|
|
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 10:52 | |
| |
|
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 10:53 | |
| Oh jeetje, Skinny love is lang geleden. ;o Weet nog hoe origineel ik dat vond, een naaktkat haha.
Alles is hier is dozen en papier. Verhuizen is chaos x'D
Chawl@ Vast niks goeds. ;-) |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 10:59 | |
| |
|
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 11:03 | |
| - Chawl schreef:
- Ja Skinny was altijd leuk om mee te RPG'en, maar ze was al zo oud. Dus ja XD ...
Hahaha nee, hij probeert steeds meer vooruit te komen. Dat lukt alleen nog niet zo goed, dus dan wordt hij boos. Ah gos hahaha. Zal vast vanzelf wel meer lukken, keep trying space ranger. ^-^ Had je niet nog een andere Skinny? Skinny dream dacht ik? ;o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 11:15 | |
| |
|
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 11:18 | |
| Aahh <3 M'n schoonnichtje is nu net drie en ik kan me echt heel goed herinneren hoe hard het toen ineens ging, ineens kroop ze, liep ze en nu praat ze je de oren van het hoofd x'D Geniet er maar goed van! ^-^ |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 11:28 | |
| Heb je al wat in gedachte Inge? |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 11:30 | |
| Ik ga altijd open voor plotjes iig, dus misschien kunnen we wat plotten. c:
En whoop ik ben google forms aan het testen voor topicsearch. [url=https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfClhZ-DIMi2b83sKn5NNhNgaaermOnJmmn6t31WuiOinD18w/viewform?usp=sf_link
Misschien werkt het haha.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 11:37 | |
| - Sunvoice schreef:
- Ik ga altijd open voor plotjes iig, dus misschien kunnen we wat plotten. c:
En whoop ik ben google forms aan het testen voor topicsearch. [url=https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfClhZ-DIMi2b83sKn5NNhNgaaermOnJmmn6t31WuiOinD18w/viewform?usp=sf_link
Leuk idee! Alleen ik weet niks te verzinnen XD Misschien kunnen we een topicje doen? Misschien Icesong en Glazeheart? Btw, ik lees Icesongs introductietopic, heeft ze toevallig iets van een vorm van autisme? Ik herken dat in haar karaktereigenschappen :3 - :::
|
|
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 11:40 | |
| - Bronzemask schreef:
- Sunvoice schreef:
Leuk idee! Alleen ik weet niks te verzinnen XD Misschien kunnen we een topicje doen? Misschien Icesong en Glazeheart?
Btw, ik lees Icesongs introductietopic, heeft ze toevallig iets van een vorm van autisme? Ik herken dat in haar karaktereigenschappen :3 Ja lijkt me leuk! En oh mijn god ja! Je wil niet weten hoe blij het me maakt dat je het gezien hebt! Ik heb echt zo m'n best gedaan om een vorm van de het autistische spectrum erin te krijgen bij haar! ^-^ Ik had eerst asperger in mijn hoofd, maar dat is bij de laatste DSM van psychologie is dat ook onder het autistische spectrum geschoven dus ik mag het niet meer zo noemen. Ik hoop dat ik het een beetje eer aan doe ook. Ik heb er best veel over gelezen, maar je kan dan alsnog de mist ingaan haha. |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 11:45 | |
| een Pathfinder karakter maken is zo'n gedoe maar het is wel leuk :'3 Vanavond gaat de derde sessie zijn van mijn huidige groepje en ik heb er zin in Ik hoef nog geen nieuw karakter te maken, maar ik had gewoon zin om gewoon een extra karakter te maken want je kunt nooit genoeg karakters als een soort backup hebben xD dit plaatje is gemaakt door Jamie |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 12:14 | |
| - Sunvoice schreef:
- Bronzemask schreef:
- Sunvoice schreef:
Leuk idee! Alleen ik weet niks te verzinnen XD Misschien kunnen we een topicje doen? Misschien Icesong en Glazeheart?
Btw, ik lees Icesongs introductietopic, heeft ze toevallig iets van een vorm van autisme? Ik herken dat in haar karaktereigenschappen :3 Ja lijkt me leuk!
En oh mijn god ja! Je wil niet weten hoe blij het me maakt dat je het gezien hebt! Ik heb echt zo m'n best gedaan om een vorm van de het autistische spectrum erin te krijgen bij haar! ^-^ Ik had eerst asperger in mijn hoofd, maar dat is bij de laatste DSM van psychologie is dat ook onder het autistische spectrum geschoven dus ik mag het niet meer zo noemen.
Ik hoop dat ik het een beetje eer aan doe ook. Ik heb er best veel over gelezen, maar je kan dan alsnog de mist ingaan haha. Ik herkende het meteen met de overprikkeling enzo. Ik heb zelf ook een vorm van autisme dus i can relate XD En ik zal het topicje van GlazeXIce even maken en hem je PMen zodra ik hem af heb :3 - :::
|
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 12:34 | |
| |
|
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 12:35 | |
| |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 12:37 | |
| ”Skullkit, van nu af aan zul jij bekend staan als Skullpaw en je mentor zal Ashdance zijn.”
Whaha we hebben net een topic waarin ie nog Skullkit is. Ff vriendjes maken hoor met z’n leerling |
|
| |
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2018 - 12:43 | |
| - Bronzemask schreef:
- Sunvoice schreef:
- Bronzemask schreef:
- Sunvoice schreef:
Btw, ik lees Icesongs introductietopic, heeft ze toevallig iets van een vorm van autisme? Ik herken dat in haar karaktereigenschappen :3 Ja lijkt me leuk!
En oh mijn god ja! Je wil niet weten hoe blij het me maakt dat je het gezien hebt! Ik heb echt zo m'n best gedaan om een vorm van de het autistische spectrum erin te krijgen bij haar! ^-^ Ik had eerst asperger in mijn hoofd, maar dat is bij de laatste DSM van psychologie is dat ook onder het autistische spectrum geschoven dus ik mag het niet meer zo noemen.
Ik hoop dat ik het een beetje eer aan doe ook. Ik heb er best veel over gelezen, maar je kan dan alsnog de mist ingaan haha. Ik herkende het meteen met de overprikkeling enzo. Ik heb zelf ook een vorm van autisme dus i can relate XD
En ik zal het topicje van GlazeXIce even maken en hem je PMen zodra ik hem af heb :3 Ik had dat ook al een beetje met Icesong van het zal wel autisme kunnen zijn in dat karakter. Dat overprikkelen is erg herkenbaar net als soms sociale situaties willen ontwijken :") |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|