Algemene Onzin Topic - Pagina 21



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 9 mei 2018 - 22:44

Burningbreath kan weer reageren! (:

(ik vergeet steeds je andere accounts.. sorry :c )
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 9 mei 2018 - 23:02

Wanneer je vandaag wilde posten, maar je baas in de ochtend toen je like 10 min uit bed was een appje stuurde of je nu gelijk al naar werk kon komen en toen n hele dag had gewerkt x’D
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 9 mei 2018 - 23:39

Firedance schreef:
Wanneer je vandaag wilde posten, maar je baas in de ochtend toen je like 10 min uit bed was een appje stuurde of je nu gelijk al naar werk kon komen en toen n hele dag had gewerkt x’D

Basically was dit ook mijn dag XD Alleen zou ik vandaag een hele dag vrij zijn xD Maar nu heb ik morgen vrij dus yk
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 9 mei 2018 - 23:46

Briarlight schreef:
Oeff snelle vraag, is de naam Watchdogs wel toegestaan? Want  ik wil me zo graag aanmelden op de ks maar er bestaat al een Watchdog en ik weet niet wie de speler daarvan is

Nope, das bijna hetzelfde als een account gewoon overnemen zonder toestemming. Stel iemand zou nu n Briarlights maken zou jij ook nie zo vrolijk zijn denk k. Kan je die persoon niet bereiken via?

@hierboven: oof rough
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 MEWiZRl

491
Actief
But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Briarlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 9 mei 2018 - 23:54

Skyteller schreef:
Briarlight schreef:
Oeff snelle vraag, is de naam Watchdogs wel toegestaan? Want  ik wil me zo graag aanmelden op de ks maar er bestaat al een Watchdog en ik weet niet wie de speler daarvan is

Nope, das bijna hetzelfde als een account gewoon overnemen zonder toestemming. Stel iemand zou nu n Briarlights maken zou jij ook nie zo vrolijk zijn denk k. Kan je die persoon niet bereiken via?

@hierboven: oof rough

Ja dacht ik ook da het raar was
Het probleempje is dus dat ik niet weet wie erachter zit, dus weet ook niet wie ik moet contacteren ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Icesong
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 5UzLAz
Tim
274
Actief
I'm searchin' for somethin' I can't find


CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 9 mei 2018 - 23:56

Briarlight schreef:
Skyteller schreef:
Briarlight schreef:
Oeff snelle vraag, is de naam Watchdogs wel toegestaan? Want  ik wil me zo graag aanmelden op de ks maar er bestaat al een Watchdog en ik weet niet wie de speler daarvan is

Nope, das bijna hetzelfde als een account gewoon overnemen zonder toestemming. Stel iemand zou nu n Briarlights maken zou jij ook nie zo vrolijk zijn denk k. Kan je die persoon niet bereiken via?

@hierboven: oof rough

Ja dacht ik ook da het raar was
Het probleempje is dus dat ik niet weet wie erachter zit, dus weet ook niet wie ik moet contacteren ^^

Ik dacht dat de eindconclusie Bo2 was toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 0:00

Pff. Het is alweer middernacht.
Ik ga naar m'n bed toe mensjes, slaap lekker (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flintspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 ZB9t5up
»Quinty«
171
Actief
Well, excuse me for having enormous flaws that I don't work on!

CAT'S PROFILE
Age: Twenty months!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Flintspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 0:01

dat moment dat je 't weer voelt, mn hele lichaam doet pijn ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 MEWiZRl

491
Actief
But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Briarlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 1:02

Icesong schreef:
Briarlight schreef:
Skyteller schreef:
Briarlight schreef:
Oeff snelle vraag, is de naam Watchdogs wel toegestaan? Want  ik wil me zo graag aanmelden op de ks maar er bestaat al een Watchdog en ik weet niet wie de speler daarvan is

Nope, das bijna hetzelfde als een account gewoon overnemen zonder toestemming. Stel iemand zou nu n Briarlights maken zou jij ook nie zo vrolijk zijn denk k. Kan je die persoon niet bereiken via?

@hierboven: oof rough

Ja dacht ik ook da het raar was
Het probleempje is dus dat ik niet weet wie erachter zit, dus weet ook niet wie ik moet contacteren ^^

Ik dacht dat de eindconclusie Bo2 was toch?

Ja maar ik heb haar discord etc. niet dus rip
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogear
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Tenor10
Daniëlle
70
Actief
My grand plan
Is that I will be remembered
My grand plan
Just you wait and see

CAT'S PROFILE
Age: ✒ 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dogear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 8:51

Briarlight schreef:
Oeff snelle vraag, is de naam Watchdogs wel toegestaan? Want  ik wil me zo graag aanmelden op de ks maar er bestaat al een Watchdog en ik weet niet wie de speler daarvan is
Je kan ook Guarddog proberen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 MEWiZRl

491
Actief
But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Briarlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 11:45

Het was toch Blackcloud geworden :p

Also wow vandaag is mijn geluksdag. Zit ik eindelijk weer op howrse. Heb ik gelijk drie eenhoorn veulens erbij hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Solarkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 NviorJw
Esmee
23
Actief
Try getting on my level of fancy.

CAT'S PROFILE
Age: 10 Weeks young
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Solarkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 11:52

Briarlight schreef:
Het was toch Blackcloud geworden :p

Also wow vandaag is mijn geluksdag. Zit ik eindelijk weer op howrse. Heb ik gelijk drie eenhoorn veulens erbij hehe
Omg howrse lol ik wil dat best weer spelen maar sws is m’n oude acc verwijderd :’)
Misschien opnieuw beginnen dan al is dat lichtelijk irritant
En wauw 3 eenhoorntjes ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 MEWiZRl

491
Actief
But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Briarlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 11:53

Solarkit schreef:
Briarlight schreef:
Het was toch Blackcloud geworden :p

Also wow vandaag is mijn geluksdag. Zit ik eindelijk weer op howrse. Heb ik gelijk drie eenhoorn veulens erbij hehe
Omg howrse lol ik wil dat best weer spelen maar sws is m’n oude acc verwijderd :’)
Misschien opnieuw beginnen dan al is dat lichtelijk irritant
En wauw 3 eenhoorntjes ;o

Ik ben echt zwaar ver met dat spel. Heb zoveel geld daaraan uitgegeven. Echt niet normaal. Howrse was mijn alles.
Omg ik heb 12 eenhoorns al gefokt. Proud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Solarkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 NviorJw
Esmee
23
Actief
Try getting on my level of fancy.

CAT'S PROFILE
Age: 10 Weeks young
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Solarkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 11:55

Briarlight schreef:
Solarkit schreef:
Briarlight schreef:
Het was toch Blackcloud geworden :p

Also wow vandaag is mijn geluksdag. Zit ik eindelijk weer op howrse. Heb ik gelijk drie eenhoorn veulens erbij hehe
Omg howrse lol ik wil dat best weer spelen maar sws is m’n oude acc verwijderd :’)
Misschien opnieuw beginnen dan al is dat lichtelijk irritant
En wauw 3 eenhoorntjes ;o

Ik ben echt zwaar ver met dat spel. Heb zoveel geld daaraan uitgegeven. Echt niet normaal. Howrse was mijn alles.
Omg ik heb 12 eenhoorns al gefokt. Proud.
Oh jezus xD
Ik had op een gegeven moment 3 eenhoorns enz en veel Equus (heette dat zo?) maar ik was gestopt .-.
Zit je op de Nederlandse of de Engelse (internationale)? Miss maak ik weer es een account
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 MEWiZRl

491
Actief
But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Briarlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 11:59

Solarkit schreef:
Briarlight schreef:
Solarkit schreef:
Briarlight schreef:
Het was toch Blackcloud geworden :p

Also wow vandaag is mijn geluksdag. Zit ik eindelijk weer op howrse. Heb ik gelijk drie eenhoorn veulens erbij hehe
Omg howrse lol ik wil dat best weer spelen maar sws is m’n oude acc verwijderd :’)
Misschien opnieuw beginnen dan al is dat lichtelijk irritant
En wauw 3 eenhoorntjes ;o

Ik ben echt zwaar ver met dat spel. Heb zoveel geld daaraan uitgegeven. Echt niet normaal. Howrse was mijn alles.
Omg ik heb 12 eenhoorns al gefokt. Proud.
Oh jezus xD
Ik had op een gegeven moment 3 eenhoorns enz en veel Equus (heette dat zo?) maar ik was gestopt .-.
Zit je op de Nederlandse of de Engelse (internationale)? Miss maak ik weer es een account

Ik zit op de internationale, ik heet ~Hannah~ dus hit me up
Terug naar boven Ga naar beneden
Solarkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 NviorJw
Esmee
23
Actief
Try getting on my level of fancy.

CAT'S PROFILE
Age: 10 Weeks young
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Solarkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 12:01

Briarlight schreef:
Solarkit schreef:
Briarlight schreef:
Solarkit schreef:
Briarlight schreef:
Het was toch Blackcloud geworden :p

Also wow vandaag is mijn geluksdag. Zit ik eindelijk weer op howrse. Heb ik gelijk drie eenhoorn veulens erbij hehe
Omg howrse lol ik wil dat best weer spelen maar sws is m’n oude acc verwijderd :’)
Misschien opnieuw beginnen dan al is dat lichtelijk irritant
En wauw 3 eenhoorntjes ;o

Ik ben echt zwaar ver met dat spel. Heb zoveel geld daaraan uitgegeven. Echt niet normaal. Howrse was mijn alles.
Omg ik heb 12 eenhoorns al gefokt. Proud.
Oh jezus xD
Ik had op een gegeven moment 3 eenhoorns enz en veel Equus (heette dat zo?) maar ik was gestopt .-.
Zit je op de Nederlandse of de Engelse (internationale)? Miss maak ik weer es een account

Ik zit op de internationale, ik heet ~Hannah~ dus hit me up
Okeyy ga ik doen

EDIT: HJhsgdf zomaar moet je de mail van je ouders invullen onder de 18, ben 17 niet 10 hahagsd. Alsof iemand ook echt dan de email van zn ouders gaat invullen Cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 MEWiZRl

491
Actief
But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Briarlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 12:16

Hahahah also hey thanks dat je mij als je sponsor koos
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 12:23

Skyteller schreef:
Briarlight schreef:
Oeff snelle vraag, is de naam Watchdogs wel toegestaan? Want  ik wil me zo graag aanmelden op de ks maar er bestaat al een Watchdog en ik weet niet wie de speler daarvan is

Nope, das bijna hetzelfde als een account gewoon overnemen zonder toestemming. Stel iemand zou nu n Briarlights maken zou jij ook nie zo vrolijk zijn denk k. Kan je die persoon niet bereiken via?

@hierboven: oof rough

Yeah, nog erger was, was dat ze zeiden dat ze me nodig hadden omdat het heel druk was, om vervolgens vrijwel niets te doen te hebben omdat ik het zelden zo rustig heb meegemaakt x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 12:26

@Bo: Omg no das echt the worst. Bij mij hadden ze de hulp wel echt nodig Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedo 10 mei 2018 - 12:28

@Waz; dan heb je er nog wat aan xD Ik heb gewoon uren gestaan en een beetje rondgelopen van 'uhm nice dit' x'D Rond 1 uur was er al niks meer te doen en dan moet je je vermaken tot 8 uur rip
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: