Hi Guys,
voor beeldende vorming moet ik een teken project doen, namelijk een beroemde artiest uitzoeken en dan zijn bekendste kunstwerk natekenen. Daarna moet je twee interpetaties maken. (Waarvan ik het zeepaardje heb gekozen als eindopdracht) - iets wat toch nog iets weg heeft van de manier van schilderen en de gedachte van de kunstenaar, maar met je eigen draai - Ik heb het kunstwerk Grevy's Zebra van Andy Warhol gekozen. Nou, nu heb ik geen foto van het eindresultaat, maar kan ik met trots vertellen dat ik er een 8 voor heb gekregen.
Nou heb ik wel mijn twee interpetaties;
De schildpad (moet nog ingelegd worden met de zebra strepen op het schild, niet gekozen voor eindopdracht. Waarom: Schildpad is sloom, en heeft geen felheid zoals de zebra.)
Het zeepaardje (moet nog een keer getekend worden, gaat in het zelfde kelurenpatroon als de zebra maar niet met de strepen - miss enkele. - Waarom; Zeepaardje is een zeedier, en is toch een soort paardachtig iets zoals de zebra. Verder zie ik de zebra druk, en het zeepaardje als een kalm dier.)
- Het zeepaardje is al overgetkeend, en ik ga er zo snel mogenlijk een foto van maken. Verder houd ik jullie natuurlijk op de hoogte. En als hij in gekleurd is nog een foto, en de afwerking. En dan mogen jullie het cijfer weten:3
Let me know what you think! Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's.
xoxo Sanne
(miss plaats ik hier later nog andere tekeningen)