We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Het probleem van alleen een ongeboren kitten spelen is dat ik nu topics wil en ze niet kan aannemen :C
That moment you felt it.
Darkness, hate, showing indifference to the authority that you sacrificed so much to acquire, disdain for refusing to acknowledge that his actions, had you not intervened, would have let to an outcome that he would have held you responsible for reversing.
Aspenstark
Member
, 38 Actief I have won every battle,
yet somehow I'm losing the war
Daarom hebben de broers van Heron en Swallow de TC ook verlaten jk
T zit in de familie om de clan te verlaten
They say, "how could he go if he's got everything?"
I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Yarrowlight
Member
Lianne 92 Actief Every dream begins with a dreamer,
We have a hope we must defend.
No matter what, we'll come out swinging,
We haven't reached the end.
Daarom hebben de broers van Heron en Swallow de TC ook verlaten jk
T zit in de familie om de clan te verlaten
yass
wist je dat Swallow toen ze nog apprentice was voor een tijdje uit tc weg wilde en bc wilde gaan joinen? (A) dat waren nog eens goede tijden hahaaa
Aah dat herinnerde ik me nog ;-; Nee, water zal geen bc joinen, maar hoge kans dat hij naar zn pappie gaat
En nu we het erover hebben, Clover (Flame’s moeder) heeft ook de Clan verlaten
gezellige familie zeg :") nee Swallow zal wel een lieve mammie worden hoor misschien dan wbw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words? We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance? With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Waterfall
StarClan
ryan ! 380 Actief In a state of emergency
Who was I trying to be?
Het probleem van alleen een ongeboren kitten spelen is dat ik nu topics wil en ze niet kan aannemen :C
Sorryyyy ^^'
Nah <3 Alles op z'n tijd C:
That moment you felt it.
Darkness, hate, showing indifference to the authority that you sacrificed so much to acquire, disdain for refusing to acknowledge that his actions, had you not intervened, would have let to an outcome that he would have held you responsible for reversing.
Sudden Thunderclan take over Rouse weet niet wat ze aanmoet met al die kittens straks Zo door de Nursery "OKAY ALLEMAAL IN EEN RIJ HET IS TIJD VOOR EEN CHECK-UP"