|
|
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 17:23 | |
| |
|
| |
H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 17:26 | |
| Heeeyyy Jeltjeeee :333
En ja, Raven is hot, Also, het topicje BlurxRaven gaat lekker hoor ;w; |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 18:07 | |
| - Clouddust schreef:
- Ik leef!
Kennen jullie me nog? Ik heb dit account al een jaar of zo niet gebruikt, ben heel onopvallend weggeslopen van dit leuke forum Kom gewoon ff hallo zeggen hoor haha
J E L T J E E E E E E <333333 *tacklehug* --- zop, ben weer terug van pianoles c: nu verder met mijn postronde hehehehe |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 19:56 | |
| ondanks lichte migraine toch even kijken of ik hier kan posten c: (dat + veel werk is waarom ik inactief ben, but soon i'll be back full time again loves) |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 19:59 | |
| - Blurryface schreef:
- Heeeyyy Jeltjeeee :333
En ja, Raven is hot, Also, het topicje BlurxRaven gaat lekker hoor ;w; Ben binnen gevallen in het topic Blur x Raven... momma Ocean is angry xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 20:03 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
En ja, Raven is hot, Also, het topicje BlurxRaven gaat lekker hoor ;w; Ben binnen gevallen in het topic Blur x Raven... momma Ocean is angry xD oeh yus oceanmama, nu kan raafie huilen bij haar o3o |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 20:04 | |
| - Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
En ja, Raven is hot, Also, het topicje BlurxRaven gaat lekker hoor ;w; Ben binnen gevallen in het topic Blur x Raven... momma Ocean is angry xD oeh yus oceanmama, nu kan raafie huilen bij haar o3o Haha ze is echt pissig op beiden.. ga er maar van uit dat beiden flink op hun donder krijgen voordat ze Raven troost |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 20:05 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
En ja, Raven is hot, Also, het topicje BlurxRaven gaat lekker hoor ;w; Ben binnen gevallen in het topic Blur x Raven... momma Ocean is angry xD oeh yus oceanmama, nu kan raafie huilen bij haar o3o Haha ze is echt pissig op beiden.. ga er maar van uit dat beiden flink op hun donder krijgen voordat ze Raven troost yea, maar uiteindelijk word die wel geknuffeld door een boze grote knuffelbeer hehe he needs it ma poor baby |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 20:07 | |
| - Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
En ja, Raven is hot, Also, het topicje BlurxRaven gaat lekker hoor ;w; Ben binnen gevallen in het topic Blur x Raven... momma Ocean is angry xD oeh yus oceanmama, nu kan raafie huilen bij haar o3o Haha ze is echt pissig op beiden.. ga er maar van uit dat beiden flink op hun donder krijgen voordat ze Raven troost yea, maar uiteindelijk word die wel geknuffeld door een boze grote knuffelbeer hehe he needs it ma poor baby Eigenlijk moet Mistypaw ook inspringen en Blurry helemaal verrot uitschelden because spicy baby is spicy |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 20:08 | |
| - Blurryface schreef:
- Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
En ja, Raven is hot, Also, het topicje BlurxRaven gaat lekker hoor ;w; Ben binnen gevallen in het topic Blur x Raven... momma Ocean is angry xD oeh yus oceanmama, nu kan raafie huilen bij haar o3o Haha ze is echt pissig op beiden.. ga er maar van uit dat beiden flink op hun donder krijgen voordat ze Raven troost yea, maar uiteindelijk word die wel geknuffeld door een boze grote knuffelbeer hehe he needs it ma poor baby Eigenlijk moet Mistypaw ook inspringen en Blurry helemaal verrot uitschelden because spicy baby is spicy oh maak het Ocean maar lastig... lol... Jij Raven wordt uiteindelijk wel geknuffeld door Ocean haha.. En waarschijnlijk wordt Blurry mee gesleept naar een MC |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 20:09 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
- Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
En ja, Raven is hot, Also, het topicje BlurxRaven gaat lekker hoor ;w; Ben binnen gevallen in het topic Blur x Raven... momma Ocean is angry xD oeh yus oceanmama, nu kan raafie huilen bij haar o3o Haha ze is echt pissig op beiden.. ga er maar van uit dat beiden flink op hun donder krijgen voordat ze Raven troost yea, maar uiteindelijk word die wel geknuffeld door een boze grote knuffelbeer hehe he needs it ma poor baby Eigenlijk moet Mistypaw ook inspringen en Blurry helemaal verrot uitschelden because spicy baby is spicy oh maak het Ocean maar lastig... lol... Jij Raven wordt uiteindelijk wel geknuffeld door Ocean haha.. En waarschijnlijk wordt Blurry mee gesleept naar een MC Naja ik geef Blurry wel een litteken bij zijn gezicht, of ik hak een oog eraf, idk XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 20:10 | |
| - Blurryface schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
- Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
En ja, Raven is hot, Also, het topicje BlurxRaven gaat lekker hoor ;w; Ben binnen gevallen in het topic Blur x Raven... momma Ocean is angry xD oeh yus oceanmama, nu kan raafie huilen bij haar o3o Haha ze is echt pissig op beiden.. ga er maar van uit dat beiden flink op hun donder krijgen voordat ze Raven troost yea, maar uiteindelijk word die wel geknuffeld door een boze grote knuffelbeer hehe he needs it ma poor baby Eigenlijk moet Mistypaw ook inspringen en Blurry helemaal verrot uitschelden because spicy baby is spicy oh maak het Ocean maar lastig... lol... Jij Raven wordt uiteindelijk wel geknuffeld door Ocean haha.. En waarschijnlijk wordt Blurry mee gesleept naar een MC Naja ik geef Blurry wel een litteken bij zijn gezicht, of ik hak een oog eraf, idk XD Oh dan is hij half blind door een blinde kat... this is like... strange.... |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 20:10 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
- Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
En ja, Raven is hot, Also, het topicje BlurxRaven gaat lekker hoor ;w; Ben binnen gevallen in het topic Blur x Raven... momma Ocean is angry xD oeh yus oceanmama, nu kan raafie huilen bij haar o3o Haha ze is echt pissig op beiden.. ga er maar van uit dat beiden flink op hun donder krijgen voordat ze Raven troost yea, maar uiteindelijk word die wel geknuffeld door een boze grote knuffelbeer hehe he needs it ma poor baby Eigenlijk moet Mistypaw ook inspringen en Blurry helemaal verrot uitschelden because spicy baby is spicy oh maak het Ocean maar lastig... lol... Jij Raven wordt uiteindelijk wel geknuffeld door Ocean haha.. En waarschijnlijk wordt Blurry mee gesleept naar een MC Naja ik geef Blurry wel een litteken bij zijn gezicht, of ik hak een oog eraf, idk XD Oh dan is hij half blind door een blinde kat... this is like... strange.... i r o n i c |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 20:11 | |
| - Blurryface schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
- Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Ravenfall schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Blurryface schreef:
En ja, Raven is hot, Also, het topicje BlurxRaven gaat lekker hoor ;w; Ben binnen gevallen in het topic Blur x Raven... momma Ocean is angry xD oeh yus oceanmama, nu kan raafie huilen bij haar o3o Haha ze is echt pissig op beiden.. ga er maar van uit dat beiden flink op hun donder krijgen voordat ze Raven troost yea, maar uiteindelijk word die wel geknuffeld door een boze grote knuffelbeer hehe he needs it ma poor baby Eigenlijk moet Mistypaw ook inspringen en Blurry helemaal verrot uitschelden because spicy baby is spicy oh maak het Ocean maar lastig... lol... Jij Raven wordt uiteindelijk wel geknuffeld door Ocean haha.. En waarschijnlijk wordt Blurry mee gesleept naar een MC Naja ik geef Blurry wel een litteken bij zijn gezicht, of ik hak een oog eraf, idk XD Oh dan is hij half blind door een blinde kat... this is like... strange.... i r o n i c Maar een klein beetje ironisch!! Nu wacht ik eigenlijk op een reactie van jullie beide... want ik heb al een idee wat Ocean gaat doen.. *wrijft in handen* |
|
| |
| |
| |
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 20:13 | |
| Oh jezus, jullie moeten mijn Blurrybean met rust laten XD |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 20:14 | |
| |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 20:15 | |
| Ik ga wss wel met Misty inspringen tho |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 aug 2017 - 20:15 | |
| Bear wil zn Clangenoot wel komen proteccen hoor ›:c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|