|
|
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Mariekes (meeneem)setjes zo 2 okt 2011 - 17:02 | |
| Hallo mensen Ik maak setjes voor jullie, als jullie dat tenminste willen. Kijk voor een voorbeeld maar bij Oddeye en Whispersong. tja.. ik heb niet zo veel te zeggen... - Meeneemsetjes (VRAGEN VOORDAT JE ZE PAKT):
- Lijstje Setje:
- Code:
-
[b]Account:[/b] [b]Onderschrift/Avatar/Allebei[/b] [b]Afbeelding(en):[/b] [b]Achtergrond:[/b] [b]Randje:[/b] [b]Naam er op?[/b] [b]Eventuele tekst:[/b] [b]Kleur naam:[/b] [b]Kleur tekst:[/b] [b]Lettertype:[/b] [b]Bewerkingen:[/b] (bijv. oogkleur veranderen)
Slots: #1. Vrij #2. Vrij #3. Vrij Regels:Ga niet zeuren omdat het lang duurt voor je setje af is Vul het lijstje in Als de slots vol zijn, worden verdere aanvraagjes genegeerd. - Spoiler:
Laatst aangepast door Oddeye op vr 3 aug 2012 - 13:01; in totaal 19 keer bewerkt |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes zo 2 okt 2011 - 17:07 | |
| Account: Dreamheart Afbeelding(en): - Spoiler:
Eventuele tekst en naam:To dream my dreams.. you have to be brave (naam er op) Kleur tekst: Wat er het beste bij staat Effecten: wat het beste is Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes zo 2 okt 2011 - 17:46 | |
| Komt eraan EDIT: - hier is ie:
Ik hoop dat hem wat vind... - Spoiler:
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes zo 2 okt 2011 - 19:20 | |
| |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| |
| |
131
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes zo 2 okt 2011 - 19:59 | |
| AAARRG 0.0 HIJ IS NIET ZICHTBAAR D: Redfur-Blacksoul-Silverwhisper-Tigerwing-Hoeps-Moonspell-Lavenderkit- |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| |
| |
Iess 89
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes ma 3 okt 2011 - 17:26 | |
| [code Account: whitepaw Afbeelding(en) kat:- Spoiler:
Achtergrond:- Spoiler:
Eventuele tekst en naam: no fear als tekst en de naam er opkleur tekst:blauw effecten: maakt niet uit
Laatst aangepast door Whitepaw* op ma 3 okt 2011 - 17:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
131
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes ma 3 okt 2011 - 17:27 | |
| @Oddpaw, hij laat alleen een wit randje met een rood kruisje zien Redfur-Blacksoul-Silverwhisper-Tigerwing-Hoeps-Moonspell-Lavenderkit- |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes ma 3 okt 2011 - 17:28 | |
| |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes ma 3 okt 2011 - 17:50 | |
| |
|
| |
131
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes ma 3 okt 2011 - 18:09 | |
| Ja, mijn comp. heeft ouderlijk toezicht, en hij speelt ook filmpjes niet af dus... Redfur-Blacksoul-Silverwhisper-Tigerwing-Hoeps-Moonspell-Lavenderkit- |
|
| |
Freedje :3 122
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes ma 3 okt 2011 - 18:44 | |
| Ik vind het opzich wel leuk wat je maakt, het is alleen jammer dat de tekst bij Silverwhisper door de kat heen staat. En bij die van Dreamheart zijn de kleuren niet passend van de letters. Verder is de kat nogal nep uitgeknipt..
Welja, verder zijn ze leuk en als je blijft oefenen worden ze vast beter ^^ With special thanks to Spottedleaf <3Lilypaw ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Adams ~ Squirrelpaw ~ |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes ma 3 okt 2011 - 20:13 | |
| Hey! ik ben nog maar net begonnen met bewerken, dus van mij kun je niet verwachten dat ze net zo goed zijn als die van iemand anders hier op WC... - Whitepaw:
|
|
| |
132
| |
| |
| |
37
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes di 4 okt 2011 - 15:32 | |
| beste oldepaw account: shadowrain afbeelding: - Spoiler:
achtergrond:- Spoiler:
naam:shadowrain kleur tekst: oranje alvast bedankt shadowrain hallo Gast |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| |
| |
37
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes ma 10 okt 2011 - 15:52 | |
| ja heel mooi bedankt hallo Gast |
|
| |
175
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes za 15 okt 2011 - 15:55 | |
| acc: Tigerwing afbeelding:- Spoiler:
achtergrond:- Spoiler:
naam:ja, tiger tekst:you see you dead on my eye's Kleur tekst:zwart p.s. als de achtergrond te moeilijk is zeg het maar
Laatst aangepast door Tigerwing op ma 31 okt 2011 - 15:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Mariekes (meeneem)setjes | |
| |
|
| |
|