|
|
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 18:45 | |
| - Calypso schreef:
- Lostpaw schreef:
- Calypso schreef:
- PROFESSOR STEIN!
One of my heroes <3 He ís my hero <3
buiten Johnny Depp dan, maar goed (A)
Ik vind hem zo geweldig, rustig op zijn bureaustoel alles regelen. En ik hou van de scene als 'ie flipt/krankzinnig word en naar Medusa toe gaat <3 Hij was al geflipt/krankzinnig. Hij bereikte gewoon zijn hoogtepunt.
Okeedatklonkfoutikgeefhettoe Je spreekt tegen iemand die Yaoi SteinxSpirit verhalen leest D: Dan klinkt het helemaal verkeerd xD Ik ga hem cosplayen met Carnaval <3 Ik moet alleen nog die schroef maken ... *Draait aan denkbeeldinge schroef* |
|
| |
261
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:04 | |
| - Lostpaw schreef:
- Calypso schreef:
- Lostpaw schreef:
- Calypso schreef:
- PROFESSOR STEIN!
Ik vind hem zo geweldig, rustig op zijn bureaustoel alles regelen. En ik hou van de scene als 'ie flipt/krankzinnig word en naar Medusa toe gaat <3 Hij was al geflipt/krankzinnig. Hij bereikte gewoon zijn hoogtepunt.
Okeedatklonkfoutikgeefhettoe Je spreekt tegen iemand die Yaoi SteinxSpirit verhalen leest D: Dan klinkt het helemaal verkeerd xD Ik ga hem cosplayen met Carnaval <3 Ik moet alleen nog die schroef maken ... *Draait aan denkbeeldinge schroef* Ach, weer een medeyaoifan... Anyway, ik draai mee~ *draait* |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:09 | |
| - Calypso schreef:
- Lostpaw schreef:
- Calypso schreef:
- Lostpaw schreef:
- Calypso schreef:
- PROFESSOR STEIN!
Okeedatklonkfoutikgeefhettoe Je spreekt tegen iemand die Yaoi SteinxSpirit verhalen leest D: Dan klinkt het helemaal verkeerd xD Ik ga hem cosplayen met Carnaval <3 Ik moet alleen nog die schroef maken ... *Draait aan denkbeeldinge schroef* Ach, weer een medeyaoifan... Anyway, ik draai mee~
*draait* Yeah 8D Geef me je msn es, dat praat makkelijker :3 |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:11 | |
| - Hinata schreef:
- M'n vriendin wil dat ik Soul Eater ga kijken xD
En Vampire Knight. :3
Ze heeft Naruto al een stuk of 5 keer gezien ofzo xDD Wie ben jij nog meer... is nieuwsgierig xD' |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:11 | |
| Noooooooo D: Hetalia Kerst liedje opstaan ;-; |
|
| |
261
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:15 | |
| - Lostpaw schreef:
- Calypso schreef:
- Lostpaw schreef:
- Calypso schreef:
- Lostpaw schreef:
- Calypso schreef:
- PROFESSOR STEIN!
Okeedatklonkfoutikgeefhettoe Je spreekt tegen iemand die Yaoi SteinxSpirit verhalen leest D: Dan klinkt het helemaal verkeerd xD Ik ga hem cosplayen met Carnaval <3 Ik moet alleen nog die schroef maken ... *Draait aan denkbeeldinge schroef* Ach, weer een medeyaoifan... Anyway, ik draai mee~
*draait* Yeah 8D Geef me je msn es, dat praat makkelijker :3 Ik zet het wel even in mijn profiel, kee? |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:20 | |
| wow, jullie hebben een lange conversatie xD |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:21 | |
| Of je stuurt gewoon een PB :} |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:21 | |
| Ik heb totaal geen inspiratie meer voor Silver, en heb eigenlijk ook niet zo veel zin meer in haar, maar wil haar niet wegdoen.
Ik weet ook niet of ik haar dood wil laten gaan of.. Damn D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:22 | |
| Andes laat je haar gewoon even, meestal kom je altijd terug inspiratie tegen op de meest onverwachten momenten, ik denk daar altijd over na tijdens Godsdienst, toch niets beter te doen xD |
|
| |
261
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:25 | |
| Ja, pb doe ik ook wel efkes~ Nyaa, hij staat er nu ook, voor de andere stalkers *kijkt om zich heen* Wacht.. Ik was de stalker~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:31 | |
| Ik heb dat ook met raven.... en eigenlijk heb ik echt weinig inspi op dit moment... O.o |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:31 | |
| @Moon, Het probleem is dat ik dat al een tijdje heb gedaan. Dus ik moet even kijken wat ik doe D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:38 | |
| Weeral nieuwe ava ... O.o |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:40 | |
| Haha, heb jij nou nooit een vaste? XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:41 | |
| Ik denk het niet, *kijkt naar Longtail en knipoogt |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:47 | |
| BAM, me ist hieroooos :3 ik heb die nieuwe versie van microsoft office Microsoft office 2010 home and students, we heeft die nog? ^^ iemand zin in topicje? |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:48 | |
| - Snowrose schreef:
- BAM,
me ist hieroooos :3 ik heb die nieuwe versie van microsoft office Microsoft office 2010 home and students, we heeft die nog? ^^ iemand zin in topicje? Ik wel,.. c: Ennuh, ik heb die van 2007 XD |
|
| |
261
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:49 | |
| Soms ben ik een post aan het maken en dan maak ik een ander tabblad met de site gewoon... En dan heb ik er uiteindelijk vijf openstaan met allemaal de homepage... *facepalm* |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2011 - 19:51 | |
| FFFFF- die muggenbult jeukt! DDD: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |