Hey,
Ik ben gewoon te inactief voor zoveel accounts, dus geef ik er een paar weg of als je er op staat, te delen. Het was echt moeilijk om te beslissen, maar het moest gewoon en ik wil niet zien dat ze gewoon worden verwaarloosd!
Foxfur;
Clan: RiverClan
Geslacht: Poes
Rang: Warrior
Uiterlijk: Lapjespoes met groene ogen.
Innerlijk: Vroeger s Foxfur eigenlijk een vrolijke avontuurlijke poes, die bijna altijd haar leven op het spel zou zetten voor haar Clan. Maar nu ze haar kittens heeft gehad en ze is bedrogen door Falconheart jsze compleet veranderd. Ze is een beetje duf, snel kwaad en gelooft gewoon niet meer in zichzelf.
Geschiedenis: Gewoon geboren in de Clan, maar door de geschiedenis met Falconheart is ze veranderd.
Vrienden: Blacktail, Oakheart (Als kennis van Blacktail's partner)
Apprentice: Mistypaw
Vijanden: Falconheart
Kittens: Shadowpaw*, Mirrorpaw, Buzardpaw
Broers/Zussen: None
Zebrapaw
Clan: ThunderClan
Geslacht: Kater
Rang: Apprentice
Partner: None
Uiterlijk: Erg licht grijze kater met zwarte strepen en licht blauwe ogen.
Innerlijk: Avontuurlijk, wilt alles weten en zal eerder zijn hersenen gebruiken dan er gewoon op in gaan.
Geschiedenis: Geboren in de Clan.
Vrienden: None yet..
Vijanden: None
Broers/Zussen: Brightsoul, Tailpaw, Amberpaw
Mentor: Flamepool
Wolfpaw
Clan: SahdowClan
Geslacht: Kater
Rang: Apprentice
Partner: None
Uiterlijk: Langharige lichtgrijze kater, met witte onderhavig en aardig lange snorharen. Geel-groene ogen.
Innerlijk: Chagarijnig, in zichzelf en een beetje geïrriteerd.
Geschiedenis: Gewoon geboren in de Clan.
Vrienden: Niet echt..
Vijanden: None
Mentor: Blackclaw
Broers/Zussen: Ghostpaw
Ik hoop dat er snel reacties komen, anders zullen deze inactief blijven en dat is ook weer niet zo fijn..
Het maakt niet echt uit of je hem wilt delen of helemaal alleen bespelen als je maar aan deze regeltjes voldoet;
-Post minimaal 10-12 regels
-Wees actief
-Goede Nederlandse spelling
Als je je kandidaat stelt voor een van deze accounts wacht ik natuurlijk eerst op meer reacties en dan pas zal ik hem geven. Zodra je bent gekozen krijg je een week als proefweek om te zien of je goed post en actief bent, als je daar doorheen bent heb je hem voor jezelf. (Dit geldt natuurlijk niet als je hem wilt delen.)
Innocent Paws can be from great DevilsCrowfeather~Foxfur~Owlpaw~Crowpaw~Blizzardpaw~Shadowkit~Zebrapaw~Wolfpaw