G I V E - A W A Y

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

G I V E - A W A Y

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokegaze
StarClan
G I V E - A W A Y 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: G I V E - A W A Y   G I V E - A W A Y Icon_minitimevr 8 sep 2017 - 14:35

Hallo daar,

Hierbij geef ik een paar accounts weg, omdat ik ze niet actief ga krijgen en ook niet meer wil maken. Gaan ze niet weg, dan is de kans groot dat ze gewoon dood gaan.

Hawkkit' - Windclan - Kitten
G I V E - A W A Y M7n7I5a
Ik doe Hawkkit weg omdat ik geen klik heb met dit account. Zijn siblings en ouders zijn actief, ik zelf bespeel Raptorecho. De bedoeling is dat hij Tigergaze als een voorbeeld gaat beschouwen, in plaats van zijn vader, Raptorecho. Of hij goed of slecht wordt mag je zelf weten.
Daan beslist mee bij dit account en bespeelt zelf de moeder, Northdrift.
Verdere informatie staat op het profiel van Hawkkit.

Seversnake - Shadowclan - Warrior
Seversnake is een warrior van Shadowclan waarmee weinig gedaan is. Ik heb hem aangemaakt om de naam. Ik ga ook niet moeilijk doen wat hem betreft. Dus wil je een Shadowclan warrior met een epische naam, alsjeblieft.

Tigerleap - Shadowclan - Warrior
Tigerleap is een warrior van Shadowclan waarmee weinig gedaan is. Ik heb hem aangemaakt om de naam. Ik ga ook niet moeilijk doen wat hem betreft. Dus wil je een Shadowclan warrior met een epische naam, alsjeblieft.

Dazzlestrike - Thunderclan - Warrior
G I V E - A W A Y 3IFFcgm
Dazzlestrike geef ik ook weg. Hij was een heel leuk account, maar ik kreeg hem niet actief. Dazzlestrike is een voorbeeldige warrior, eigenlijk en ik wilde hem ook zo gaan bespelen dat hij geliefd en gerespecteerd zou worden. Als iemand hem wilt overnemen wil ik dit ook wel terug zien in zijn karakter: een warrior die loyaal is aan Thunderclan, ambities heeft om hogerop te komen, respect verdient omdat hij moedig en loyaal is en zijn leven altijd op de tweede plek zal zetten als het zijn clan betreft, etc. Ik geef hem niet zomaar weg, en als hij niet actief wordt, wil ik hem ook graag terug kunnen nemen.

x Nath

Laatst aangepast door Smokegaze op vr 8 sep 2017 - 15:15; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
G I V E - A W A Y 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: G I V E - A W A Y   G I V E - A W A Y Icon_minitimevr 8 sep 2017 - 14:55

Ik heb wel interesse in Hawkkit! Ik heb dat nestje al vanaf het begin interessant gevonden en heb me toentertijd ook aangemeld. Hawkkit lijkt me een leuk karaktertje om te spelen en ik wil hem wel een kans geven c: Verder geldt hier dezelfde motivatie die ik toen in het zoektopic had neergezet ^^

Verder wat over mijzelf: Ik heb op dit moment 3 actieve accounts (Thornface en twee buitenclanse kittens) en 2 inactieve accounts (waarvan eentje die in 2013 inactief is geraakt, en een andere waar ik niet echt een klik mee heb maar misschien ooit weer actief wil hebben). Een minpuntje kan wel zijn dat ik vrij traag post, maar echte inactiviteit zal niet voorkomen tenzij ik het echt specifiek aangeef ^^
Smokegaze
StarClan
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: G I V E - A W A Y   G I V E - A W A Y Icon_minitimevr 8 sep 2017 - 15:06

Ik zal het er met Daan over hebben c:

Dazzlestrike is naar Freedje!
Smokegaze
StarClan
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: G I V E - A W A Y   G I V E - A W A Y Icon_minitimevr 8 sep 2017 - 15:10

Daan vind het prima, Hawkkit is naar Femke toe!
Hawkdash
Member
G I V E - A W A Y 2menxw1
Femke
72
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hawkdash
BerichtOnderwerp: Re: G I V E - A W A Y   G I V E - A W A Y Icon_minitimevr 8 sep 2017 - 15:16

Dankjewel! Very Happy -hugs the kitten-
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: G I V E - A W A Y   G I V E - A W A Y Icon_minitime

G I V E - A W A Y
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: