We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Mouth of the river {setjes shop} ma 5 maa 2018 - 19:56
Jara's setjes shop
Hello! Aangezien ik weer meer tijd vrij krijg, leek het me leuk om naast het posten hier ook een shopje te beginnen ^^ Volgens mij heb ik die al eens eerder gehad oeps Setjes maken vind ik altijd erg leuk en heb er ook altijd miljoenen voor mijn eigen karakters, maar wil ze ook graag voor jullie maken!
Wat kan ik verwachten? Well, verwacht natuurlijk geen meesterwerken want ik ben ook maar een mens ^^ Maar ik kan: -plaatjes blenden, -met .gif bestanden werken (deze niet blenden), -Avatars en onderschriften maken, -Basic dingen zoals tekst toevoegen, oog kleur veranderen enz, -Ik bewerk (meestal) meerdere mogelijkheden zodat je uit meerdere kan kiezen;
Echt regels heb ik niet, geliever wel wachten tot er slotjes vrij zijn. Ga niet haasten, ik neem mijn tijd om het zo goed mogelijk naar jullie wensen te maken!
Voorbeelden:
Spoiler:
Code:
Code:
[b]IK WIL EEN AVATAR![/b] [b]Naam:[/b] [b]Naam kat:[/b] [b].gif/gewone afbeelding:[/b] [b]Foto of omschrijving uiterlijk kat:[/b] [b]Extra:[/b]
Onderwerp: Re: Mouth of the river {setjes shop} di 3 jul 2018 - 15:15
Ik was even van de aardbol verdwenen oeps Maar buiten dat, is mijn photoshop vast gelopen en doet hij het niet meer.. ;.; Ik moet even wachten totdat mijn broer weer eens langskomt om hem er opnieuw op te installeren en ik weet niet precies wanneer dat is.. Excuses voor het lange wachten!
Onderwerp: Re: Mouth of the river {setjes shop} zo 15 jul 2018 - 15:57
Hannah:
Ik hoop dat het geworden is wat je zocht! Het blauwe oog wilde wat moeilijk vanwege de afbeelding, maar ik hoop dat het zo goed is. Mocht je iets niet mooi vinden/willen veranderen hoor ik het graag ^^ Ava 1