彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 okt 2017 - 10:51

Noh k zal je eraf halen. En mim jij staat op zeker Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 okt 2017 - 17:28

Ik ga toch niet
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 okt 2017 - 19:09

Heb je van de lijst gehaald :c
Innerbreeze
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 okt 2017 - 19:34

Haal mij maar weer van de lijst af ://
Geen vervoer, én geen geld, maak dat mee xD
Skyteller
Endless Hunting
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimevr 3 nov 2017 - 9:53

Hrb je eraf gehaald :c

Andere mensen die al weten of ze kunnen of niet??
Shark
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimevr 3 nov 2017 - 20:31

Ik kan for real <3
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 nov 2017 - 15:43

Je stond er al op, maar dan laat ik je lekker staan Very Happy
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimema 6 nov 2017 - 18:44

Elena/Kip (Routpaw)
Jamie (Acefray)
Iró (Futuresong)
Esmee (Kestrelwing)

Reminder dat deze mensen voor zaterdag even moeten doorgeven of ze komen of niet. Also, als je je nog wilt aanmelden dan kan dat natuurlijk ook nog ^^
Lizardpath
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 nov 2017 - 16:53

Ik wil en kan komen. Ik moet alleen iemand vinden die me in Tilburg (bij station) zou kunnen ophalen.
Tallshadow
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 nov 2017 - 18:26

Yo Yanthe! Ik kom ook via Tilburg en was van plan de bus te nemen maar als iemand kan halen lift ik mee (A) so we kunnen daar meeten en verder samenreizen?
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 nov 2017 - 18:39

Wij komen ook via Tilburg (mim en ik), voor de bus, dus kunnen gwn samen bus pakken.
Lizardpath
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 nov 2017 - 23:41

Oh, dat is ook goed! Moet dan wel even zien hoe het zit met Nederlandse bustickets x'D
Routnose
Catministrator
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 nov 2017 - 9:05

Ik ga me helaas toch af moeten melden :/

Het vervoer dat ik ga geregeld gaat niet door en gezien het 2.5 uur heen en 2.5 uur terug is met de trein en ik vanavond ergens anders moet zijn, gaat het me niet lukken qua tijd.

Baal er echt van, hoop dat jullie het iig leuk hebben!
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 nov 2017 - 10:38

@Yanthe; wij hebben ov chipkaart, maar je kan geloof k ook in de bus kopen. Moet je wel wta contant bij hebben.

@Kip: Jammer, maar we gaan zorgen dat we nog wat meets hebben niet te ver van elkaa af dus dan zien we je miss volgende keer :3
Coyotespirit
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1337
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 nov 2017 - 17:56

Ik ben sinds gister ziek geworden, ben nu twee dagen thuis gebleven en ik denk niet dat het voor mij erg goed is als ik morgen dus naar de meeting ga, ook omdat ik me nog steeds best beroerd voel en dus beter morgen een dagje thuis kan blijven :/ Ik hoop de volgende keer wel echt te kunnen komen!
Skyteller
Endless Hunting
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 nov 2017 - 8:45

Beterschap! Hoop dat je je snel weer goed voelt ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] - Pagina 3 Icon_minitime

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Code :: Meetings :: Afspreken-
Ga naar: