|
Arrow of Lucy 67 Actief One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.
| |
| Onderwerp: Rogue's to the top! za 27 jan 2018 - 17:50 | |
| Hi! Leuk dat je hier even een kijkje neemt!
Cosmo heeft een confrontatie gehad met Claw en is nadat hij gehavend terug keerde niet meer herkend door zijn Twolegs, die hem daardoor de deur uit zette. Nu is Cosmo dus officieel een rogue en ik ben nu opzoek naar een paar andere rogue's die vrienden, vijanden of whatever willen worden van hem. Aangezien ik bijna geen rogue's tegen kom op WC, zoek ik ze dus nu hier.
Nog even wat belangrijke details: - Ik sta eventueel wel open voor serieuze relaties voor Cosmo. Aangezien hij bijna geen enkele kat tegen gekomen is in zijn leven, is het nog niet duidelijk of hij op katers of poezen valt. Beide zijn dus mogelijk. - Hij heeft een hekel aan de Bloodclan. - Hij heeft geen conditie en is lichamelijk en geestelijk erg zwak.
-Arrow |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Rogue's to the top! wo 7 feb 2018 - 15:41 | |
| Ik heb een heel oud accountje met een rogue die ik toevallig weer wilde oppakken! Sid, mannelijk volgens mij 12 moons ofzo iets |
|
| |
Daniëlle 58 Actief No scorching sun or freezing cold
Will stop me on my journey
If you will promise me your heart
And love me for eternity
| |
| Onderwerp: Re: Rogue's to the top! wo 7 feb 2018 - 16:43 | |
| Lilise is een loner vermomd als rogue (want er is geen loner rank) en haar woonplaats is nog niet bekend. Maar waarschijnlijk gaat ze in de bergen wonen Ze is een beetje koos vriendeloos (want ze leeft nogal alleen) en staat open voor alles. Ze zou wel een vriend (en eventueel meer) kunnen worden, aangezien ze niet zo vijandig is als rogues. |
|
| |
Arrow of Lucy 67 Actief One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.
| |
| Onderwerp: Re: Rogue's to the top! wo 7 feb 2018 - 16:54 | |
| Op het moment is Cosmo in het Rogue Territory. Het lijkt me leuk om een topic te doen en hebben jullie een voorkeur voor wie er dan een maakt? |
|
| |
Daniëlle 58 Actief No scorching sun or freezing cold
Will stop me on my journey
If you will promise me your heart
And love me for eternity
| |
| Onderwerp: Re: Rogue's to the top! wo 7 feb 2018 - 16:58 | |
| Wil jij maken? Lilise is nogal op zichzelf Dan reageer ik zodra mijn naam gekleurd is
Laatst aangepast door Lilise op do 8 feb 2018 - 12:09; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Rogue's to the top! wo 7 feb 2018 - 17:02 | |
| - Lilise schreef:
- Wil jij make? Lilise is nogal op zichzelf
Dan reageer ik zodra mijn naam gekleurd is Of course! En haast je vooral niet, ik heb tijd genoeg. Of anders maak ik tijd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Rogue's to the top! wo 7 feb 2018 - 17:19 | |
| Ik wil anders ook wel maken hoor ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Rogue's to the top! wo 7 feb 2018 - 17:21 | |
| - Walnutdrop schreef:
- Ik wil anders ook wel maken hoor ^-^
Ja? Voor Lilise heb ik nu net een topic aan gemaakt, maar wil jij voor Sid doen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Rogue's to the top! wo 7 feb 2018 - 17:22 | |
| - Cosmo schreef:
- Walnutdrop schreef:
- Ik wil anders ook wel maken hoor ^-^
Ja? Voor Lilise heb ik nu net een topic aan gemaakt, maar wil jij voor Sid doen? Tuurlijk c: |
|
| |
Jara 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rogue's to the top! zo 4 maa 2018 - 19:14 | |
| Als je nog steeds topics zoekt, zou ik ook wel met Chazar willen zodra zijn naam gekleurd is! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Rogue's to the top! | |
| |
|
| |
|