|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 8:45 | |
| De pijn T-T Ik wil niet werken :'D maar ja moet maar weer tot 6 T-T |
|
| |
Christy 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 11:09 | |
| Straks privéles en ik heb zo.veel.stress |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 11:34 | |
| Succes met werk Mimi!
Back to learning yaaaa |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 11:49 | |
| ik heb zin om te posten??? idk |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 13:15 | |
| |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 13:24 | |
| |
|
| |
~ R 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 13:57 | |
| Ik snap niet wat er fout is aan mijn naam tbh |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 14:04 | |
| Metaal is toch een ding van mensen? |
|
| |
~ R 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 14:06 | |
| - Heavespark schreef:
- Metaal is toch een ding van mensen?
Ja maar er is ook een account genaamd Metaljuice? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 14:17 | |
| Misschien dat ze er toen overheen gekeken hebben ^^ Kan ofc gebeuren, vooral in drukkere tijden. Had je dan ook al een warrior naam in gedachten? |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 14:17 | |
| - Metalkit schreef:
- Heavespark schreef:
Ja maar er is ook een account genaamd Metaljuice? dan klopt die naam dus ook niet |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 14:18 | |
| Metaal wordt inderdaad gemaakt door de mens En kan zijn dat er ooit een account is geweest met die prefix, maar het team probeert de laatste tijd er beter op te letten dat de namen zo realistisch mogelijk zijn. Als je hulp nodig hebt met een andere prefix wil ik graag helpen tho! <3 |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 14:19 | |
| - Lionkit' schreef:
- Metaal wordt inderdaad gemaakt door de mens
En kan zijn dat er ooit een account is geweest met die prefix, maar het team probeert de laatste tijd er beter op te letten dat de namen zo realistisch mogelijk zijn. Als je hulp nodig hebt met een andere prefix wil ik graag helpen tho! <3 Heyy Linn.. Hoe gaat het. Heb trouwens met Faith op een van je open topics gereageerd. Wouden we er nog eentje tussen Fray en Lion doen? Ja toch?!.. |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 14:21 | |
| Butter: gaat helemaal goed hier! Heb het helaas een beetje druk atm, maar dat topic tussen fray&lion komt zeker nog! <3 Hoe gaat het met jou? |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 14:25 | |
| - Metalkit schreef:
- Heavespark schreef:
Ja maar er is ook een account genaamd Metaljuice? Metaal is inderdaad iets wat door mensen wordt gemaakt, en zulke namen zijn hier niet toegestaan. Metaljuice had ik inderdaad in de ledenlijst zien staan, maar die heeft maar 2 posts en is nooit in een clan toegelaten. Er zijn vast nog wel leuke prefixen die bij je kat passen! c: |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 14:29 | |
| - Lionkit' schreef:
- Butter: gaat helemaal goed hier! Heb het helaas een beetje druk atm, maar dat topic tussen fray&lion komt zeker nog! <3 Hoe gaat het met jou?
Haha met mij gaat het prima thanks!! Aha is goed <33 En mooizow.. |
|
| |
~ R 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 14:30 | |
| - Lionkit' schreef:
En kan zijn dat er ooit een account is geweest met die prefix, maar het team probeert de laatste tijd er beter op te letten dat de namen zo realistisch mogelijk zijn. Als je hulp nodig hebt met een andere prefix wil ik graag helpen tho! <3 Als je me er mee zou willen helpen zou top zijn! |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 14:38 | |
| [quote="Metalkit"] - Lionkit' schreef:
En kan zijn dat er ooit een account is geweest met die prefix, maar het team probeert de laatste tijd er beter op te letten dat de namen zo realistisch mogelijk zijn. Als je hulp nodig hebt met een andere prefix wil ik graag helpen tho! <3 Als je me er mee zou willen helpen zou top zijn![/quote Zijn er bepaalde wensen voor de naam? ;D |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 14:45 | |
| Hm, als Metal niet mag, waarom mogen Bronze-, Silver-, Gold(en)- en Crystal- dan wel als prefixes? o: Of is dat omdat ze ook gezien kunnen worden als kleuren? |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 aug 2017 - 14:55 | |
| Dat is igg omdat golden, bronze, silver enz. gezien worden als een kleur. Ik zou niet weten of iemand een kat 'metaal-kleurig' zou noemen so idk (':
Copper zou je eventueel kunnen afleiden van een vlindersoort bijvoorbeeld. Maar kan zo 1,2,3 niet bedenken waar katten metal van kennen. Idk though, is dit gevraagd aan het team of het niet mag? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|