| Warriors Counting Stars MAP | |
|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Warriors Counting Stars MAP ma 28 aug 2017 - 22:56 | |
| Nieuw topic met info: https://www.warriorcatsnl.com/t34296-counting-stars-map
Heey allemaal!
In onze art chat op discord komen we soms op gave ideeën en nu hebben we het vandaag gehad over animeren en het maken van animated music videos. Mij persoonlijk heeft het altijd heel gaaf geleken om amv's over onze karakters hier op het forum te hebben. Zo'n animatie maken kost echter erg veel tijd en om dit in je eentje te doen is niet haalbaar voor mij. Vandaar dat nu het idee op kwam borrelen om met iedere artist van het forum samen te werken om dit te verwezenlijken.
In de chat hebben wij het liedje Counting Stars van One Republic uitgekozen, met het thema van de scenes draaiend om dromen die onze karakters op het forum hebben die ze in hun leven verwezenlijkt willen zien. En dan natuurlijk afstemmend op de lyrics die op dat moment draaien.
Nu willen wij graag weten hoeveel mensen hieraan mee zouden willen werken, zodat wij weten hoeveel van het liedje we kunnen vullen en wat dit stuk dan gaat worden. Het niveau van jouw art maakt niet uit, we hebben zowel statische beelden nodig als animaties, dus zelfs als je niet durft te animeren kun je toch meedoen door een aantal verschillende frames te maken die een scene uitbeeld.
Geef je dus snel op! Hoe meer mensen meedoen hoe meer van het liedje we kunnen pakken om te vullen met onze karakters. Kun je niet tekenen? Dan kan je ons altijd helpen met de indeling en weergave van bepaalde scenes zodra wij het stuk van het lied hebben uitgekozen en we kunnen ook altijd wat hulp gebruiken met het uiteindelijke editten van de video. We gaan proberen zoveel mogelijk karakters in deze video te krijgen zodat het een goede impressie geeft van het forum.
- Code:
-
[b]Naam:[/b] [B]Actiefste acc:[/b] [B]Animeren of stilstaand beeld:[/b] (animatie kan ook heel miniem) [B]Voorbeelden:[/b]
Lijst met deelnemers: Waz (animatie en stilstaand beeld) Yanthe (animatie en stilstaand beeld) Marieke (animatie en stilstaand beeld) Femke (animatie en stilstaand beeld) Kip (animatie en stilstaand beeld) M (animatie en stilstaand beeld) Butter (stilstaand beeld) Nynke (stilstaand beeld) Bunny (stilstaand beeld) Beertje (stilstaand beeld) Anouk (stilstaand beeld)
Thanks voor de interesse alvast! Wij zijn er in ieder geval heel enthousiast over.
Mvg, Waz & andere uit de chat
Laatst aangepast door Firedance op vr 15 sep 2017 - 11:22; in totaal 7 keer bewerkt |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP ma 28 aug 2017 - 23:03 | |
| Naam: Yanthe Actiefste acc: Lizardpath Animeren of stilstaand beeld: Beide (ga het proberen ^^) Voorbeelden: Voorlopig nog niet veel, voor veel testers om wat gewoon te geraken aan het animeren. (https://www.youtube.com/channel/UCRBe6CNiU0GB0P9dCYCxxJg) - Gifjes en uitprobeersels:
Laatst aangepast door Lizardpath op ma 28 aug 2017 - 23:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP ma 28 aug 2017 - 23:12 | |
| Naam:Aimée Actiefste acc:Lynxfang Animeren of stilstaand beeld:Ik kan misschien wat tekenen en ik wil wel helpen bij het editen Voorbeelden:komt eraan |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP di 29 aug 2017 - 7:55 | |
| Naam: Marieke Actiefste acc: Fisheye?? Animeren of stilstaand beeld: Allebei Voorbeelden:- animatie voorbeelden (heb er geen van katten, sorry):
- en wat van mijn recente tekeningen:
|
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP di 29 aug 2017 - 9:23 | |
| Naam: Femke Actiefste acc: Thornface Animeren of stilstaand beeld: Animatie, en ik ga het mezelf niet makkelijk maken Voorbeelden: Aangezien ik al jaren geen echt volledige animaties heb gemaakt, zijn mijn voorbeelden wat all over the place. Mijn deel zal waarschijnlijk een mix zijn van dit alles: - Mijn katten-tekenstijl:
- Mijn meest recente achtergrond:
- Animaties (let op, deze zijn binnen een kwartier gemaakt of zwaar W.I.P.):
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP di 29 aug 2017 - 9:59 | |
| Tekenen gaat mij niet lukken. Ik kan wel helpen met de indeling van scenes per stukje muziek |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP di 29 aug 2017 - 11:32 | |
| Naam: Butter Actiefste acc: Oceanbreezze Animeren of stilstaand beeld: Waarschijlijk stilstaand beeld, maar als iemand me uitlegd hoe je moet animeren zou ik dat ook nog wel kunnen... Voorbeelden: Dit is mijn favoriete! |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP di 29 aug 2017 - 12:09 | |
| Ik zet voor nu even enkel de mensen die tekenen en animeren op de lijst, gezien dat degene zijn die invloed hebben op de hoeveelheid beeld die er in de video kan komen. Dus niet dat ik de rest vergeet of oversla.
Ik wil er ook even bij zeggen dat als je niet meedoet, het niet betekent dat jouw karakter er niet in komt. We gaan proberen zoveel mogelijk te betrekken. |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP di 29 aug 2017 - 13:21 | |
| Naam: M Actiefste acc: Ravenfall Animeren of stilstaand beeld: Animeren/stilstaand beeld Voorbeelden: wip (staat op me andere pc) |
|
| |
H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP di 29 aug 2017 - 13:54 | |
| Ik kan tekenen maar niet animeren, bovendien ga ik het behoorlijk druk krijgen volgend jaar. Maar ik kan wel helpen met de scenes en het indelen, zoals Mim al voorgesteld had ^^ |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP di 29 aug 2017 - 14:05 | |
| Naam: Nynke Actiefste acc: Swallowflight Animeren of stilstaand beeld: Stilstaand beeld Voorbeelden: - Is niet een heel recente, maar wel een goed voorbeeld van mijn tekenstijl:
|
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP do 31 aug 2017 - 20:58 | |
| Naam: Bunny Actiefste acc: Redpetal Animeren of stilstaand beeld: Stilstaand beeld (hoewel ik wel wil proberen animeren, maar dan moet ik dat even uitzoeken enzo ^^') Voorbeelden: Edit; dit is echter eerder de stijl waar ik voor ga gaan wss:
Laatst aangepast door Redpetal op vr 1 sep 2017 - 16:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP do 31 aug 2017 - 23:06 | |
| Naam: Beertje Actiefste acc: Chivypaw Animeren of stilstaand beeld: stilstaand beeld en editen + weergave Voorbeelden: - Spoiler:
|
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP vr 1 sep 2017 - 12:57 | |
| Naam: Kip Actiefste acc: Routpaw Animeren of stilstaand beeld: Voornamelijk stilstaand beeld,als het al animeren wordt, wordt dat minimaal c': Voorbeelden:- x:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP vr 1 sep 2017 - 13:00 | |
| Ik zet je als animatie plus stilstaand. Met animatie bedoel ik namelijk ook gwn minimale dingen, aangezien veel mensen hier nog geen tot weinig ervaring hebben met animeren. |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP vr 1 sep 2017 - 13:01 | |
| |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP vr 1 sep 2017 - 17:36 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP di 5 sep 2017 - 16:22 | |
| |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP di 5 sep 2017 - 16:48 | |
| Ik heb problemen met mijn tekentablet en het programma wat ik gebruik, dus ik wil liever enkel bewerken doen toch |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP di 5 sep 2017 - 17:34 | |
| Naam: Bo2 Actiefste acc: Burnetpaw Animeren of stilstaand beeld: Both, kleine animaties zal wss het meeste zijn dat ik ga kunnen permitteren met de tijd die ik heb ;w; Voorbeelden: mijn meeste voorbeelden van katten zijn line-art en sketches, ik uh, ik heb eig nie zo heel veel voorbeelden haha - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Counting Stars MAP | |
| |
|
| |
|