| [Site] Strawberry adopts! | |
|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! zo 2 okt 2011 - 15:28 | |
| Blij dat je lid bent geworden Moonstripe^^ Hoe meer leden, hoe meer er geklikt wordt en dus hoe sneller de adoptables groeien! |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! ma 3 okt 2011 - 8:57 | |
| Tja.. deze host is wel erg onstabiel, ik heb ergens een nieuw systeem gevonden, dat er over het algemeen beter uit ziet, maar dat betekend wel.. waarschijnlijk alles opnieuw ><" EDIT: We zijn verplaatst naar een nieuwe server, alle pets zijn hierbij helaas verloren gegaan, de users zijn er nog. Als je niet kunt inloggen, moet je een password reset aanvragen. Voordelen van de server move: -Stabiele host, het gaat niet zomaar uit de lucht -Breeding systeem -Gender systeem -Pound systeem De nieuwe link: http://strawberryadopts.knufintosh.nl/ |
|
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! ma 3 okt 2011 - 9:31 | |
| Nice! ik ben ook lid =) - Spoiler:
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! ma 3 okt 2011 - 9:37 | |
| Bedankt ^-^
Ik heb net een massamail verstuurd aan alle leden om ze te informeren over de verandering |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! ma 3 okt 2011 - 15:33 | |
| ja, die heb ik ontvangen De site is nu NOG beter dan ie al was! Ik heb net Snowbelly uit de Pound geadopteerd <3 - Stripedstar:
- Snowbelly:
|
|
| |
44
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! ma 3 okt 2011 - 16:27 | |
| Shaketail, ik kan wel een nieuw wachtwoord voor je aanmaken |
|
| |
44
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! ma 3 okt 2011 - 16:32 | |
| Oh oke, dan zal ik je alsnog eventjes die 1000 extra punten geven die we elk lid gaven die er al was, om mensen tegemoet te komen |
|
| |
44
| |
| |
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! ma 3 okt 2011 - 16:46 | |
| een vraagje, kan ik misschien helpen met het onwerpen van Adoptables? |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! ma 3 okt 2011 - 16:55 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! ma 3 okt 2011 - 16:58 | |
| Je moest passwordresetten daarvoor Brightpaw |
|
| |
63
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! di 4 okt 2011 - 19:43 | |
| Die vosjes zijn Cute <3
Hoe kom je trouwens aan een promo code? |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! za 8 okt 2011 - 20:52 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! zo 9 okt 2011 - 16:15 | |
| Strawberry adopts update| Index | Rules | Shoutbox | StatisticsThere are 381 adopted adoptables! There are 55 users registered! Updatesx Er zijn wolven toegevoegd, black, grey en white! x Er zijn vossen toegevoegd, arctic en red x We zijn verhuist naar een nieuwe host x Je kunt nu adoptables breeden! x Er is nu een pound! Je kunt hier pets adopteren die anderen hebben gedoneerd! x Er zijn nieuwe soorten katten toegevoegd, cream tabby, bruin tabby en bruin x Een nieuwe versie van de clicker die automatisch adoptables voor je clickt! Coming soonx Een forum x Een nieuwe shoutbox x Een nieuwe versie van de clicker x Meer adoptables! |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! zo 11 dec 2011 - 21:04 | |
| Strawberry adopts update| Index | Rules | Shoutbox | StatisticsThere are 1,281 adopted adoptables! There are 70 users registered! Updatesx Alle oude adoptables zijn op retire gezet, je kunt ze dus niet meer adopteren! x Er zijn nieuwe, photoshop adoptables geplaatst x Een forum, we zijn er nog mee aan het werk, en het is ook een tijdelijk forum, maar omdat een gast het leuk vind de shoutbox vol te spammen moet het voor nu maar. Coming soonx Een forum x Een nieuwe shoutbox x Een nieuwe versie van de clicker x Meer katten x Wolven |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! zo 18 dec 2011 - 9:49 | |
| Strawberry adopts update| Index | Rules | Shoutbox | StatisticsThere are 1,281 adopted adoptables! There are 70 users registered! Updatesx Het nieuwe forum is af! x De wolven zijn teruggekeerd en komen in twee variaties, zwart en wit x We hebben nu ook burmese katten! Coming soonx Meer katten x Meer wolven x Een oplossing voor het Shoutbox probleem x Meer soorten dieren |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Site] Strawberry adopts! | |
| |
|
| |
|