| 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] | |
|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] zo 29 okt 2017 - 10:51 | |
| Noh k zal je eraf halen. En mim jij staat op zeker |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] zo 29 okt 2017 - 17:28 | |
| |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] zo 29 okt 2017 - 19:09 | |
| Heb je van de lijst gehaald :c |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] zo 29 okt 2017 - 19:34 | |
| Haal mij maar weer van de lijst af :// Geen vervoer, én geen geld, maak dat mee xD |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] vr 3 nov 2017 - 9:53 | |
| Hrb je eraf gehaald :c
Andere mensen die al weten of ze kunnen of niet?? |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] vr 3 nov 2017 - 20:31 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] za 4 nov 2017 - 15:43 | |
| Je stond er al op, maar dan laat ik je lekker staan |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] ma 6 nov 2017 - 18:44 | |
| Elena/Kip (Routpaw) Jamie (Acefray) Iró (Futuresong) Esmee (Kestrelwing)
Reminder dat deze mensen voor zaterdag even moeten doorgeven of ze komen of niet. Also, als je je nog wilt aanmelden dan kan dat natuurlijk ook nog ^^ |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] di 7 nov 2017 - 16:53 | |
| Ik wil en kan komen. Ik moet alleen iemand vinden die me in Tilburg (bij station) zou kunnen ophalen. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] di 7 nov 2017 - 18:26 | |
| Yo Yanthe! Ik kom ook via Tilburg en was van plan de bus te nemen maar als iemand kan halen lift ik mee (A) so we kunnen daar meeten en verder samenreizen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] di 7 nov 2017 - 18:39 | |
| Wij komen ook via Tilburg (mim en ik), voor de bus, dus kunnen gwn samen bus pakken. |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] di 7 nov 2017 - 23:41 | |
| Oh, dat is ook goed! Moet dan wel even zien hoe het zit met Nederlandse bustickets x'D |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] vr 10 nov 2017 - 9:05 | |
| Ik ga me helaas toch af moeten melden :/
Het vervoer dat ik ga geregeld gaat niet door en gezien het 2.5 uur heen en 2.5 uur terug is met de trein en ik vanavond ergens anders moet zijn, gaat het me niet lukken qua tijd.
Baal er echt van, hoop dat jullie het iig leuk hebben! |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] vr 10 nov 2017 - 10:38 | |
| @Yanthe; wij hebben ov chipkaart, maar je kan geloof k ook in de bus kopen. Moet je wel wta contant bij hebben.
@Kip: Jammer, maar we gaan zorgen dat we nog wat meets hebben niet te ver van elkaa af dus dan zien we je miss volgende keer :3 |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] vr 10 nov 2017 - 17:56 | |
| Ik ben sinds gister ziek geworden, ben nu twee dagen thuis gebleven en ik denk niet dat het voor mij erg goed is als ik morgen dus naar de meeting ga, ook omdat ik me nog steeds best beroerd voel en dus beter morgen een dagje thuis kan blijven :/ Ik hoop de volgende keer wel echt te kunnen komen! |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] za 11 nov 2017 - 8:45 | |
| Beterschap! Hoop dat je je snel weer goed voelt ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] | |
| |
|
| |
|