|
|
| 20
| |
| Onderwerp: Hidden Topic wo 21 sep 2011 - 7:22 | |
| Wieeeh ik maak hier mijn topic voor mijn frutsels zoals manips, signatures en andere tekendingie's 83 - Titelloos Manipje:
Wie heeft er een titel voor deze manip ik faal daarin 83 Tips,Kritiek en Commentaar is altijd fijn ^.^ |
| | | Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Hidden Topic wo 21 sep 2011 - 7:28 | |
| woooooohw! Dat is echt vet mooi! Ik zou willen dat ik het kon |
| | | 261
| |
| Onderwerp: Re: Hidden Topic wo 21 sep 2011 - 14:06 | |
| Hee, die ken ik... Hanamori-san~ Anyway, hij is en blijft mooi~ Ben nu zelf nét begonnen met manipjes, maar ik faal.. Heel hard zelfs. Dus ik kijk gewoon liever naar de jouwe x Demons are prowling everywhere, nowadays, I'll send 'em howling, I don't care, I got ways. x |
| | | 20
| |
| Onderwerp: Re: Hidden Topic wo 21 sep 2011 - 14:34 | |
| Bedankt iedereen Ik ben echt blij dat jullie het zo mooi vinden =3 Calypso: Who are you Ô.o |
| | | 261
| |
| Onderwerp: Re: Hidden Topic wo 21 sep 2011 - 15:18 | |
| Your friendly neighbourhood stalker~ Lesaiah, Azure, schat. Anyway, hoe heb je die schildpad d'r ingeblend? En die stenen.. Dat is zwaar gaaf... x Demons are prowling everywhere, nowadays, I'll send 'em howling, I don't care, I got ways. x |
| | | 20
| |
| Onderwerp: Re: Hidden Topic wo 21 sep 2011 - 15:29 | |
| Ow dat is niet zo moeilijk :3
Schilpad: Selectie maken en de schilpad uit zijn achtergrond halen, zonodig verkleinen [moest wel x3] en dan hem een beetje draaien zodat het wat natuurlijker overkwam. Voor de rest heb ik een groene kleur over de bal gedaan helemaal bovenop de rest en op een leuke mode gezet zodat het er meer ''zeeachtig'' uitzag xD
Hand: Een steentexture gezocht die je kan herhalen [dus niet met scheuren ofzo] en dan met Photoshop Puppetweb [of hoe dat ook heet] vervormd en om de hand ''gewikkeld'' Ik had 3x die stenentexture nodig om de hele hand te kunnen bedekken xD De stenen samenvoegen tot een plaatje en dan op Overlay [2x]. Ow en bij de vingers een mask om dat weg te halen, wel moet je erop letten dat de stenen natuurlijk in elkaar overlopen ;3 |
| | | | Onderwerp: Re: Hidden Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|