|
|
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 13:39 | |
| - Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Coyotekit. schreef:
- Aah Lion is zo schattig <3
Ze is echt zovan; this is not right en dan beseft ze zich opeens dat als Burnet dat bij haar zou doen ze echt gewoon gecrusht wordt LIKE OOPS
Hahhaha rip Coyote en Lion dan xD
the poor child krijgt hier sws wel een trauma van omgies Ja nou snap ik xD Er staat een apprentice op haar hoofd l o l poor thing IK durf te wedden dat ze nu een jaagtrauma gaat krijgen whahahaha Ja HAHAHAH rip opzich wijze les; nooit zeggen dat je een prooi hebt gevangen terwijl dat niet zo is (': |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 13:41 | |
| - Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Coyotekit. schreef:
Ze is echt zovan; this is not right en dan beseft ze zich opeens dat als Burnet dat bij haar zou doen ze echt gewoon gecrusht wordt LIKE OOPS
the poor child krijgt hier sws wel een trauma van omgies Ja nou snap ik xD Er staat een apprentice op haar hoofd l o l poor thing IK durf te wedden dat ze nu een jaagtrauma gaat krijgen whahahaha Ja HAHAHAH rip opzich wijze les; nooit zeggen dat je een prooi hebt gevangen terwijl dat niet zo is (': Ja maar ze had hem wel gevangen ;w; vanaf de prooistapel |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 13:42 | |
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Coyotekit. schreef:
the poor child krijgt hier sws wel een trauma van omgies Ja nou snap ik xD Er staat een apprentice op haar hoofd l o l poor thing IK durf te wedden dat ze nu een jaagtrauma gaat krijgen whahahaha Ja HAHAHAH rip opzich wijze les; nooit zeggen dat je een prooi hebt gevangen terwijl dat niet zo is (': Ja maar ze had hem wel gevangen ;w; vanaf de prooistapel Wijze les: dat telt niet xDD Poor Coyote tho ;v; Ze was zo happy en proud |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 13:42 | |
| - Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Coyotekit. schreef:
the poor child krijgt hier sws wel een trauma van omgies Ja nou snap ik xD Er staat een apprentice op haar hoofd l o l poor thing IK durf te wedden dat ze nu een jaagtrauma gaat krijgen whahahaha Ja HAHAHAH rip opzich wijze les; nooit zeggen dat je een prooi hebt gevangen terwijl dat niet zo is (': Ja maar ze had hem wel gevangen ;w; vanaf de prooistapel Wijze les: dat telt niet xDD Poor Coyote tho ;v; Ze was zo happy en proud Ze is m'n happy smolbean and then Burnet happened XD |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 13:43 | |
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Coyotekit. schreef:
the poor child krijgt hier sws wel een trauma van omgies Ja nou snap ik xD Er staat een apprentice op haar hoofd l o l poor thing IK durf te wedden dat ze nu een jaagtrauma gaat krijgen whahahaha Ja HAHAHAH rip opzich wijze les; nooit zeggen dat je een prooi hebt gevangen terwijl dat niet zo is (': Ja maar ze had hem wel gevangen ;w; vanaf de prooistapel Wijze les: dat telt niet xDD Poor Coyote tho ;v; Ze was zo happy en proud Ze is m'n happy smolbean and then Burnet happened XD Lion will fix her >c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 13:44 | |
| - Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Coyotekit. schreef:
the poor child krijgt hier sws wel een trauma van omgies Ja nou snap ik xD Er staat een apprentice op haar hoofd l o l poor thing IK durf te wedden dat ze nu een jaagtrauma gaat krijgen whahahaha Ja HAHAHAH rip opzich wijze les; nooit zeggen dat je een prooi hebt gevangen terwijl dat niet zo is (': Ja maar ze had hem wel gevangen ;w; vanaf de prooistapel Wijze les: dat telt niet xDD Poor Coyote tho ;v; Ze was zo happy en proud Ze is m'n happy smolbean and then Burnet happened XD Lion will fix her >c yeeeesss <3 |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 13:45 | |
| Ze is echt zo'n cute adorable bean nu o m g >c Maar later gaat ze echt zijn zovan 'love is weakness'
#LEXAAAAAAAAAAAA #sorrynotsorry |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 13:49 | |
| Aaah Lexa is geweldiggg <333 |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 13:57 | |
- Aaah Lexa is geweldiggg <333
Yessss <33 Ze is slightly based on Lexa en nog een ander karakter van een serie waar ik fan van ben Maar niet 100%, gewoon enkele dingen (': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 14:05 | |
| - Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
Yessss <33 Ze is slightly based on Lexa en nog een ander karakter van een serie waar ik fan van ben Maar niet 100%, gewoon enkele dingen (': Coyote is sortof gebasseerd op Malia van tw, maar ik vind het lastig om mn chars echt op iemand te basseren dus het lukt nog niet zo ghahahah xD |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 14:07 | |
| En dan hebben we Owl en Burnet en hun potenfiasco |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 14:07 | |
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
Yessss <33 Ze is slightly based on Lexa en nog een ander karakter van een serie waar ik fan van ben Maar niet 100%, gewoon enkele dingen (': Coyote is sortof gebasseerd op Malia van tw, maar ik vind het lastig om mn chars echt op iemand te basseren dus het lukt nog niet zo ghahahah xD Dat komt nog wel, ze zijn nog kittens, life will make them harder (': En Malia is geweldig xD Love her! Ook de kleine momenten waarop ze echt super domme dingen doet zoals last episode met de passwords heb je die al gezien? Better watch it~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 14:10 | |
| - Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
Yessss <33 Ze is slightly based on Lexa en nog een ander karakter van een serie waar ik fan van ben Maar niet 100%, gewoon enkele dingen (': Coyote is sortof gebasseerd op Malia van tw, maar ik vind het lastig om mn chars echt op iemand te basseren dus het lukt nog niet zo ghahahah xD Dat komt nog wel, ze zijn nog kittens, life will make them harder (': En Malia is geweldig xD Love her! Ook de kleine momenten waarop ze echt super domme dingen doet zoals last episode met de passwords heb je die al gezien? Better watch it~ JAAA DAT WAS ZO GRAPPIG XD Malia is sowieso mijn fave van de hele serie <3 samen met Stiles heheh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 14:11 | |
| - Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
Yessss <33 Ze is slightly based on Lexa en nog een ander karakter van een serie waar ik fan van ben Maar niet 100%, gewoon enkele dingen (': Coyote is sortof gebasseerd op Malia van tw, maar ik vind het lastig om mn chars echt op iemand te basseren dus het lukt nog niet zo ghahahah xD Dat komt nog wel, ze zijn nog kittens, life will make them harder (': En Malia is geweldig xD Love her! Ook de kleine momenten waarop ze echt super domme dingen doet zoals last episode met de passwords heb je die al gezien? Better watch it~ Whoop Owl is deels gebaseerd op Dean van supernatural whooo |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 14:12 | |
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
Yessss <33 Ze is slightly based on Lexa en nog een ander karakter van een serie waar ik fan van ben Maar niet 100%, gewoon enkele dingen (': Coyote is sortof gebasseerd op Malia van tw, maar ik vind het lastig om mn chars echt op iemand te basseren dus het lukt nog niet zo ghahahah xD Dat komt nog wel, ze zijn nog kittens, life will make them harder (': En Malia is geweldig xD Love her! Ook de kleine momenten waarop ze echt super domme dingen doet zoals last episode met de passwords heb je die al gezien? Better watch it~ JAAA DAT WAS ZO GRAPPIG XD Malia is sowieso mijn fave van de hele serie <3 samen met Stiles heheh guns, lots of guns. Loved it. En jaaa <33 Samen met Stiles zeker, helaas dat hij geen lead meer is dit seizoen >c Hannah: En oehh, its a pitty I only saw like 3 eps from Supernatural xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 14:13 | |
| Mijn internet sucks een beetje dus ik kom wss vanavond terug |
|
| |
Nath 198 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 14:15 | |
| Wat is het ook saai om weer thuis te zijn nadat je bent wezen uit logeren :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 14:18 | |
| Nu ik het zeg, ergens heeft hij iets weg van Jase van Shadowhunters maar idk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 14:26 | |
| - Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
Yessss <33 Ze is slightly based on Lexa en nog een ander karakter van een serie waar ik fan van ben Maar niet 100%, gewoon enkele dingen (': Coyote is sortof gebasseerd op Malia van tw, maar ik vind het lastig om mn chars echt op iemand te basseren dus het lukt nog niet zo ghahahah xD Dat komt nog wel, ze zijn nog kittens, life will make them harder (': En Malia is geweldig xD Love her! Ook de kleine momenten waarop ze echt super domme dingen doet zoals last episode met de passwords heb je die al gezien? Better watch it~ JAAA DAT WAS ZO GRAPPIG XD Malia is sowieso mijn fave van de hele serie <3 samen met Stiles heheh
guns, lots of guns. Loved it. En jaaa <33 Samen met Stiles zeker, helaas dat hij geen lead meer is dit seizoen >c
Hannah: En oehh, its a pitty I only saw like 3 eps from Supernatural xD Ja ghahahaha en Scott was like wat the hell doe je Malia xD En ja ik vind echt jammer :c i need more stiles hoewel hij wel zeer fancy was bij de fbi uwu |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 aug 2017 - 14:39 | |
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
Yessss <33 Ze is slightly based on Lexa en nog een ander karakter van een serie waar ik fan van ben Maar niet 100%, gewoon enkele dingen (': Coyote is sortof gebasseerd op Malia van tw, maar ik vind het lastig om mn chars echt op iemand te basseren dus het lukt nog niet zo ghahahah xD Dat komt nog wel, ze zijn nog kittens, life will make them harder (': En Malia is geweldig xD Love her! Ook de kleine momenten waarop ze echt super domme dingen doet zoals last episode met de passwords heb je die al gezien? Better watch it~ JAAA DAT WAS ZO GRAPPIG XD Malia is sowieso mijn fave van de hele serie <3 samen met Stiles heheh
guns, lots of guns. Loved it. En jaaa <33 Samen met Stiles zeker, helaas dat hij geen lead meer is dit seizoen >c
Hannah: En oehh, its a pitty I only saw like 3 eps from Supernatural xD Ja ghahahaha en Scott was like wat the hell doe je Malia xD En ja ik vind echt jammer :c i need more stiles hoewel hij wel zeer fancy was bij de fbi uwu me when trying out passwords tbh xD ik zou precies dezelfde ideeën hebben (': En ja >c We need more stiles indeed! Helaas is Dylan gewoon super druk omdat hij super veel dingen moet inhalen na zijn accident >c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|