|
|
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 16:11 | |
| zometeen weer gaan rijden help :'')
het heeft gesneeuwd en de weg gaat glad zijn en het gaat donker worden xd |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 16:12 | |
| Denken jullie dat Lightbulb een kattennaam is? Want een ‘bulb’ is toch ook bloembol of? |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 16:17 | |
| - Redpetal schreef:
- zometeen weer gaan rijden help :'')
het heeft gesneeuwd en de weg gaat glad zijn en het gaat donker worden xd waaat ik wil ook sneeuw ): succes met rijden iig!! |
|
| |
Sans 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 16:23 | |
| Ah ik hou van dit meisje maar heb niet veel inspi voor d'r ;c
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 16:57 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Wowow Maartje ik dacht niet dat ik jou nog ooit ging zien o.o
Lang geleden zeg, maar heeyy -al herken je mij waarschijnlijk niet echt hahaha- Jaa ik heb WC een beetje onaangekondigd verlaten.. Slecht van me. Maar ik herken je nog wel hoor :3 |
|
| |
29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 17:04 | |
| Ieh, Maartje <3
Quinty hier |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 17:26 | |
| - Owlkit, schreef:
- Denken jullie dat Lightbulb een kattennaam is? Want een ‘bulb’ is toch ook bloembol of?
' Ik denk dat het wel zou kunnen, bulb in die manier doet me denken aan bulbasaur tho. |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 18:05 | |
| Brindle heeft een nieuw setje, omdat ik daar opeens zin in had :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 18:40 | |
| Pfoeh, ik ben terug en ik heb geen wrak gemaakt van de auto xD Was wel echt vervelend damn, in de sneeuw en dan in het donker, ik zag echt niks :') die stomme sneeuwvlokjes in u gezicht en de baan is helemaal wit en je schuift kweenie hoe hard en dan die koplampen in u ogen en dan FILE xd één advies mensen: neem geen rijles in de winter want dan mag je tijdens je tweede rijles in de ergste avondspits van het jaar rijden :") |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 18:52 | |
| - Mousefur schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Wowow Maartje ik dacht niet dat ik jou nog ooit ging zien o.o
Lang geleden zeg, maar heeyy -al herken je mij waarschijnlijk niet echt hahaha- Jaa ik heb WC een beetje onaangekondigd verlaten.. Slecht van me. Maar ik herken je nog wel hoor :3 Haha oh echt, nice had ik niet verwacht xP Ah ja, kan gebeuren, ik ben ook zo vaak hier verdwenen hahah |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 18:58 | |
| Omg heeey Maartje! (Waz hier) |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 19:20 | |
| - Redpetal schreef:
- Pfoeh, ik ben terug en ik heb geen wrak gemaakt van de auto xD
Was wel echt vervelend damn, in de sneeuw en dan in het donker, ik zag echt niks :') die stomme sneeuwvlokjes in u gezicht en de baan is helemaal wit en je schuift kweenie hoe hard en dan die koplampen in u ogen en dan FILE xd één advies mensen: neem geen rijles in de winter want dan mag je tijdens je tweede rijles in de ergste avondspits van het jaar rijden :") Ben je wel gelijk voorbereid in het vrijwel moeilijkste seizoen met autorijden, dus dat kun je als een plus zien |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 19:21 | |
| - Lola schreef:
- Redpetal schreef:
Was wel echt vervelend damn, in de sneeuw en dan in het donker, ik zag echt niks :') die stomme sneeuwvlokjes in u gezicht en de baan is helemaal wit en je schuift kweenie hoe hard en dan die koplampen in u ogen en dan FILE xd één advies mensen: neem geen rijles in de winter want dan mag je tijdens je tweede rijles in de ergste avondspits van het jaar rijden :") Ben je wel gelijk voorbereid in het vrijwel moeilijkste seizoen met autorijden, dus dat kun je als een plus zien true true, ik ben gedoopt zoals die vent van de rijschool zei XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 19:24 | |
| - Redpetal schreef:
- Lola schreef:
- Redpetal schreef:
Was wel echt vervelend damn, in de sneeuw en dan in het donker, ik zag echt niks :') die stomme sneeuwvlokjes in u gezicht en de baan is helemaal wit en je schuift kweenie hoe hard en dan die koplampen in u ogen en dan FILE xd één advies mensen: neem geen rijles in de winter want dan mag je tijdens je tweede rijles in de ergste avondspits van het jaar rijden :") Ben je wel gelijk voorbereid in het vrijwel moeilijkste seizoen met autorijden, dus dat kun je als een plus zien true true, ik ben gedoopt zoals die vent van de rijschool zei XD Oh wauw, ik wist niet dat auto rijden een religie was |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 19:58 | |
| - Lola schreef:
- Redpetal schreef:
- Lola schreef:
- Redpetal schreef:
Was wel echt vervelend damn, in de sneeuw en dan in het donker, ik zag echt niks :') die stomme sneeuwvlokjes in u gezicht en de baan is helemaal wit en je schuift kweenie hoe hard en dan die koplampen in u ogen en dan FILE xd één advies mensen: neem geen rijles in de winter want dan mag je tijdens je tweede rijles in de ergste avondspits van het jaar rijden :") Ben je wel gelijk voorbereid in het vrijwel moeilijkste seizoen met autorijden, dus dat kun je als een plus zien true true, ik ben gedoopt zoals die vent van de rijschool zei XD Oh wauw, ik wist niet dat auto rijden een religie was zeggen ze dat niet zo bij jullie? xD Zoals wanneer je "gedoopt" word als je in een studentenclub gaat bv. is basically like iets "extreem" (niet altijd bijzonder extreem though, hangt ervanaf) doen om er echt bij te horen :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 20:20 | |
| - Redpetal schreef:
- Lola schreef:
- Redpetal schreef:
- Lola schreef:
- Redpetal schreef:
Was wel echt vervelend damn, in de sneeuw en dan in het donker, ik zag echt niks :') die stomme sneeuwvlokjes in u gezicht en de baan is helemaal wit en je schuift kweenie hoe hard en dan die koplampen in u ogen en dan FILE xd één advies mensen: neem geen rijles in de winter want dan mag je tijdens je tweede rijles in de ergste avondspits van het jaar rijden :") Ben je wel gelijk voorbereid in het vrijwel moeilijkste seizoen met autorijden, dus dat kun je als een plus zien true true, ik ben gedoopt zoals die vent van de rijschool zei XD Oh wauw, ik wist niet dat auto rijden een religie was zeggen ze dat niet zo bij jullie? xD Zoals wanneer je "gedoopt" word als je in een studentenclub gaat bv. is basically like iets "extreem" (niet altijd bijzonder extreem though, hangt ervanaf) doen om er echt bij te horen :') Dat noemen wij gwn inwijden ofs |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 20:30 | |
| Had ik al gezegd dat ik Lola echt super cute vind? xD
Also ik moet huiswerk maken maar ECHT geen zin struggles
huiswerk? oh nee sorry juf me hond heeft het opgegeten |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 20:34 | |
| - Brat schreef:
- Had ik al gezegd dat ik Lola echt super cute vind? xD
Also ik moet huiswerk maken maar ECHT geen zin struggles
huiswerk? oh nee sorry juf me hond heeft het opgegeten Yess u did En mijn hond heeft dat echt eens gedaan (cwl) |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 21:00 | |
| ah ik kan het gewoon niet genoeg zeggen uvu
Omg dat meen je niet xDD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 nov 2017 - 21:11 | |
| hehe
En jep, srsly, ik liet het maar aan de docent zien anders zouden ze het niet geloven ik lachte me echt dood dat gezicht van die vrouw XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|