| 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] | |
|
|
21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] di 31 okt 2017 - 21:30 | |
| Naam: Beertje Bekendste account: Chivypaw Actieve accounts: Chivypaw, Willowpaw & Flailkit Verlanglijstje: een doodletje, sheetje, een topicje van 1000 woorden waarop ik kan reageren wbw, like echt alles mag <3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] di 31 okt 2017 - 21:37 | |
| |
|
| |
Sven 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] do 2 nov 2017 - 21:16 | |
| Naam: Sven Bekendste account: Moonstorm/Bumblekit Actieve accounts: Bumblekit Verlanglijstje: Alles is oke, gooi er gewoon een heleboel liefde in.
ach, ik dacht toch "laat ik maar weer eens wat actiever worden op deze site" |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] do 2 nov 2017 - 21:24 | |
| Leuk! Ik heb je erbij gezet c: |
|
| |
Daniëlle 257 Actief Be proud of all the scars, they make you who you are
| CAT'S PROFILEAge: Forever young, I want to be forever young (32 moons)Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] vr 10 nov 2017 - 16:17 | |
| Naam: Daniëlle Bekendste account: Mudpuddle Actieve accounts: Mudpuddle Verlanglijstje: iets voor op het profiel van mijn kat Kan je ook een plaatje voor in het onderschrift maken als cadeau? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] za 25 nov 2017 - 14:16 | |
| Je staat erbij! En je mag alles maken wat je wilt! Setjes, onderschriften, avatars, tekeningen *probeert meer te bedenken* anything goes!
Guys, aankomende vrijdag is een der laatste dagen, meld je nog snel aan! |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] zo 26 nov 2017 - 3:02 | |
| Naam: Jacqy Bekendste account: Jinglepaw(bells!) Actieve accounts: Jinglepaw en Slowpaw Verlanglijstje: Everything makes me happy <33 |
|
| |
82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] di 28 nov 2017 - 22:16 | |
| Naam: Selena Bekendste account: Brokenstep Actieve accounts: Brokenstep en Narrowpaw Verlanglijstje: Alles is welkom :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] zo 3 dec 2017 - 22:18 | |
| Iedereen staat erbij! Als iemand zich nog aan wilt melden, kan tot max 6 december want dan ga ik de lootjes versturen! (ivm sinterklaasdrukte is dat iets later dan normaal, mijn excuses) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] di 12 dec 2017 - 17:00 | |
| Lol ik was heel laat dit jaar, sowieso mijn fout sorry guys! Bijna iedereen heeft inmiddels zijn lootje binnen, sommige kunnen nog even tijd kosten maar it is being done |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] di 2 jan 2018 - 10:42 | |
| Dat van mij komt nog! Is wat verlaat door de werkuren en andere dingen die er nog bij kwamen.
Gelieve de rest die meedoet ook even of aan te geven dat t wat langer duurt of hun cadeautje te plaatsen. We missen nog heel wat. |
|
| |
82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] di 2 jan 2018 - 11:22 | |
| Sorry, met kerst is het niet gelukt om het klaar te hebben. Word iets later. Dat van mij komt dus nog wel. |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] vr 5 jan 2018 - 12:16 | |
| Mijn kado is ook wat later maar komt er zeker nog aan! |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] za 6 jan 2018 - 0:20 | |
| Dat van mij gaat ook langer duren, ik heb het deze kerstvakantie ongelooflijk druk gehad met achterstanden inhalen en leren, daarbij was social life (kerst, oud en nieuw, verjaardagen) ook energiezuigend. Aangezien ik iets wil maken wat niet met tegenzin of haast gedaan is, zal t nog ffies duren, maar t komt, hoe dan ook c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] zo 14 jan 2018 - 23:43 | |
| Hey guys!
Even een reminder voor de SS cadeaus, nog best wat cadeautjes zijn missing, natuurlijk kan dit aan de drukte liggen, no worries dan! Maar eens in de zoveel tijd een reminder zodat niemand het vergeet >3
Denk je nou dat je echt enorm uit gaat lopen, laat het dan hier, en aan je lootje, even weten want anders gaat de lol er af voor mensen :') |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] do 29 maa 2018 - 1:03 | |
| I.V.M. Nog missende cadeautjes van Kerst wil ik graag aanbieden om voor iemand die niks gehad heeft Paashaas te spelen en alsnog een cadeautje voor diegene te maken Stuur maar een PM ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡 Secret Santa 2017 [Aanmelden] | |
| |
|
| |
|