|
Zij noemen mij Worst 14 Afwezig When life gets tough, don't say 'why me?'. Lift your chin and say 'try me'.
| |
| Onderwerp: Uiterlijk kat ma 29 jan 2018 - 18:04 | |
| Heyyy even een vraagje, Bij heel veel van de profielen die ik bezocht heb zie ik bij het uiterlijk van de kat iedere keer dezelfde soort kat staan, alleen met een andere vachtkleur, en met vier pootjes daarnaast en twee ogen boven de pootjes die van kleur variëren. Nou wil ik vragen; hoe komt het dat iedereen zo'n zelfde plaatje heeft, en als iemand hier ze maakt, waar kan je vragen of diegene dat voor je wilt maken? (het ziet er namelijk erg leuk uit ) Alvast bedankt, Honeynose (of Worst) When life gets tough, don't say 'Why me?'. Lift your chin and say 'Try me.'. |
|
| |
❦ hannah 64 Actief i'm running with the wolves tonight
| |
| |
| |
Eline (っ ◔◡◔) っ 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Uiterlijk kat zo 20 mei 2018 - 16:25 | |
| wow ook handig voor mij C; ik wist het zelf ook niet! |
|
| |
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: Uiterlijk kat zo 20 mei 2018 - 20:58 | |
| Het openen van het bestand lukt niet, ook niet met WinRAR. Hoe doe ik dit? |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Uiterlijk kat ma 21 mei 2018 - 9:13 | |
| - Stallionheart schreef:
- Als je een gewone Windows hebt:
1: Download de file 2: Ga naar de map waar dit bestand staat. Open deze nog niet. 3: Rechtermuisknop en alles uitpakken klikken 4: Nu is het geen gezipte map meer en zou je de file moeten kunnen openen.
Hopelijk komen jullie er zo uit ^^
Het is wel een Photoshop file. Je hebt dus photoshop nodig om het te openen ! Eigenlijk heb je geen Photoshop nodig! FireAlpaca is een gratis programma en kan ook Photoshop-bestanden openen, en er zijn vast nog andere programma's die dat ook kunnen c: IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Uiterlijk kat ma 21 mei 2018 - 9:28 | |
| - Thornface schreef:
- Stallionheart schreef:
- Als je een gewone Windows hebt:
1: Download de file 2: Ga naar de map waar dit bestand staat. Open deze nog niet. 3: Rechtermuisknop en alles uitpakken klikken 4: Nu is het geen gezipte map meer en zou je de file moeten kunnen openen.
Hopelijk komen jullie er zo uit ^^
Het is wel een Photoshop file. Je hebt dus photoshop nodig om het te openen ! Eigenlijk heb je geen Photoshop nodig! FireAlpaca is een gratis programma en kan ook Photoshop-bestanden openen, en er zijn vast nog andere programma's die dat ook kunnen c: Klopt! Gimp kan 'm ook openen, en volgens mij de gratis online editor genaamd Pixlr ook, voor als je zelf geen programma op je laptop hebt staan (: Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Uiterlijk kat ma 21 mei 2018 - 9:33 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Uiterlijk kat ma 21 mei 2018 - 10:06 | |
| Heel erg bedankt allemaal! Ik ga dit vanmiddag eventjes proberen |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Uiterlijk kat ma 21 mei 2018 - 14:25 | |
| En als het alsnog niet lukt zou je altijd aan iemand die het wel kan openen kunnen vragen of deze het zou willen omzetten naar een type bestand dat je sws kan openen
En SAI is alleen de eerste maand gratis btw Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Uiterlijk kat wo 23 mei 2018 - 19:07 | |
| Het is gelukt om het bestand te openen met Gimp, maar ik snap echt 0 van hoe ik nu verder moet. Iemand, help? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Uiterlijk kat | |
| |
|
| |
|