We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: {GZ} Bloom twins ma 22 jan 2018 - 19:45
YOUR LOVE IS GIVING ME AMNESIA
Hallo en welkom in mijn kleine search. Omdat ik wat meer tijd maak voor warrior cats en andere dingen, en ik buiten tekenen weer vol creativiteit zit kom ik hier mijn idee verkondigen en hopen op een compagnon. Of een paar mensies die het ook interessant vinden.
Ik zoek dus een paar broeders en zusters voor mijn nieuwe creatie. Het nestje kan zo groot en klein als het kan, maar ik zoek zeker een belangrijk karakter.
Laat mij het eerst uitleggen: {Er is dus een koppeltje in …clan die besluiten om hun wens te vervullen. Dit lukt niet en er verstrijkt een hele tijd. Sommige weten al wel hoe slopend dat is voor een leven. Zeker voor een koppeltje dat nu onder druk staat. Het gaat een tijdje niet goed, ze weten gewoon niet hoe ze er zich moeten doorslaan tot het wonder dan toch uit Starclan is neergedaald. Is het reïncarnatie of zijn de nieuwe leventjes ontstaan? Niemand zal het antwoord weten tot ze tot Starclan zelf worden geroepen. Nu zijn er … nieuwe wezentjes op aarde gekomen waaronder Lovekit en Amnesiakit. Deze twee lijken wel een identieke tweeling en zijn ook meteen op elkaar afgestemd. Ze worden als eerste en laatste van het nest geboren, maar passen als puzzelstukjes in elkaar. Ze vullen elkaar niet aan, maar zijn gewoon dezelfde persoon. Wat Lovekit de ene dag denkt, komt bij Amnesia de volgende dag op. Ze hebben dus een erg sterke band en de anderen(?) voelen zich een beetje buitengesloten. Als er genoeg aanmeldingen zijn voor andere kittens kunnen dit tot leuke conflicten leiden. }
Ik zoek dus Lovekit. De enige eisen die ik stel is dat het iemand actief is, die nauw met mij wil samenwerken (discord is altijd handig) en dat Lovekit wit met grijs is met blauwe oogjes.
Groetjes vanuit berenland
Dawnwhisper
Member
Eline 319 Actief Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.
Onderwerp: Re: {GZ} Bloom twins wo 24 jan 2018 - 18:38
Damn Beer je weet toch altijd knusse plannetjes bedenken XD Ik denk voorlopig nog even na of ik me aanmeld maar waarschijnlijk wel :') ik heb al zo lang nieuwe account kriebelss
also staat de naam Lovekit vast of mag het variëren? Want Memorykit lijkt me ook wel een leuke tegenhanger van Amnesiakit (a)
Cosmo
Member
Arrow of Lucy 67 Actief One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.
Onderwerp: Re: {GZ} Bloom twins ma 5 feb 2018 - 18:44
Ik kon het niet laten
Tinykit:
Een broertje
Basics Name: Tinykit - Tinypaw - Tiny? Age: Unborn Siblings: Amnesiakit & Love/Memorykit Gender: Tomcat Clan Unknown (ik prefereer WindClan, maar het maakt me niet zo gek veel uit)
The outside Coat colour: White(/gray) Coat length: Short Eye colour: Blue Body: Tiny is erg slank en klein gebouwd.
The inside Likes: Rechtvaardigheid, wanneer er naar hem geluisterd wordt, leren Dislikes: Oneerlijkheid, genegeerd worden Personality: Tinykit is een opstandig katertje met een vrij uitgesproken mening. Hij heeft een groot rechtvaardigheidsgevoel en laat niet over zich heen lopen. Al snel merk je dat hij een pienter katje is, want hij pikt snel dingen op en verdiept zich al gauw in de theorie die apprentices moeten toepassen.
Waarschijnlijk zal hij uitgroeien tot een loyaal clanlid met veel vriendschappen buiten de clan. Hij is ambitieus en soms nogal nors, maar zeker niet bot. Hij is erg extravert en assertief, wat hem een goede krijger zal maken. Natuurlijk zal bij door zijn assertiviteit vaak in de problemen komen.
~Waarschijnlijk ga ik dit nog bijwerken en misschien wel helemaal omgooien (dat waarschijnlijk niet), maar dit is dan een grove schets van een potentieel broertje voor de twee(?) kits.
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Onderwerp: Re: {GZ} Bloom twins zo 11 feb 2018 - 10:21
Memorykit/Lovekit:
Name Memorykit (Memorypaw, Memorylane) Lovekit (Lovepaw, Lovestory) Age Unborn Siblings Amnesiakit & Tinykit Gender Female (Maar als je Male leuker vindt kan dat ook..) Clan Onbekend
Fur Color Grijs met wit (effen) Fur Length Kort maar dik (Halflang) Eye Color Blauw Body Slank en gemiddeld gebouwd. Staat hoog op zijn/haar poten. Lijkt wat steviger door de dikke vacht.
Likes Amnesiakit, Ontdekken en Opstandigheid Dislikes - Personality Deze kitten is behoorlijk gericht op Amnesiakit. Zonder Amnesia is ze erg ongemakkelijk waardoor ze opstandige trekjes gaat vertonen. Eigenlijk is ze best onzeker alleen waardoor ze vaak met haar evenbeeld optrekt. Toch neemt dit niets weg van haar enthousiasme en nieuwsgierigheid van de wereld om nog maar te zwijgen over haaar fantasie. Als er een kitten is die een grote fantasie heeft, is zij het. Hierdoor komt ze op vele ideeën die ze later toe kan passen tijdens het spelen. Verder is het karakter in overleg met Beertje.