We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 aug 2017 - 21:29
Ik ben echt verliefd op de Vision of Shadows series van Warrior Cats <3
Lethal
Member
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 aug 2017 - 21:53
Weer een verdomme aanslag. De wereld is echt verkloot
Wolfdance
Member
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 aug 2017 - 22:30
Echt blij dat ik terug thuis ben.
Ik krijg altijd stress als ik alleen op stal ben en moet afsluiten. Ik check alles 100x vooraleer ik weg ga. :') Hebben ze alles gehad, alle stallen goed dicht, deuren op slot, werkt het drinken nog... :')
Thora
Member
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
Ergens ook gehoord dat een babydolfijntje aangespoeld was en mensen ermee selfies namen. Ze lieten de dierenbescherming niet eens bij het dier. Uiteindelijk raakte het overstuur and stierf, terwijl de moeder naar het zat te roepen. Echt treurig.
Vandaag terug naar Nederland, helaas lijd ik nu aan sleep deprivation want als ik om 6 uur ga vliegen ben ik rond 12 uur thuis en heb ik maar 4 uur slaap voor de volgende vlucht naar Spanje, wieee
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
Ik zit er nog altijd mee in dat die sprong van enkele dagen terug niet goed was. Wou deze zomer 1m40 of 1m50 gesprongen hebben. Zit nog maar altijd op de 1m30 max. Maargoed wat voor paard was dat dan ook... zucht. Na nieuwjaar toch maar extra privé lessen nemen. Als ik tijd genoeg ga hebben met school:')
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
*zucht* Mean Girls ripoff.. Hier kan ik me zo om ergeren XD En het ergste is nog dat de kinderen die deze film gaan kijken waarschijnlijk niet eens weten wat Mean Girls is.
Wolfdance
Member
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”