|
|
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 20:53 | |
| Morgen ga ik iedereen eens goed bijposten (ja dat had ik gisteren ook gezegd shhht) Maar ik ga nu mensen, tot morgen ^^ |
|
| |
Inge 124 Actief I didn't kill him but I bet his balls are still bruised
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 20:54 | |
| - Pipkit schreef:
- We worden oud ;w;
also pip is damn cute en sad tegelijk, pls protect this happy child aaaa Ik vind de naam 'Pip' al de schattigste naam die er ongeveer bestaat <3 |
|
| |
Daan 113 Actief Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 20:56 | |
| - Pipkit schreef:
- We worden oud ;w;
also pip is damn cute en sad tegelijk, pls protect this happy child aaaa Sand will protect it hgmgmgm <3 Heb al een paar postjes gemaakt vandaag, ben goed bezig x3 |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 21:00 | |
| - Roughkit schreef:
- Pipkit schreef:
- We worden oud ;w;
also pip is damn cute en sad tegelijk, pls protect this happy child aaaa Ik vind de naam 'Pip' al de schattigste naam die er ongeveer bestaat <3 Ygritte!!!! |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 21:08 | |
| Guys ik zoek nodig topics voor Fawnie, iemand? x3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 21:25 | |
| Daaan, we zouden nog een Fawn x Deer hebben >:3
Aah ik ben zo moe en ik weet niet hoe het komt ;-; |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 21:33 | |
| - Swallowflight schreef:
Aah ik ben zo moe en ik weet niet hoe het komt ;-; +1 ;w; |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 21:36 | |
| - Brat schreef:
- Swallowflight schreef:
Aah ik ben zo moe en ik weet niet hoe het komt ;-; +1 ;w; Well, I guess dat het van de eerste week school komt :"") het vergt immers toch best wat energie |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 21:54 | |
| Okay, ava weer aangepast, maar ik denk het bij deze te houden |
|
| |
Demi 153 Afwezig "Crazy isn’t being broken or swallowing a dark secret. It’s you or me, amplified."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 21:56 | |
| |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 22:00 | |
| meh ik heb koorts en hoofdpijn van een stomme wijsheidstand die doorkomt :c
postjes komen later guyss! en sommigen succes met school c: |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 22:01 | |
| wijsheidstand?
Beterschap in elk geval
@Demi, thanks, Wind is hot |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 22:03 | |
| Nooo verstandskiezen bah bah |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 22:04 | |
| |
|
| |
from this day until
my last day
.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 22:12 | |
| hahhaha ja XD in belgië noemen ze het wijsheidskiezen, ik hoop dat ik ze mag houden tho heb geen zin in een operatie of laten trekken ofzo
en thanks wind is stiekem een broer van Cootsnarl wowow |
|
| |
Demi 171 Afwezig "Well, I met God and she had nothing to say to me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 22:18 | |
| - Chivypaw schreef:
- hahhaha ja XD in belgië noemen ze het wijsheidskiezen, ik hoop dat ik ze mag houden tho heb geen zin in een operatie of laten trekken ofzo
en thanks wind is stiekem een broer van Cootsnarl wowow whahaha dat is echt één van mijn grootste nachtmerrie's elke keer dat ik last heb van m'n kiezen ben ik als de dood dat m'n verstandskiezen doorkomen |
|
| |
from this day until
my last day
.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 22:24 | |
| - Djinn schreef:
- Chivypaw schreef:
- hahhaha ja XD in belgië noemen ze het wijsheidskiezen, ik hoop dat ik ze mag houden tho heb geen zin in een operatie of laten trekken ofzo
en thanks wind is stiekem een broer van Cootsnarl wowow whahaha dat is echt één van mijn grootste nachtmerrie's elke keer dat ik last heb van m'n kiezen ben ik als de dood dat m'n verstandskiezen doorkomen ja help ik ga in november naar de tandarts *run* |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 22:25 | |
| - Djinn schreef:
- Chivypaw schreef:
en thanks wind is stiekem een broer van Cootsnarl wowow whahaha dat is echt één van mijn grootste nachtmerrie's elke keer dat ik last heb van m'n kiezen ben ik als de dood dat m'n verstandskiezen doorkomen Ik ben blij tbh dat 2 van mij eruit zijn. Zouden enkel meer ellende hebben gebracht, dan maar eventjes verdoofd en kiezen eruit. Als ze recht zitten dan gaan ze er ook echt mega snel uit. Scheef not so much. Heb beide gehad. Nu heb k laatst een hele dag steken gehad in mijn oor die mn hele hoofd door liepen omdat er eentje boven begint door te komen -.- |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 22:25 | |
| Omg nee ik heb weer hoofdpijn Dx hopen maar dat t morgen over is |
|
| |
Demi 171 Afwezig "Well, I met God and she had nothing to say to me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 sep 2017 - 22:26 | |
| - Skyteller schreef:
- Djinn schreef:
- Chivypaw schreef:
en thanks wind is stiekem een broer van Cootsnarl wowow whahaha dat is echt één van mijn grootste nachtmerrie's elke keer dat ik last heb van m'n kiezen ben ik als de dood dat m'n verstandskiezen doorkomen Ik ben blij tbh dat 2 van mij eruit zijn. Zouden enkel meer ellende hebben gebracht, dan maar eventjes verdoofd en kiezen eruit. Als ze recht zitten dan gaan ze er ook echt mega snel uit. Scheef not so much. Heb beide gehad. Nu heb k laatst een hele dag steken gehad in mijn oor die mn hele hoofd door liepen omdat er eentje boven begint door te komen -.- ik heb er nog nooit last van gehad en ik hoop dat het zo blijft c': het idee dat er een tand uit m'n mond getrokken/gesneden moet worden maakt me doodsbang ;w; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|