Hey mensjes die mij kennen en mensjes die mij niet kennen,
Ik zal gelijk met de deur in huis vallen en uitleg geven over waarom ik deze keuze gemaakt heb. Ik wilde graag mijn favoriete character behouden voor het geval ik terug zou komen op deze site. Voor nu ziet het er naar uit dat dat voorlopig niet het geval is. Ik heb een onverklaarbare somatische aandoening. Dit houd in dat ik zware klachten heb, in mijn geval in darmen en maag, maar dat het ziekenhuis niet uit kan vinden wat het precies is. Mijn gezondheid gaat met de dag achteruit en de dokter doet er elke dag weer langer over. (Om bijv. een nieuwe afpsraak in te plannen of resultaten door te geven)
Omdat ik een erg actief persoon was en mijn dag agenda vrijwel altijd vol stond valt dit ook heel zwaar op mijn psychologie. Ik heb al lang met depressie in een ring gestaan maar doordat ik nu niet eens naar school kan zonder daarna helemaal kapot op de bank neer te ploffen blijft mijn brein me maar pesten. Maar goed, ik ben veels te lang aan het praten hier.
Mijn beslissing is dus om Futuresong weg te geven. Ik zou wel willen vragen aan de persoon aan wie ik haar overhandig, of ik als ik me beter voel misschien nog af en toe een post kan schrijven.
Ouders: Stormfrost x Breakingdawn
Kittens: Butterpact, Breakingpoint, Beetlestripe
Siblings: Sleepingcurse, Courageclear, Troutsplash, Battlecry, Lightbringer, Wretchedegg
Best friend: Butterstar
Ik vraag jullie om veel onderzoek te doen naar haar character en ik hoop dat iemand goed voor d'r wil zorgen!
Kusjes,