No suprise

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

No suprise

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lynxfang
StarClan
No suprise 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: No suprise   No suprise Icon_minitimezo 29 okt 2017 - 17:28

Ik denk niet dat dit als een verrassing gaat komen, gezien ik al weken weg ben van hier.

Na het nog even geprobeerd te hebben, heb ik mijn keuze gemaakt. Warrior Cats was mijn thuis voor zeven jaar, maar een tijdje heb ik geen fijn gevoel meer om hier online te komen. Ik heb het druk met school en andere hobby's en de site ligt me gewoon niet meer. Dus, ik weet niet of dit blijvend is, maar voor nu stop ik met Warrior Cats.

Ik word al moe van de gedachtes dat ik nog moet posten en ik beleef gewoon nauwelijks plezier meer hier.

Ik blijf nog wat rondhangen in Discord, maar dat is vooral om wat bij te chatten zo af en toe. Voor de rest ben ik weg.

Hopelijk begrijpen jullie het en tot ziens.

No suprise Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
No suprise I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
No suprise BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: No suprise   No suprise Icon_minitimezo 29 okt 2017 - 19:06

Ik begrijp je, Aimée, en ik vind het jammer dat je weggaat maar ja zo gaat het nu eenmaal soms!
Ik wens je dan ook veel succes met de rest van je leven en ik zal je nog wel eens spreken op Discord, hopelijk c:
-Bunny

No suprise BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden

No suprise
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: