|
|
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 dec 2017 - 10:19 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Bronzemask schreef:
- Eerste weekje stage op de basisschool gehad, was super! Vooral groep 1 en 2 zijn leuk om mee te helpen, wel moeilijk natuurlijk. Ik heb al maillots helpen aantrekken, melk opgeveegd, ritsen dichtgetrokken, neuzen gesnoten ETC...
Ahh wat leuk!! Hoe lang loop je stage? Ja he! Twee weken. |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 dec 2017 - 10:52 | |
| Hallooo c:
Sorry dat ik zo inactief ben laatste tijd, leerjaar 4 is aardig druk zeg maar ;-; |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 dec 2017 - 12:02 | |
| - Bronzemask schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Bronzemask schreef:
- Eerste weekje stage op de basisschool gehad, was super! Vooral groep 1 en 2 zijn leuk om mee te helpen, wel moeilijk natuurlijk. Ik heb al maillots helpen aantrekken, melk opgeveegd, ritsen dichtgetrokken, neuzen gesnoten ETC...
Ahh wat leuk!! Hoe lang loop je stage? Ja he! Twee weken. Is het een oefenstage of? |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 dec 2017 - 19:50 | |
| Ik ben er na een hectische week eindelijk nog eens aan toegekomen om een uurtje vrij te maken om te posten...
Ik heb trouwens de hele Game of Thrones boekenserie binnen één week gefixt en ik ben zo blij omfg haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 8:52 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Bronzemask schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Bronzemask schreef:
Ahh wat leuk!! Hoe lang loop je stage? Ja he! Twee weken. Is het een oefenstage of? Snuffelstage, alleen ik mag heel veel doen ten opzichte van de andere leerlingen met snuffelstage. Normaal is het alleen meekijken enzo. |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 10:33 | |
| - Bronzemask schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Bronzemask schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Bronzemask schreef:
Ahh wat leuk!! Hoe lang loop je stage? Ja he! Twee weken. Is het een oefenstage of? Snuffelstage, alleen ik mag heel veel doen ten opzichte van de andere leerlingen met snuffelstage. Normaal is het alleen meekijken enzo. Ah dan heb je echt veel geluk! |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 13:04 | |
| - Hihi eerste keer sneeuw voor Lucy:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 15:12 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Hihi eerste keer sneeuw voor Lucy:
Oh wat een mooi beest is dat! |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 15:24 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 15:28 | |
| |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 15:34 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 15:58 | |
| - Chawl schreef:
- Goedgoed met jou c: ?
Prima dankje. Mag ik vragen wanneer Mouse geboren word :") |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 16:06 | |
| Nu :p ik werk mijn topics weer af c: |
|
| |
Butter 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 16:15 | |
| - Claw schreef:
- Nu :p ik werk mijn topics weer af c:
Ah oke top. Dan reageer ik vandaag nog.. |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 16:30 | |
| |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 16:35 | |
| Ik wou dat ik tijd had om te posten :'(
nog een week en twee dagen examens en dan heb ik weer tijd jeej xD |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 16:42 | |
| |
|
| |
Butter 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 16:57 | |
| Ik zie Amber ook haha.. en ik heb ook gereageerd.. :") Mouse heeft enkel haar naam niet meegekregen.. maar hoop dat jullie wat met de post kunnen :") |
|
| |
Julia 1301 Actief A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 dec 2017 - 17:03 | |
| |
|
| |
Rebecca / Lion 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 dec 2017 - 7:17 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |