|
|
Daphne 247
| |
| |
| |
Gabs 351
| |
| |
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 sep 2011 - 15:21 | |
| Wooh! Morgen geen school 8D |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 sep 2011 - 15:23 | |
| - Deathpaw schreef:
- Wooh! Morgen geen school 8D
awesomee!! ikke ook xD ~Even the most broken trust can be restored, with a little bit of effort ~- FACE IT!:
- Spoiler:
|
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 sep 2011 - 15:25 | |
| - Moonpaw schreef:
- Deathpaw schreef:
awesomee!! ikke ook xD Waarom jij dan? 8D |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 sep 2011 - 15:26 | |
| - Deathpaw schreef:
- Moonpaw schreef:
- Deathpaw schreef:
awesomee!! ikke ook xD Waarom jij dan? 8D het eerste blok ben ik zo ingeroosterd xd ik ben woensdag en vrijdag vrij>3 en waarom jij? ~Even the most broken trust can be restored, with a little bit of effort ~- FACE IT!:
- Spoiler:
|
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 sep 2011 - 15:28 | |
| - Moonpaw schreef:
- Deathpaw schreef:
- Moonpaw schreef:
- Deathpaw schreef:
awesomee!! ikke ook xD Waarom jij dan? 8D het eerste blok ben ik zo ingeroosterd xd ik ben woensdag en vrijdag vrij>3
en waarom jij? Vrij like.. Helemaal vrij? oõ Normaal zou ik morgen stage hebben, maar die stage begeleidster heeft wat zitten regelen en nu moet ik pas volgende week. Als ik normaal op stage zou zijn heb ik morgen dus geen school. [Al is dat wel zo, ik plande toch al om niet te gaan XD] |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 sep 2011 - 15:30 | |
| - Deathpaw schreef:
- Moonpaw schreef:
- Deathpaw schreef:
- Moonpaw schreef:
- Deathpaw schreef:
awesomee!! ikke ook xD Waarom jij dan? 8D het eerste blok ben ik zo ingeroosterd xd ik ben woensdag en vrijdag vrij>3
en waarom jij? Vrij like.. Helemaal vrij? oõ
Normaal zou ik morgen stage hebben, maar die stage begeleidster heeft wat zitten regelen en nu moet ik pas volgende week. Als ik normaal op stage zou zijn heb ik morgen dus geen school. [Al is dat wel zo, ik plande toch al om niet te gaan XD] jup helemaaal vrij >3 xd ahaaa chill ~Even the most broken trust can be restored, with a little bit of effort ~- FACE IT!:
- Spoiler:
|
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 sep 2011 - 15:31 | |
| Helemaal vrij!? Wauw en dat ook op vrijdag, wauw dat zou ik ook wel willen :') |
|
| |
Gabs 351
| |
| |
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 sep 2011 - 15:34 | |
| Ah oké Ö Ik alleen op woensdag. *Moe* Net als je fitness hebt gehad de dag er voor, ik ging vandaag spinnen. Nou seriously, ik weet al dat ik mijn benen morgen niet meer voel :'D |
|
| |
Gabs 351
| |
| |
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 sep 2011 - 15:37 | |
| Ik ben altijd standaard uit om kwart over 1 op dinsdag vanwege studiedag. Nu omdat we fitness hebben moeten we daar om 12:OO heen en zijn we om 13:OO klaar. Maar hij laat ons altijd een kwartiertje tot tien minuten eerder weggaan 8D |
|
| |
Daphne 247
| |
| |
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 sep 2011 - 15:41 | |
| Dat heb ik ook hoor op Donderdag en Vrijdag en Maandag D: Ik wil met Morticia beginnen, want ik heb besloten dat ze in The Bloodclan wilt :'D |
|
| |
Gabs 351
| |
| |
| |
Gabs 351
| |
| |
| |
Daphne 247
| |
| |
| |
Gabs 351
| |
| |
| |
79
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 sep 2011 - 16:20 | |
| - Dawnkit schreef:
- 'k wil ook een nieuw acc in de bloodclan hahha alleen ik kan geen naam bedenken. Wel heb ik al een karakter enzo haha.
Als je er een maakt kan je mijn kwaadaardige boroer of zus zijn x'D woehahahahaaaaaaaaaaaaa |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|