☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Waaah [now - eternity?! kidding, next week?] di 22 aug 2017 - 21:51 | |
| Yo Squad,
Sooooo, yeah. Vakantie - mijn zwakke postperiodes over 't algemeen - is over, dus logischerwijs zou ik meer ritme en dus mogelijkheid tot posten moeten hebben. Well, mijn leraren gooiden op de eerste dag al roet in het eten. Dit jaar doe ik examens, en for some reason moet ik dus nu al heel veel examens maken ??? Either way, tot ik m'n draai in de ritmes weer gevonden heb komen posts langzaam. De ceremonie en echt belangrijke verhaallijnachtige topics post ik sneller op, en no worries ik heb op een rijtje staan waar gepost moet worden dus niemand wordt vergeten, maar hierbij smeek ik om nog een beetje geduld :')
Either way, nog fijne vakantiedagen aan ieder die het nog heeft! En succes aan allen met school! Ik ben sws altijd bereikbaar op Tall (posten gaat meer tijd in zitten dan in pm's vaak) en ook op app en discord altijd.
Mocht je denken, na, dit topic wil ik wel graag nu af want any reason, app dan even dan ga je naar boven aan de lijst ;D
Greets,
Emma (lang verhaal) |
|