Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Cuddlebuddy vr 11 mei 2018 - 14:41 | |
|
Hey!
Ik heb zojuist besloten dat ik dit account weer eens ga oppakken, maar zonder enige plannen gaat dat natuurlijk niets worden. Ik ben vooral op zoek naar wat vrienden, misschien zelfs een allerbeste vriend(in)? Ik sta ook open voor andere ideeën, zoals familieleden of wat dan ook. Zijn geschiedenis is nog helemaal blanco en hij is wel al iets ouder. Dus wat dat betreft hoef je daar geen rekening mee te houden.
Ash is een flink grote kater maar desondanks heeft hij een lieve uitstraling. Hij is erg zachtaardig en zal nooit iemand kwaad doen, waardoor het moeilijk is ruzie met hem te krijgen. Hij is erg vergevingsgezind en goed van vertrouwen, houdt van knuffelen met kittens en verder is hij ook heel gezellig. Het is dus niet lastig om bevriend met hem te raken.
Hoop dat er wat interesse is! :')
x
|
|
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Cuddlebuddy vr 11 mei 2018 - 14:44 | |
| Whoop whoop Ik heb Flameleap voor je? Hij is misschien wat jonger maar volgens mij gaan ze het wel goed met elkaar vinden hehe |
|
Sans 270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cuddlebuddy vr 11 mei 2018 - 14:50 | |
| Ik heb Northern wel als vriendin? ^^ |
|
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cuddlebuddy vr 11 mei 2018 - 15:03 | |
| Lijkt mij allebei leuk! Kennen Northern en Flame elkaar dan ook of niet? :') |
|
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Cuddlebuddy vr 11 mei 2018 - 15:04 | |
| Nou atm niet echt maar ze gaan toch nu in een topicje soo |
|
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cuddlebuddy vr 11 mei 2018 - 15:09 | |
| Ik heb Pain? Hij staat nog helemaal open, ook uiterlijk mocht dat aangepast moeten worden xd |
|
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cuddlebuddy vr 11 mei 2018 - 15:13 | |
| Ah ja even kijken of zij elkaar ook mogen Cx Kent Ash Flame en Northern wel al langer? Soort van vaste vrienden van hem? ;3
Pain kan miss familie zijn dan? Zusje ofzo, maakt mij niet uit lol |
|
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Cuddlebuddy vr 11 mei 2018 - 15:20 | |
| Ik denk wel dat Ash en Flame al vrienden zijn sinds Flame zowat rond de 16 manen was? |
|
Sans 270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cuddlebuddy vr 11 mei 2018 - 15:25 | |
| Ik zie voor me dat dat haar broer ash aan haar heeft voorgesteld ofzo of een langere vriend van de familie is? ^^
En ze weet wel van Flame's bestaan af maar heeft veder geen band of iets dergelijks met hem? |
|
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cuddlebuddy vr 11 mei 2018 - 15:56 | |
| Lijkt me prima beide! Wil er iemand een topic? x3 |
|
| Onderwerp: Re: Cuddlebuddy | |
| |
|