We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: (GEZOCHT) bloodclan mormel di 15 nov 2011 - 8:29
oke leuk alleen van blacksoul en leaf weten we het nog niet zeker maar ik stuur ze wel een pb. en jullie mogen gaan reageren maar je weet het he niemand gaat dood.
Escada
Member
290
CAT'S PROFILE Age: 43 Moons, But who cares? Gender: Rank:
Onderwerp: Re: (GEZOCHT) bloodclan mormel di 15 nov 2011 - 9:30
oke dan, een Escada komt eraan en als het kan zal ik nog even op dat topic met Tiger reageren
Gast, My heaven is your hell! So be warned Pb's naar Snowcrystal
Onderwerp: Re: (GEZOCHT) bloodclan mormel di 15 nov 2011 - 15:26
oke eerst komen jij en chikita en dan komt leaf ons helpen als blacksoul nog mee doet komt hij als laatste er bij. Goed?
jullie winnen het gevecht maar wij kunnen ontsnappen en jullie volgen ons dan maar uiteindelijk kunnen we jullie afschudden daarna is er geen plan dus het maakt niet uit wat er daarna gebeurt
Onderwerp: Re: (GEZOCHT) bloodclan mormel di 15 nov 2011 - 15:29
spyclaw schreef:
oke eerst komen jij en chikita en dan komt leaf ons helpen als blacksoul nog mee doet komt hij als laatste er bij. Goed?
jullie winnen het gevecht maar wij kunnen ontsnappen en jullie volgen ons dan maar uiteindelijk kunnen we jullie afschudden daarna is er geen plan dus het maakt niet uit wat er daarna gebeurt
maby is het dan een ideetje als jullie dan zinnen op wraak?? p.s. dan zijn ik en essie nog grotere vijanden
lolly`s zijn gigantisch lekker tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
Onderwerp: Re: (GEZOCHT) bloodclan mormel di 15 nov 2011 - 15:34
Dreamheart schreef:
maybe dat ik jullie nog kan helpen ofzo met Redeye
(laat I know shame on me)
je mag wel dienen als eventuele reserve voor leaf maar als je bij de bloodclannar`s wil horen kan dat niet echt meer daarvoor hebben we al een reserve zeg het maar
p.s. ik ben ook tiger sorry als dit geld voor een dubbelpost
Laatst aangepast door Tigerwing op di 15 nov 2011 - 15:35; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: (GEZOCHT) bloodclan mormel di 15 nov 2011 - 15:35
ik kan wel tegen de bloodclanners wait dat betekend tegen Blacksoul en Escada he? xD Oee Reddy gaat later moeilijkheden dan krijgen, maar ik vind het goed :3
I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home
Onderwerp: Re: (GEZOCHT) bloodclan mormel di 15 nov 2011 - 15:37
ze mag ook wel gewoon mee doen maar dan dat ze er pas als laatste bij komt en net als wij het gevecht dreigen te verliezen zei de bloodclan katten afleid zo dat wij kunnen ontsnappen.
Onderwerp: Re: (GEZOCHT) bloodclan mormel di 15 nov 2011 - 15:46
jullie kunnen allemaal gaan reageren maar hou je wel aan het plan
plan:
escada en chikita komen als eerst en vallen mij shadowrain en tiger aan gewoon om dat ze daar zin in hebben daarna komt leaf om ons te helpen(als ze nog mee doet) daarna lijkt het of wij winnen maar dan komt blacksoul jullie helpen(ook als hij nog mee doet) dan lijkt het of we verliezen maar komt redeye ons helpen en kunnen we ontsnappen maar later vinden de bloodclan katten ons weer en komt er weer een gevecht wat er dan gebeurt is niet bepaalt dus mag je het zelf weten
nog even voor de duidelijkheid er gaat niemand dood gewond mag wel