Dag jongens c:
Dit topic is er om twee dingen te doen: één om topics te zoeken en als tweede om iets aan te kondigen. Zoals jullie misschien al wel weten, werk ik vijf dagen in de week en de vrije tijd die ik heb, wil ik natuurlijk aan dingen besteden die ik leuk vind. Ik heb nu bijna elke keer wel iets als ik een vrije dag heb waardoor er niet super veel tijd overblijft om te posten en om deze reden heb ik een paar accounts uitgekozen waar ik actief mee blijf. Diegenen die niet vermeld staan onder in het lijstje worden inactief en aan de kant gezet. Ik ga het door niemand laten overnemen of zo, want misschien wil ik er ooit wel weer actief mee worden en dan heb ik ze in elk geval nog. De accounts die ik actief wil houden zijn:
Butterpact
Crowfur
Shark
Razor
Dazzlestrike
De andere accounts vallen dus af. Ferndust ging normaal gezien dood en er werd een nieuwe kitten in de plaats geboren, maar dat idee gaat dus niet door. Thornfang zal uiteindelijk ook sterven aan de ziekte. Mensen die hem betrekken in hun post, mogen aangeven dat hij het niet gehaald heeft.
Het spijt me dat dit weer zo plots gebeurt, maar ik ben de laatste tijd heel erg moe en als ik al 's avonds op bed kan lezen, houd ik dat niet lang vol omdat ik zo moe ben. Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen begrijpen.
Bij deze zoek ik dus ook topics voor de boven genoemden.
Shark || BC || Enkel BC'ers, rogues en kittypets
Razor || BC || Enkel BC'ers
Crowfur || WC || Enkel Clan cats en Tribe cats
Butterpact || RC || Enkel Clan cats en Tribe cats
Dazzlestrike || TC || Enkel Clan cats en Tribe cats
Groetjes
Freedje