|
|
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 12:22 | |
| Ja dat hert ding is weird >c Ik snapte aan het einde vgm nog steeds niet wat het was heb het moeten opzoeken lol xD
En hahaha ja like damn xDD Hannibal houdt er ook van om diners te plannen en dan pas ben ik zovan arghweoidowdejpwedij ;vv; |
|
| |
Beertje 30 Actief boopalarious
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 12:27 | |
| - Lionkit' schreef:
- Ja dat hert ding is weird >c Ik snapte aan het einde vgm nog steeds niet wat het was heb het moeten opzoeken lol xD
En hahaha ja like damn xDD Hannibal houdt er ook van om diners te plannen en dan pas ben ik zovan arghweoidowdejpwedij ;vv; jaa en al die mensen complimenteren dan dat vlees en dan denk ik SODHGOISHDGOIH die moeten toch echt zich vies voelen als ze het weten (like ik hoop dat ze het ooit weten) |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 12:28 | |
| - Slantkit schreef:
- Lionkit' schreef:
- Ja dat hert ding is weird >c Ik snapte aan het einde vgm nog steeds niet wat het was heb het moeten opzoeken lol xD
En hahaha ja like damn xDD Hannibal houdt er ook van om diners te plannen en dan pas ben ik zovan arghweoidowdejpwedij ;vv; jaa en al die mensen complimenteren dan dat vlees en dan denk ik SODHGOISHDGOIH die moeten toch echt zich vies voelen als ze het weten (like ik hoop dat ze het ooit weten) Heheh ik zeg niks goodluck met kijken! ;D |
|
| |
Beertje 30 Actief boopalarious
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 12:29 | |
| - Lionkit' schreef:
- Slantkit schreef:
- Lionkit' schreef:
En hahaha ja like damn xDD Hannibal houdt er ook van om diners te plannen en dan pas ben ik zovan arghweoidowdejpwedij ;vv; jaa en al die mensen complimenteren dan dat vlees en dan denk ik SODHGOISHDGOIH die moeten toch echt zich vies voelen als ze het weten (like ik hoop dat ze het ooit weten) Heheh ik zeg niks goodluck met kijken! ;D thanks XD |
|
| |
Bastard 7 Actief I'm.. the fear that keeps you awake, the shadows on the wall, the monsters they become, the nightmare in your skull, the dagger in your back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 12:38 | |
| En ook onze sweet Ramsay has arrived <3 B ) |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 12:46 | |
| IK HAD NET ECHT EVEN EEN HARTSTILSTAND Ik zat lekker te posten en opeens voel ik iets kriebelen op mijn arm LOOPT ER EEN Mousedung GROTE SPIN OVER.
;vvv; |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 13:12 | |
| omg Hannibal <3 een van m'n favoriete series hihi |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 14:05 | |
| - Wrathkit schreef:
- En ook onze sweet Ramsay has arrived <3 B )
OMG ik moet snel een karakter claimen XD |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 14:07 | |
| Hi guys!! Heb ik nog iets gemist? |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 14:10 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Hi guys!! Heb ik nog iets gemist?
Ik heb een soort spontane mini event achtig iets geopend voor Windclan kittens c: |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 14:27 | |
| - Blackbear schreef:
- @Freedje; als je dit leest: ik jenk echt om de title van je topic search hahahaha
also 3/5 examens done. maandag nog een sick moeilijke, dus ik ben nog ff afwezig maar na maandag kan ik denkik wel weer wat postjes maken B) Graag gedaan, ik hoop op deze manier veel aandacht te trekken hahhaa |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 15:20 | |
| - Bronzemask schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Hi guys!! Heb ik nog iets gemist?
Ik heb een soort spontane mini event achtig iets geopend voor Windclan kittens c: Ah leuk Inge! |
|
| |
Bastard 7 Actief I'm.. the fear that keeps you awake, the shadows on the wall, the monsters they become, the nightmare in your skull, the dagger in your back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 16:25 | |
| - Bronzemask schreef:
- Wrathkit schreef:
- En ook onze sweet Ramsay has arrived <3 B )
OMG ik moet snel een karakter claimen XD Huehue B) Kom maar op! |
|
| |
. 22 Actief And the stars blinked,
as they watched her carefully,
jealous of her shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 16:26 | |
| Aaah al die kittens <33 Ik weet niet waar het opeens vandaan komt, maar Sugar heeft meer topics nodig dus, kittens? Of iemand anders? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 16:27 | |
| Als je het aandurft heb ik Wrath altijd open staan C: |
|
| |
. 22 Actief And the stars blinked,
as they watched her carefully,
jealous of her shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 16:32 | |
| Ik durf alles aan. Alleen durft Sugar niet zo heel veel aan, maar goed, wie maakt? |
|
| |
, 38 Actief I have won every battle,
yet somehow I'm losing the war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 16:35 | |
| zooo ik heb maar ineens een topic search ervoor gemaakt XD
ik heb te veel inspi, maar ik moet eigenlijk dringend mij douchen voor het volk komt hmmmm |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 16:35 | |
| Zou jij willen maken? Ik ben nog even bezig met een sheetje zoeken C: |
|
| |
♚ Hannah 120 Actief if it involves pancakes,
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 aug 2017 - 16:43 | |
| |
|
| |