|
|
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 16:26 | |
| - Chanterellekit schreef:
- aan de ene kant wil ik een kittensearch openen, maar ik heb geen accounts die partners hebben :')
Als je geduld hebt dan heb ik wel iets leuks met betrekking tot kittens (a) |
|
| |
Marieke 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 16:30 | |
| - Stallionheart schreef:
- Chanterellekit schreef:
- aan de ene kant wil ik een kittensearch openen, maar ik heb geen accounts die partners hebben :')
Als je geduld hebt dan heb ik wel iets leuks met betrekking tot kittens (a) Oh? :3c |
|
| |
Bo~ 105 Actief "If life is like a field of flowers, you should pick me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 16:32 | |
| Het onderschrift is kinda gelukt.. I guess :") Ik heb gimp echt niet meer in mn vingers smh XD |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 16:34 | |
| Ziet er prima uit heur Bo Soms wil ik een setjesshop maken maar vaak lukken mijn onderschriftjes niet zo mooi lol Oeps moet nog een topicje voor Skull maken |
|
| |
Bo~ 199 Actief I lost my way inside the truth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 16:36 | |
| @Esmee; T punt is meer als je naar mn oudere setjes kijkt (zoals Jaytail) dat die er gewoon veel beter uit ziet vergeleken met deze x'D Ik gimp al bijna 2 jaar niet meer gebruikt tho
Next up een nieuwe os proberen te fixen voor deze man zonder dat het me een uur duurt x'D |
|
| |
Luca 564 Actief I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 16:41 | |
| - Ashdance schreef:
- Nightpool schreef:
- Ashdance schreef:
- me; *typt 100 woorden aan werkstuk van 3500 woorden* "oef uff nou da's alweer genoeg voor vandaag"
Night moet Winter wel even een kittandel komen brengen ter troost hoor :C Tuurlijk daar is hij voor. https://www.warriorcatsnl.com/t35051-the-bitter-taste-of-honey
Bring me the.... K I T T A N D E L At your service |
|
| |
Marieke 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 16:42 | |
| |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 16:43 | |
| Oeh die van Jail is wel fancy Ik heb nog nooit gimp gebruikt want ik snapte er geen hol van (a), gelukkig kan ik enigszins normale dingen maken met PhotoFiltre 7 lol
y e s . . . Here comes the K I T T A N D E L |
|
| |
Marieke 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 16:45 | |
| wat.... is een kittandel? |
|
| |
Luca 564 Actief I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 16:52 | |
| - Chanterellekit schreef:
- wat.... is een kittandel?
Een frikandel van Kittens |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 16:56 | |
| Weet iemand toevallig hoe dat kleine lettertype heet zoals in https://i.imgur.com/BKfoFV0.png deze os? :") Ik zoek me dood maar ik weet echt niet meer hoe het heet rip |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 16:57 | |
| - Nightpool schreef:
- Chanterellekit schreef:
- wat.... is een kittandel?
Een frikandel van Kittens Met mayonaise, mosterd of ketchup if you'd fancy that HAHAH Nights opmerking hahaha ik ga dood oef |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 17:00 | |
| - Stallionheart schreef:
- Spottedpaw* schreef:
- Ik heb zoveel plaatjes en zoveel Shadowclan nostalgie. Niet oké. Misschien een oude char oppakken.. Of toch een nieuwe. Keuzes.
Welke ShadowClanners waren dan van jou? o.a. dit wandelende stuk chagerijn maar dat zal ik Tallshadow niet aandoen lol. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 17:02 | |
| - Smokebreath schreef:
- Stallionheart schreef:
- Spottedpaw* schreef:
- Ik heb zoveel plaatjes en zoveel Shadowclan nostalgie. Niet oké. Misschien een oude char oppakken.. Of toch een nieuwe. Keuzes.
Welke ShadowClanners waren dan van jou? o.a. dit wandelende stuk chagerijn maar dat zal ik Tallshadow niet aandoen lol. IK GIL omg. IK HAD NIET DOOR DAT JIJ HET WAS??? ;o; |
|
| |
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 17:02 | |
| Iemand die miss een kitten heeft waar Skull ruzie mee zou kunnen krijgen? XD |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 17:05 | |
| - Longpaw schreef:
- Smokebreath schreef:
- Stallionheart schreef:
- Spottedpaw* schreef:
Welke ShadowClanners waren dan van jou? o.a. dit wandelende stuk chagerijn maar dat zal ik Tallshadow niet aandoen lol. IK GIL omg. IK HAD NIET DOOR DAT JIJ HET WAS??? ;o; Ik was blijkbaar subtieler dan dat ik dacht x'D Poor smoke never found love. Hij zal nu wel heel oud zijn lol. EDIT: Misschien komt dat ook wel door de gif in z'n sig. |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 17:06 | |
| bABS?!?!?!!
Oeps ik heb geen SC kittens meer denk ik. Ik ga btw eindelijk het topic maken lol |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 17:06 | |
| hello zie ik daar een babs?! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 17:07 | |
| - Smokebreath schreef:
- Longpaw schreef:
- Smokebreath schreef:
- Stallionheart schreef:
- Spottedpaw* schreef:
Welke ShadowClanners waren dan van jou? o.a. dit wandelende stuk chagerijn maar dat zal ik Tallshadow niet aandoen lol. IK GIL omg. IK HAD NIET DOOR DAT JIJ HET WAS??? ;o; Ik was blijkbaar subtieler dan dat ik dacht x'D
Poor smoke never found love. Hij zal nu wel heel oud zijn lol.
EDIT: Misschien komt dat ook wel door de gif in z'n sig. Weet je nog Smokebreath en Leafbreeze HAHAHA #icant ja of ik was gewoon zeer onoplettend x'D |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 17:07 | |
| OMG DIKKE HYPE WANT BABS?!! wat doe ik op Kestrel ik ging een topic schrijven |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|