We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 21:20
aah dat heb ik ook vaak Hannah met wc en school ofcourse whahaah!! heel naar wanneer je beloofd hebt om een topic te maken maar gewoon die dag te lui bent om ook maar iets te doen lmao
Feartrigger
Member
♛ Hannah 93 Actief I'm already choking on my pride
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 23:14
het zijn van die mods dat je op de sims 4 kan downloaden met wat geknutsel met codes. Kom erachter dat het leukste gedeelte van die mod per ongeluk weg was, naja, weer downloaden maar XD
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 23:36
same met Beam tbh
meh, het werd een hele flop, wsss iets belangerijks weggehaald waardoor mijn sims naar de too-too is gegaan :c naja ff verwijderen en origin maar opnieuw downloaden, ik gebruik sims resources wel
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 23:55
Bronzemask schreef:
Oke, ik moet dit even kwijt.
SPOILERS GAME OF THRONES SEASON3 EPISODE9:
Holyshit, ik had dit echt niet verwacht. Ik ben er helemaal misselijk van. Van de ene op de andere seconde werd ze (ik weet haar naam nog steeds niet want ik kijk zonder ondertiteling en kan haar naam steeds niet verstaan) een paar keer in haar zwangere buik gestoken en toen ging Robb dood en Cathelyn. Holyshit. What the F.
IK STIERF TIJDENS DEZE EPISODE :CCCCCC
Jinglebells
Member
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 12:20
Hi guys! Ik heb een klein probleempje, ik heb twee geweldige namen bedacht en ik weet niet goed welke ik voor mijn kitten wil gebruiken, dus welke vinden jullie het leukst?