We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
het boeit mij niet dat ik dan tussen kleuters of zo zit, ik moet die film gewoon zien 8D
neeeem mij ook mee, wil er suuuuuuuuuuuuuuper graag naar toe x'D -puppyeye's too- EDIT: kan iemand mij helpen bij mijn onderschrift.... -Puppyeye's again-
het boeit mij niet dat ik dan tussen kleuters of zo zit, ik moet die film gewoon zien 8D
ik wil er ook heen <3
ik ga Angelo overhalen hem met mij te kijken xD hij had al gezegd dat hij voor mn kaartje zou betalen als ik naar hem toe zou gaan >:3 ik ga hem gwn kijken hoor XD kan ik gelijk Angelo lekker pesten x3
Lol, eerste was ik in een Inuyasha verslaving, toen in Naruto, en nu in Spice and Wolf xD Het houdt nooit op volgensmij. ;3 En hierna komt Ao no Exorcist >D
Brrrr..... ik stond dus te wachten aan de lichten en oppeens hoorde ik : IIIEEEEP. Er was een fietser aangereden doior één of andere zot :O die lag dan een paar seconden op de grond en ik dacht die dood was, gelukkig was dat niet en hielpen een paar dametjes hem recht.... het was echt eng..... brrrrr.....
Escada
Member
290
CAT'S PROFILE Age: 43 Moons, But who cares? Gender: Rank:
Brrrr..... ik stond dus te wachten aan de lichten en oppeens hoorde ik : IIIEEEEP. Er was een fietser aangereden doior één of andere zot :O die lag dan een paar seconden op de grond en ik dacht die dood was, gelukkig was dat niet en hielpen een paar dametjes hem recht.... het was echt eng..... brrrrr.....