|
121
| |
| Onderwerp: (RPG) Angel vs Devil ma 3 okt 2011 - 19:44 | |
| Naam: Angel V.S. Devil Soort: [ RPG ] [b]Onderwerp: Engelen en Duivels Omschrijving: Stap in het leven van je favoriete karakter, of het nou een Duivel, een Engel, demonen jager of zelfs halfling is, het kan hier. Vecht mee in de eeuwigdurende strijd tussen Engelen en Duivels en help jouw soort naar de overwinning. Link:http://angelvsdevil.actieforum.com/Eventuele banner/afbeelding: zie bovenaan De Vrije High Ranks zijn: Humans: King/Queen, wil je hier dus king of Queen van worden, pm Mariah die stuurt je de informatie voor het inschrijf topic en geeft je de rechten Halflingen: King/Queen, het zelfde als voor de Humans :3 |
|
| |
354
| |
| Onderwerp: Re: (RPG) Angel vs Devil ma 3 okt 2011 - 20:37 | |
| gave website xD leuke banner ook ^^ |
|
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: (RPG) Angel vs Devil ma 3 okt 2011 - 23:39 | |
| you've got yourselve an addict >3 - Spoiler:
|
|
| |
132
| |
| |
| |
44
| |
| |
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (RPG) Angel vs Devil di 4 okt 2011 - 9:01 | |
| ik ga em ook aanmelden Mi kan goeie rpg's maken ^^ netzoals fl dus deze word ook mooi |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: (RPG) Angel vs Devil di 4 okt 2011 - 10:26 | |
| Voor iedereen die het wil weten xD en voor wie het niet weet(lijkt me sterk) ik ben Hunter>33 Gast, My heaven is your hell! So be warned Pb's naar Snowcrystal |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: (RPG) Angel vs Devil di 4 okt 2011 - 16:47 | |
| Halfling Queen en Human king zijn bezet I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: (RPG) Angel vs Devil di 4 okt 2011 - 18:59 | |
| Ik vind de banner niet zo mooi, het is eerder een beetje iets wat iedereen direct kan. Ook herken ik direct de plaatjes enzo xD Derest van de layout is ook standaard layout, heb je je site eigenlijk wel al af? Want zo niet, dan is de eerste indruk gelijk al weg en gaan de mensen minder snel willen joinen omdat ze al minder denken. D: Plus er staan een paar grote foute op het who is online bannertje x'D - Spoiler:
Lolly's zijn gigantisch lekker
|
|
| |
| Onderwerp: Re: (RPG) Angel vs Devil | |
| |
|
| |
|