|
|
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 16:57 | |
| |
|
| |
Esmee 28 Actief Moon dust in my lungs, stars in my eyes
I am a child of the cosmos, and I will rule the skies
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 16:59 | |
| Honey is mijn nieuwe bae :') Ik ben alleen nog niet zeker over haar volledige naam |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:00 | |
| Honey that sticks to everything? |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:11 | |
| - Skyteller schreef:
- N vriendin begon over een master vak 'forensic archaeology' en nu wil ik terug naar uni ;-;
Geen idee of het klopt, maar dat klinkt als "moorden oplossen van honderden tot duizenden jaren geleden" en het klinkt awesome |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:15 | |
| - Thornface schreef:
- Skyteller schreef:
- N vriendin begon over een master vak 'forensic archaeology' en nu wil ik terug naar uni ;-;
Geen idee of het klopt, maar dat klinkt als "moorden oplossen van honderden tot duizenden jaren geleden" en het klinkt awesome hoe ga je ooit een getuige vinden lol xD |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:17 | |
| - Redpetal schreef:
- Thornface schreef:
- Skyteller schreef:
Geen idee of het klopt, maar dat klinkt als "moorden oplossen van honderden tot duizenden jaren geleden" en het klinkt awesome hoe ga je ooit een getuige vinden lol xD Forensic archaeology is an archaeological discipline that uses archaeological knowledge to answer medico-legal questions. The course consists of 10 lectures followed by a full-day practicum. The lectures give the participants a broad introduction to Dutch criminal law, criminalistics, criminology, human taphonomy and forensic archaeology. Participants will also learn how these disciplines are integrated within the Dutch medico-legal framework. |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:18 | |
| - Skyteller schreef:
- Redpetal schreef:
- Thornface schreef:
- Skyteller schreef:
Geen idee of het klopt, maar dat klinkt als "moorden oplossen van honderden tot duizenden jaren geleden" en het klinkt awesome hoe ga je ooit een getuige vinden lol xD Forensic archaeology is an archaeological discipline that uses archaeological knowledge to answer medico-legal questions. The course consists of 10 lectures followed by a full-day practicum. The lectures give the participants a broad introduction to Dutch criminal law, criminalistics, criminology, human taphonomy and forensic archaeology. Participants will also learn how these disciplines are integrated within the Dutch medico-legal framework. Voor zover ik het denk te begrijpen lijkt het me best cool idd! |
|
| |
Inge 34 Actief "Science without religion is lame. Religion without sience is blind."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:32 | |
| Oke, ik ga Snow proberen op te pakken omdat de Tribe nu actief moet worden.
En Riverclan moet ook meer leden hebben maar meer karakters doe ik niet. |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:35 | |
| Jaa Riverclan moet ook wat actiever! c:
en thunderclan ook uwu |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:36 | |
| Ja indd! Raven heeft meer vijanden nodig in RC |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:41 | |
| So many tribe kitties (8 Tiger welcomes all new friends please I want more topics |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:42 | |
| Sorry, ik vind 1 nieuw account voor nu wel goed (; Misschien dat ik Celestialshine ook weer actief maak maar dat zie ik later wel weer.
Ik houd nu al van Honey tho xP Wil iemand een topic met haar? Is er ook iemand gemotiveerd om voor haar een nieuw setje te maken? |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:43 | |
| Ik wil een topic met Honey esmee plss <33 En je setje is cute ;vv; Why change it |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:43 | |
| - Honey • schreef:
- Sorry, ik vind 1 nieuw account voor nu wel goed (;
Misschien dat ik Celestialshine ook weer actief maak maar dat zie ik later wel weer.
Ik houd nu al van Honey tho xP Wil iemand een topic met haar? Is er ook iemand gemotiveerd om voor haar een nieuw setje te maken? ik zou best wel een setje willen maken :3 heb je zelf plaatjes? |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:48 | |
| ik wil wel met Wind en een setje maken is ook goed? |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:51 | |
| - Skyteller schreef:
- Redpetal schreef:
- Thornface schreef:
- Skyteller schreef:
Geen idee of het klopt, maar dat klinkt als "moorden oplossen van honderden tot duizenden jaren geleden" en het klinkt awesome hoe ga je ooit een getuige vinden lol xD Forensic archaeology is an archaeological discipline that uses archaeological knowledge to answer medico-legal questions. The course consists of 10 lectures followed by a full-day practicum. The lectures give the participants a broad introduction to Dutch criminal law, criminalistics, criminology, human taphonomy and forensic archaeology. Participants will also learn how these disciplines are integrated within the Dutch medico-legal framework. I was pretty close if I may say so myself (a) De awesomeness-factor blijft ook echt super hoog |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:52 | |
| - Wind • schreef:
- ik wil wel met Wind en een setje maken is ook goed?
Sure, wie maakt? ;3 @Linn, again, wie maakt? xP en jaaa maar ik vind mijn eigen setjes nooit goed Ik stuur straks een van jullie wat plaatjes dan, thnx |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:54 | |
| |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 17:54 | |
| |
|
| |
dodo 20 Actief I'm sorry. I was supposed to be a safe harbour for you, but I have storms of my own, too.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 sep 2017 - 18:07 | |
| waarom kan ik geen geschikt uiterlijk vinden voor echo, argh >.< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|