|
|
Daan ❤ 107 Actief Mama put my guns in the ground, I can't shoot them anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 aug 2017 - 23:47 | |
| - Houndkit schreef:
- Ik ben zo ded en moe, maar babysitting op mn zus sigh (aka vriendje moet weg voor ik naar boven ga hahahha)
Omg succes met dat volhouden ahaha xD Het is zo laat maar ik heb opeens posting inspi so denk niet dat ik voorlopig ga slapen .. |
|
| |
Rebecca 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 aug 2017 - 23:50 | |
| - Shikrakit schreef:
- Houndkit schreef:
- Ik ben zo ded en moe, maar babysitting op mn zus sigh (aka vriendje moet weg voor ik naar boven ga hahahha)
Omg succes met dat volhouden ahaha xD
Het is zo laat maar ik heb opeens posting inspi so denk niet dat ik voorlopig ga slapen .. fahahahah xD thanks als je wil kunnen we een topicje shikra x ossie doen, of dat ene verder zetten? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 aug 2017 - 23:53 | |
| - Houndkit schreef:
- Shikrakit schreef:
- Houndkit schreef:
Het is zo laat maar ik heb opeens posting inspi so denk niet dat ik voorlopig ga slapen .. fahahahah xD thanks
als je wil kunnen we een topicje shikra x ossie doen, of dat ene verder zetten? Let's do a new one then B ) Ze moeten zussen besties worden! |
|
| |
Rebecca 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 aug 2017 - 23:54 | |
| - Shikrakit schreef:
- Houndkit schreef:
- Shikrakit schreef:
- Houndkit schreef:
Het is zo laat maar ik heb opeens posting inspi so denk niet dat ik voorlopig ga slapen .. fahahahah xD thanks
als je wil kunnen we een topicje shikra x ossie doen, of dat ene verder zetten? Let's do a new one then B ) Ze moeten zussen besties worden! Jaass! -ik switch even- Ik had nog een vraag trouwens, mag het nest van Ivy ook een moontje omhoog? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:07 | |
| - Houndkit schreef:
- Shikrakit schreef:
- Houndkit schreef:
- Shikrakit schreef:
- Houndkit schreef:
als je wil kunnen we een topicje shikra x ossie doen, of dat ene verder zetten? Let's do a new one then B ) Ze moeten zussen besties worden! Jaass! -ik switch even-
Ik had nog een vraag trouwens, mag het nest van Ivy ook een moontje omhoog? c: Yes dat mogen ze! |
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:22 | |
| - Shikrakit schreef:
- Houndkit schreef:
- Shikrakit schreef:
- Houndkit schreef:
- Shikrakit schreef:
- Houndkit schreef:
als je wil kunnen we een topicje shikra x ossie doen, of dat ene verder zetten? Let's do a new one then B ) Ze moeten zussen besties worden! Jaass! -ik switch even-
Ik had nog een vraag trouwens, mag het nest van Ivy ook een moontje omhoog? c: Yes dat mogen ze! eujjj c: wie maakt het nieuwe topicje? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:25 | |
| |
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:25 | |
| |
|
| |
Nath 198 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:27 | |
| Oeh, de profielfoto van Os is zo mooi <3
En Finch heeft een harde kant. |
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:29 | |
| ^^ gheheheh jesss t lief is weg woeheow maar nu heb ik inspi dus ik blijf even |
|
| |
Femke 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:34 | |
| Oh god, maak ik Hawk nu ook al een gestoorde kater x') Dat is juist niet de bedoeling, someone, save him! |
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:37 | |
| BONDI TO RESCUE!!!!
hopen dat het niet te laat is |
|
| |
Femke 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:43 | |
| Yass rescue this boii~ He's still young, so that's good.
Ik ga nog ff boek lezen en dan slapen, morgen vroeg dierenarts bezoekje met mijn ratje Leia, want mijn twee babies hebben te ruig gestoeid (zoals Shikra en Hawk) en nu heeft Leia een kras in haar oogje :c |
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:48 | |
| Naww wat doen ze elkaar aan hopelijk geneest het krasje snel c: |
|
| |
Femke 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:53 | |
| Ja ik hoop t ook, want nu ziet het er echt raar uit en Leia heeft er last van :c
Waar het pupil zit kleurt het wit (Leia is een marter, dus grijze wild-vacht en rode oogjes) en verder kleurt dat er omheen glazig. Ook lijkt het oog opgezet en knippert ze enorm veel, dus morgen direct naar de d.a. Ik vermoed wel dat Leia blind blijft, maar ik hoop dat het op te lossen is met een oogzalfje en antibiotica ofzo. |
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:55 | |
| nawww arme Leia :cc wel alles kan gefixt worden right en desnoods rij je naar Doctor Pol (<33) die fixt alles, das een fixer xD maar ik zal duimen voor Leia |
|
| |
Femke 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:56 | |
| Jaa ik ga wel naar Doctor Pol <3
Thank youu <3 |
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 0:58 | |
| Ehehehehe ik hou echt van die mens <333
ze noemen mij hier de kleine doctor pol jeeej (want ik heb eens een verslaving gehad aan dat programma) het blijft me achtervolgen x'D |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 7:57 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 8:18 | |
| Een hele goede morgen :") straks dat herexamen gaan fixen en dan kan ik weer alles gaan doen zonder een lading schuldgevoelens te hebben haha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|