Marieke 187 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 apr 2018 - 16:21 Redpetal schreef: Mistgaze schreef: Bronzemask schreef: @Butterstar hoeveel levens heeft Butter nu nog? 0--0 Zometeen niks meer.............. B) WOWOW WAT Ik had dat vermoeden al :')
RIP Butter
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Senior Warrior {Previous Leader}
Ghost 50 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 apr 2018 - 16:33 Chanterellekit schreef: Redpetal schreef: Mistgaze schreef: Bronzemask schreef: @Butterstar hoeveel levens heeft Butter nu nog? 0--0 Zometeen niks meer.............. B) WOWOW WAT Ik had dat vermoeden al :') RIP Butter Now im scared ;'')
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 apr 2018 - 16:39
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Senior Warrior {Previous Leader}
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 apr 2018 - 16:55 Polarbear schreef: Das pech, Butter weg :') Das balen, nieuwe halen :'D
Bitterbal? :3
Ava & Sig by El4a
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 apr 2018 - 16:58 Wacht wat
Gaat Butterstar dood?!?! :C
Coyotepaw accepteert dit echt niet hoor Btw ik ben nu weer helemaal blij want de clans zijn terug en nu is mijn inspiratie ook weer terug
Ghost 50 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 apr 2018 - 20:51 hhuhuhu the boys clans are back in town B) ALSO WHYY WHYYY LAAT IK ALTIJD ALLES VALLEN NU LIGT ER HETTE THEE OVERAL HMMMM btw if butter does a die imma flip
Laatst aangepast door Burningbreath op di 24 apr 2018 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Daniëlle 257 Actief Be proud of all the scars, they make you who you are CAT'S PROFILE Age :
Forever young, I want to be forever young (32 moons) Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 apr 2018 - 20:52 WOW WAT?
no just please no Me be like:
Be proud of all the scars , they make you who you are
Mudpuddle | Moraine • | Lilise | Dogpaw | Marshfire | Stonekit | Mourningchant | Watercolour | Butterflykit
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 apr 2018 - 23:13 Rip butter : ( nog maar 4 weken tot ik terug in nl ben, damn tijd gaat echt snel o-o
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2018 - 0:30 Neeee niet Butter :’( Hahajdhs ik heb zoveel accs. En op sommige klopt m’n geboortejaar niet eens?? Hahaha
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2018 - 8:44 Alsof Butterstar al dood op het slagveld ligt xD Goedemorgen!
IC post count: 242 Posts are loading :: Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid
---
Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart
(Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Laatst aangepast door Thornface op wo 25 apr 2018 - 14:24; in totaal 1 keer bewerkt
Ghost 50 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2018 - 8:47 we moeten genieten van butter nu ze er nog is mensen xD Also morning everyone :')
Y'all know who dis is 29 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2018 - 10:44 Toch maar eens proberen om een nieuw begin te maken met dit account... x) Iemand die een topic met 'm wil zodra hij geaccepteerd is? c:
Marieke 187 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2018 - 10:53
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2018 - 12:01 rip
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2018 - 14:04
Marieke 187 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2018 - 14:05
Y'all know who dis is 29 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2018 - 14:08 Butterstar schreef: rip Ik haat je :c
»Quinty« 171 Actief Well, excuse me for having enormous flaws that I don't work on! CAT'S PROFILE Age :
Twenty months! Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Young Warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2018 - 15:16 Flintkit met z'n Flint-quote <3 Ik heb zo veel zin in dit ventje <3
That moment you felt it.
Darkness, hate, showing indifference to the authority that you sacrificed so much to acquire, disdain for refusing to acknowledge that his actions, had you not intervened, would have let to an outcome that he would have held you responsible for reversing.
Ghost 50 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2018 - 15:16
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic