|
|
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 sep 2011 - 19:09 | |
| - Sandstorm schreef:
- Kuroshitsuji? Waar gaat die over 8D
Ik ben ook al aangeraden; Angel Beads, Death Note, High School of the Death, Wolf and Spice, Hetalia, D. Grayman en ja.. waar moet je dan beginnen xD Over Ciel Phantomhive die zijn ziel aan een .. eh .. ja aan een demon heeft gegeven C: En die beschermt hem dus tegen van alles en nog wat- en dit is even heel snel en kort uitgelegd. Ik raad aan dat je het beter kunt kijken ( >DD ) SEBASTIAN <33 *Fangirl scream* |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 sep 2011 - 19:12 | |
| Klinkt epic! En goed excuus om het te gaan kijken xD Thanks! |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 sep 2011 - 19:22 | |
| YAY! 8DDD Sebby <33
Hij heeft een obsessie met katten >D Dat merk je wel later in de serie, en in deel II c: Daar ben ik nu mee bezig, maar ik ben te lui om die af te kieken omdat er nu nog een hoofdpersoon bij zit. En die vind ik kut :'D
*smiley overload* |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 sep 2011 - 21:06 | |
| Ik heb operatie Fruits Basket een tijd lang uitgesteld. Moet snel weer gaan kijken.. |
|
| |
Daphne 392
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 sep 2011 - 23:00 | |
| Toch houd ik heel veel van birdie -adore- |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 sep 2011 - 23:11 | |
| ik hou ook van Hearty hoor<33 Mijn Heartbeatje |
|
| |
Freedje :3 122
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 9:15 | |
| IK BEN GESELECTEERD UIT AL DIE MENSEN. IK MAG FUCKING ONE DIRECTION ZIEN/VRAGENSTELLEN/HANDTEKENINGEN VRAGEN
FANGIIRLING OVER HEERREEEE! |
|
| |
Babs 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 9:16 | |
| GEFELI ;D
----
Leraar was een kwartier te laat xD... |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 10:44 | |
| |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 14:38 | |
| Pfft. Heeft een van jullie misschien een ideetje voor een onderwerp voor een website? Ik moet voor informatica eentje maken... En ik ben goed in de codes et cetera, maar ik weet echt geen onderwerp. En aangezien ik nu dus niets te doen heb, bij informatica les; Neem ik me weer eens de tijd om op WC langs te komen c: |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 14:44 | |
| Hmm, wat voor soort site precies?
|
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 14:46 | |
| Hoef nu alleen html te doen. En aangezien ik er niet meer zoveel tijd voor heb; Aangezien de pww is verschoven en we de stof pas laat hadden behandeld; Laat ik het ook bij html.
Kan gemakkelijk nog wat css erbij pleuren; Maar dat gaat me niet meer lukken ben ik bang.
En het is gewoon een normale site, mag van alles zijn; Zolang je maar laat zien dat je er goed aan gewerkt hebt. |
|
| |
Lizle 178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 14:48 | |
| YAY ben de tribes weer actief aan het maken |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 14:50 | |
| @ Silverpaw, als je in rosetribe een kat hebt wil ik wel helpen xD @ Hollypaw, hmm... over.... mythes ofzo... daar zou ik je stiekem mee kunnen helpen xD Of, iets algemeens van dieren ofzo |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 14:53 | |
| - Silverpaw schreef:
- YAY ben de tribes weer actief aan het maken
Sorry dat ik het opmerk; maar kun je de volgende keer de plek wat beter aangeven (; ? Bijvoorbeeld in de titel of vetgedrukt boven je post. Dit voorkomt verwarring etc.
@ Redeye; Nou, ik zat te denken om er een eigen verhaal op te zetten; Tijdelijk. Heb wel weer inspiratie voor een verhaal x') Ook zou ik mijn tekeningen erop kunnen zetten, of gewoon een soort dropping voor mezelf; Al de topics van al de fora waar ik opzit. En al mijn accounts. Kan er net zo goed alles opgooien o_o |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 14:55 | |
| Dat kan ook xD hmm ik ben echt slim bezig, ga twee anime's door elkaar heen kijken xD |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 14:58 | |
| Dat heb ik vroeger ook een keertje gedaan; Hield het een week vol, aangezien er teveel verwarring kwam x') Kwam ook doordat er twee personages waren met dezelfde naam D: |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 15:00 | |
| xD
ik keek keer 2 anime's achter elkaar waarbij allebij de hoofdpersonages Shinku heette, er was alleen een verschil,
in de ene was het niet zomaar een meisje maar een levende pop die een jongen als een slaafje gebruikte xD
In de andere een jongen die naar een andere wereld werd getransporteerd waar allemaal half hond half mensen liepen xD
gwn geniaal :3 |
|
| |
77
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 15:02 | |
| Ik ga er daar wel een aanmaken |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 sep 2011 - 15:02 | |
| Ik denk dat als ik mijn verhaal heb uitgewerkt; Ik mensen van hier ga betrekken in het creëren van personages x') Aangezien ik daar zelf slecht in ben o3o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|