We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Shallow is hetero Leo is gay af like rainbows all the way Owl is biseksueel maar lowkey ontkenningsfase Orsen is panseksueel Strainedmind is aseksueel Flameleap is demiseksueel Tornado is hetero
Dat was t denk ik
Red is hetero Bloom is hetero Amber is hetero Leopard is hetero Little is hetero Ara is hetero Pebble is hetero Snake is hetero .. Ik heb weinig afwisseling rip :')
Thora: Hetero Smokegaze: Hetero Nightstep: Hetero Serpentpaw: Bi(?) Raptorecho: Kent geen liefde maar hetero. Swiftclaw: Hetero Vixen: Bi/Lesbian, maar of ik haar dat ook echt laat zijn weet ik nog niet zeker, wss gewoon Bi. Talon: Hetero Finchpaw: Idk/Bi?
Eerst wilde ik mijn karakters altijd gewoon hetero hebben want voortplanting, maar nu met Vixen bijvoorbeeld lijkt het me wel leuk als zij gewoon op poezen valt. Zelfde geldt voor Serpentpaw, maar dan bi. Finchpaw ben ik niet over uit, maar hem vind ik wel perfect voor een gay relationship xD
Coyote •
Member
Kip 327 Actief ➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?
Ik vraag me af of mijn ma en stiefpa doof zijn. Ze zetten de speakers zo hard terwijl er een hele harde actie scene in een film gebeurd waardoor het hele huis trilt en er zijn 3 kinderen die proberen te slapen, verdomme
you’re happier
aren’t you?
Avalanche •
Member
❤ 7 Actief "Everything the light touches is our kingdom."