|
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 17:22 | |
| - Ravenfall schreef:
- Brat schreef:
- Ravenfall schreef:
- Toen had ik koorts :') goddahmit
you and me both ;''')
oh wauw hahaha
Ah yus @Kip; heb gister toevallig nog aardbeien thee gehaald -aa- are you for real? ik zit nu aarbeien thee te drinken xDD |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 17:24 | |
| - Brat schreef:
- Ravenfall schreef:
- Brat schreef:
- Ravenfall schreef:
- Toen had ik koorts :') goddahmit
you and me both ;''')
oh wauw hahaha
Ah yus @Kip; heb gister toevallig nog aardbeien thee gehaald -aa-
are you for real? ik zit nu aarbeien thee te drinken xDD Lmao xD wat toevallig |
|
| |
Nath 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 17:24 | |
| Hoe zet je dat automatisch abonneren wanneer je hebt gepost op een topic eigenlijk uit? Die notifications wil ik namelijk wel, maar alleen op IC topics/TS etc. Nvm, ik heb t al c;
|
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 17:28 | |
| Oh Bunny, je bent Belgisch right? Hier is het standaArd dat als je een bepaald niveau doet je ze allebei krijgt, en dan kan je na een paar jaar 1 laten vallen haha. Ik heb ze allebei gehouden though because who needs free time anyways (A)
@Nath; oef I know what you mean. Heb nu kans berekening met Wiskunde A en ik snap er bagger weinig van :< ik zou niet precies weten hoe het met die notificaties zit though! Ik laat ze meestal gewoon aan haha
@M; thee is life B) |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 17:31 | |
| - Jinx schreef:
- Oh Bunny, je bent Belgisch right? Hier is het standaArd dat als je een bepaald niveau doet je ze allebei krijgt, en dan kan je na een paar jaar 1 laten vallen haha. Ik heb ze allebei gehouden though because who needs free time anyways (A)
@Nath; oef I know what you mean. Heb nu kans berekening met Wiskunde A en ik snap er bagger weinig van :< ik zou niet precies weten hoe het met die notificaties zit though! Ik laat ze meestal gewoon aan haha
@M; thee is life B) Yeah ik ben Belgisch en hier kies je uit Latijn of Latijn met Grieks :') Ik denk niet dat Grieks apart bestaat maar idk. Een school vinden die Grieks geeft is moeilijk though so yeah xD |
|
| |
Nath 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 17:44 | |
| - Jinx schreef:
- Oh Bunny, je bent Belgisch right? Hier is het standaArd dat als je een bepaald niveau doet je ze allebei krijgt, en dan kan je na een paar jaar 1 laten vallen haha. Ik heb ze allebei gehouden though because who needs free time anyways (A)
@M; thee is life B) r.i.p Agh, mijn bijles gaat me vast wel helpen xD Ik ben sws geen held in wiskunde~ En ik heb nu al de hele dag mijn ratten uit de kooi zodat ik vanavond gewoon kan slapen, haha xD |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 17:51 | |
| Veel succes met wiskunde Nath ^^ Ik ben soms zo blij dat ik het geluk heb dat wiskunde natuurlijk komt voor mij xD Waar anderen zo zitten te stressen om een toets kijk ik het gewoon even na tijdens de speeltijd en dan gaat dat easy peasy~ Ik ben daarentegen wel vreselijk in uitleggen dus bijles geven is niks voor mij rip. Had nog een goed centje bij kunnen verdienen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 17:52 | |
| Oef ik weet wat je bedoeld, ik heb er altijd onwijs veel moeite mee gehad :') vind er eerlijk ook niets aan haha Heb wel het geluk dat mn pa bij wiskunde-achtig iets heeft gestudeerd(duidelijk niet zn genen geëerfd) dus hij helpt me altijd, anders zou ik er nooit uitkomen :'D
@Binny; oh das echt balen :c ik vind persoonlijk Grieks veel leuker hihi |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 18:00 | |
| Tornado heeft zich bekend gemaakt Au revoir |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 18:15 | |
| Amber heeft ook een nieuw setje want waarom niet <3 Maar ik ga eten nu, tot straks ^^ |
|
| |
Nath 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 18:37 | |
| En dan nu naar de film, IT, huey! Tot vanavond~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 18:37 | |
| - Vixen • schreef:
- Hahaha, Wiskunde A is verraderlijk. Eerste paragrafen makkelijk en hoe dieper je het boek in duikt, hoe moeilijker :c
i feel u |
|
| |
M & H 169 Actief Been there
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 19:16 | |
| Ik kom er net achter dat Brat en Jinx beide bloedverwanten van Letum zijn :')
Brat is zijn groottante en Jinx zijn grootoom |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 19:19 | |
| Hahaha ja, de kits van Jinx en Zira zijn ook verwant aan Brat :'D
One happy little family KUCH KUCH |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 19:20 | |
| - Letum schreef:
- Ik kom er net achter dat Brat en Jinx beide bloedverwanten van Letum zijn :')
Brat is zijn groottante en Jinx zijn grootoom Want Lethum is de Zoon van Vitani en Vitani is de dochter van Zira en die is de zus van Brat~ toch? xD |
|
| |
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 19:34 | |
| Yep @San
En we hebben echt de stamboom gecrasht met dat zussen en broers gedoe xD |
|
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 19:42 | |
| Wacht ik dacht dat het Vitani x Tornado nestje niet doorgegaan was?? |
|
| |
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 19:45 | |
| Was het ook niet, want ik raakte erg inactief en dus kon het niet, maar toen hadden ik en Hannah besloten Tornado toch kittens te geven omdat we vonden dat hij tenminste de stamboom verder moest groeien en toen bood Marlie Vitani als moeder aan |
|
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 19:47 | |
| Letum is ook familie van Azola B) |
|
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 sep 2017 - 19:47 | |
| Ah, okay :') vroeg het me even af want ik had blijkbaar weer iets gemist xD