|
|
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 mei 2018 - 22:44 | |
| Burningbreath kan weer reageren! (:
(ik vergeet steeds je andere accounts.. sorry :c ) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 mei 2018 - 23:02 | |
| Wanneer je vandaag wilde posten, maar je baas in de ochtend toen je like 10 min uit bed was een appje stuurde of je nu gelijk al naar werk kon komen en toen n hele dag had gewerkt x’D |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 mei 2018 - 23:39 | |
| - Firedance schreef:
- Wanneer je vandaag wilde posten, maar je baas in de ochtend toen je like 10 min uit bed was een appje stuurde of je nu gelijk al naar werk kon komen en toen n hele dag had gewerkt x’D
Basically was dit ook mijn dag XD Alleen zou ik vandaag een hele dag vrij zijn xD Maar nu heb ik morgen vrij dus yk |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 mei 2018 - 23:46 | |
| - Briarlight schreef:
- Oeff snelle vraag, is de naam Watchdogs wel toegestaan? Want ik wil me zo graag aanmelden op de ks maar er bestaat al een Watchdog en ik weet niet wie de speler daarvan is
Nope, das bijna hetzelfde als een account gewoon overnemen zonder toestemming. Stel iemand zou nu n Briarlights maken zou jij ook nie zo vrolijk zijn denk k. Kan je die persoon niet bereiken via? @hierboven: oof rough |
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 mei 2018 - 23:54 | |
| - Skyteller schreef:
- Briarlight schreef:
- Oeff snelle vraag, is de naam Watchdogs wel toegestaan? Want ik wil me zo graag aanmelden op de ks maar er bestaat al een Watchdog en ik weet niet wie de speler daarvan is
Nope, das bijna hetzelfde als een account gewoon overnemen zonder toestemming. Stel iemand zou nu n Briarlights maken zou jij ook nie zo vrolijk zijn denk k. Kan je die persoon niet bereiken via?
@hierboven: oof rough Ja dacht ik ook da het raar was Het probleempje is dus dat ik niet weet wie erachter zit, dus weet ook niet wie ik moet contacteren ^^ |
|
| |
Tim 274 Actief I'm searchin' for somethin' I can't find
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 mei 2018 - 23:56 | |
| - Briarlight schreef:
- Skyteller schreef:
- Briarlight schreef:
Nope, das bijna hetzelfde als een account gewoon overnemen zonder toestemming. Stel iemand zou nu n Briarlights maken zou jij ook nie zo vrolijk zijn denk k. Kan je die persoon niet bereiken via?
@hierboven: oof rough Ja dacht ik ook da het raar was Het probleempje is dus dat ik niet weet wie erachter zit, dus weet ook niet wie ik moet contacteren ^^ Ik dacht dat de eindconclusie Bo2 was toch? |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 0:00 | |
| Pff. Het is alweer middernacht. Ik ga naar m'n bed toe mensjes, slaap lekker (: |
|
| |
»Quinty« 171 Actief Well, excuse me for having enormous flaws that I don't work on!
| CAT'S PROFILEAge: Twenty months!Gender: Tomcat ♂Rank: Young Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 0:01 | |
| dat moment dat je 't weer voelt, mn hele lichaam doet pijn ;_; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 1:02 | |
| - Icesong schreef:
- Briarlight schreef:
- Skyteller schreef:
- Briarlight schreef:
@hierboven: oof rough Ja dacht ik ook da het raar was Het probleempje is dus dat ik niet weet wie erachter zit, dus weet ook niet wie ik moet contacteren ^^ Ik dacht dat de eindconclusie Bo2 was toch? Ja maar ik heb haar discord etc. niet dus rip |
|
| |
Daniëlle 70 Actief My grand plan
Is that I will be remembered
My grand plan
Just you wait and see
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 8:51 | |
| - Briarlight schreef:
Je kan ook Guarddog proberen... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 11:45 | |
| Het was toch Blackcloud geworden :p
Also wow vandaag is mijn geluksdag. Zit ik eindelijk weer op howrse. Heb ik gelijk drie eenhoorn veulens erbij hehe |
|
| |
Esmee 23 Actief Try getting on my level of fancy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 11:52 | |
| - Briarlight schreef:
- Het was toch Blackcloud geworden :p
Also wow vandaag is mijn geluksdag. Zit ik eindelijk weer op howrse. Heb ik gelijk drie eenhoorn veulens erbij hehe Omg howrse lol ik wil dat best weer spelen maar sws is m’n oude acc verwijderd :’) Misschien opnieuw beginnen dan al is dat lichtelijk irritant En wauw 3 eenhoorntjes ;o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 11:53 | |
| - Solarkit schreef:
- Briarlight schreef:
Also wow vandaag is mijn geluksdag. Zit ik eindelijk weer op howrse. Heb ik gelijk drie eenhoorn veulens erbij hehe Omg howrse lol ik wil dat best weer spelen maar sws is m’n oude acc verwijderd :’) Misschien opnieuw beginnen dan al is dat lichtelijk irritant En wauw 3 eenhoorntjes ;o Ik ben echt zwaar ver met dat spel. Heb zoveel geld daaraan uitgegeven. Echt niet normaal. Howrse was mijn alles. Omg ik heb 12 eenhoorns al gefokt. Proud. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 11:55 | |
| - Briarlight schreef:
- Solarkit schreef:
- Briarlight schreef:
Also wow vandaag is mijn geluksdag. Zit ik eindelijk weer op howrse. Heb ik gelijk drie eenhoorn veulens erbij hehe Omg howrse lol ik wil dat best weer spelen maar sws is m’n oude acc verwijderd :’) Misschien opnieuw beginnen dan al is dat lichtelijk irritant En wauw 3 eenhoorntjes ;o Ik ben echt zwaar ver met dat spel. Heb zoveel geld daaraan uitgegeven. Echt niet normaal. Howrse was mijn alles. Omg ik heb 12 eenhoorns al gefokt. Proud. Oh jezus xD Ik had op een gegeven moment 3 eenhoorns enz en veel Equus (heette dat zo?) maar ik was gestopt .-. Zit je op de Nederlandse of de Engelse (internationale)? Miss maak ik weer es een account |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 11:59 | |
| - Solarkit schreef:
- Briarlight schreef:
- Solarkit schreef:
- Briarlight schreef:
Also wow vandaag is mijn geluksdag. Zit ik eindelijk weer op howrse. Heb ik gelijk drie eenhoorn veulens erbij hehe Omg howrse lol ik wil dat best weer spelen maar sws is m’n oude acc verwijderd :’) Misschien opnieuw beginnen dan al is dat lichtelijk irritant En wauw 3 eenhoorntjes ;o Ik ben echt zwaar ver met dat spel. Heb zoveel geld daaraan uitgegeven. Echt niet normaal. Howrse was mijn alles. Omg ik heb 12 eenhoorns al gefokt. Proud. Oh jezus xD Ik had op een gegeven moment 3 eenhoorns enz en veel Equus (heette dat zo?) maar ik was gestopt .-. Zit je op de Nederlandse of de Engelse (internationale)? Miss maak ik weer es een account Ik zit op de internationale, ik heet ~Hannah~ dus hit me up |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 12:01 | |
| - Briarlight schreef:
- Solarkit schreef:
- Briarlight schreef:
- Solarkit schreef:
- Briarlight schreef:
Also wow vandaag is mijn geluksdag. Zit ik eindelijk weer op howrse. Heb ik gelijk drie eenhoorn veulens erbij hehe Omg howrse lol ik wil dat best weer spelen maar sws is m’n oude acc verwijderd :’) Misschien opnieuw beginnen dan al is dat lichtelijk irritant En wauw 3 eenhoorntjes ;o Ik ben echt zwaar ver met dat spel. Heb zoveel geld daaraan uitgegeven. Echt niet normaal. Howrse was mijn alles. Omg ik heb 12 eenhoorns al gefokt. Proud. Oh jezus xD Ik had op een gegeven moment 3 eenhoorns enz en veel Equus (heette dat zo?) maar ik was gestopt .-. Zit je op de Nederlandse of de Engelse (internationale)? Miss maak ik weer es een account Ik zit op de internationale, ik heet ~Hannah~ dus hit me up Okeyy ga ik doen EDIT: HJhsgdf zomaar moet je de mail van je ouders invullen onder de 18, ben 17 niet 10 hahagsd. Alsof iemand ook echt dan de email van zn ouders gaat invullen Cx |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 12:16 | |
| Hahahah also hey thanks dat je mij als je sponsor koos |
|
| |
Inside she was an angel
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 12:23 | |
| - Skyteller schreef:
- Briarlight schreef:
@hierboven: oof rough Yeah, nog erger was, was dat ze zeiden dat ze me nodig hadden omdat het heel druk was, om vervolgens vrijwel niets te doen te hebben omdat ik het zelden zo rustig heb meegemaakt x'D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 12:26 | |
| @Bo: Omg no das echt the worst. Bij mij hadden ze de hulp wel echt nodig |
|
| |
Inside she was an angel
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2018 - 12:28 | |
| @Waz; dan heb je er nog wat aan xD Ik heb gewoon uren gestaan en een beetje rondgelopen van 'uhm nice dit' x'D Rond 1 uur was er al niks meer te doen en dan moet je je vermaken tot 8 uur rip |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|