|
|
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 19:55 | |
| Wat is er met de stilte voor de storm :O what's gonna happen
Hellooo c: ga zo maar eens wat bijposten ehehehe |
|
| |
Julia 1301 Actief A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 19:57 | |
| Zo Evening in haar volwassen setje c: |
|
| |
»Quinty« 241 Actief "I often feel like a failure and a success withing the same hour"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 20:06 | |
| Aah, mooi! <3 En hee Juul, heb je misschien zin in een topic Ice x Fire? c: die twee hebben meer topics nodig hehehe |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 20:07 | |
| |
|
| |
»Quinty« 241 Actief "I often feel like a failure and a success withing the same hour"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 20:08 | |
| Is goed! ^^ Ik ben namelijk toch bezig met topics maken voor Fire, dus kan ik daar meteen mee door gaan c: |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 20:08 | |
| |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 20:09 | |
| - Eveningglow schreef:
- Zo Evening in haar volwassen setje c:
Oeh, pretty! <3 |
|
| |
Nath 198 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 20:19 | |
| - Eveningglow schreef:
Evening is pretty <3 Iemand topic met Finch? |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 20:23 | |
| - Finchpaw. schreef:
- Eveningglow schreef:
Evening is pretty <3
Iemand topic met Finch? Met Burnet? c: |
|
| |
Nath 198 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 20:46 | |
| Ja sure, wil jij maken? Dan reageer ik na het hardlopen c: |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 21:19 | |
| Het laatste stukje uitschrijven van Ace zijn history, alles van de journey enzow. En daarna op naar Leopardspirit zijn kk doen B) Gosh I love him so much, ik wil aan zijn design werken maar kan niet zonder laptop :C |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 21:29 | |
| Oké, ik heb even geen zin om te posten ofzo idk :") |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 21:31 | |
| |
|
| |
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 21:32 | |
| |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 21:34 | |
| Hehe, hi!!
Ik zie ene volwassen Evening! ^^ |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 22:00 | |
| Evening is mooi geworden.. En ben echt af en toe helemaal klaar met werk. Zwaar lichamelijk werk dus aangegeven niet meer dan twee klanten op een dag te willen aangezien ik ook nog zo'n 35 min heen en terug moet fietsen. Wat doen ze, zetten ze maandag drie klanten er in en dinsdag vier.. Like... Ik was op vakantie en krijg dan een voice mail dat ze wat meer in willen plannen ondanks dat ik vol geplant sta. Wat denk je.. Te laat thuis omdat ik toen in de auto zat en kan ze maar twee uur per dag bereiken en niet in het weekend. Ook hebben ze de twee dagen dat ik vrij heb gevraagd wel toegezegd maar nog niets mee gedaan.. In het weekend werken ze niet en maandag is het al zo ver. Ik heb zo de neiging gewoon niet op te dagen maar daar heb ik hun niet mee enkel een oudje.. Dat kan ik die niet aan doen..
Normaal werken de schoonmakers korte contracten en blijkbaar sturen ze teveel met vakantie en mag ik het op knappen. Fijn weer.. Ga daar volgend jaar niet meer heen ben ik bang.
Erger nog heb recht op twee weken vakantie en er maar een genomen om hun van dienst te zijn. Dan zou je toch denken dat ze me iets beter behandelen.. |
|
| |
Nath 198 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 23:19 | |
| Hardlopen onder vallende sterren is echt geweldig om te doen <3 |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 aug 2017 - 23:34 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Evening is mooi geworden.. En ben echt af en toe helemaal klaar met werk. Zwaar lichamelijk werk dus aangegeven niet meer dan twee klanten op een dag te willen aangezien ik ook nog zo'n 35 min heen en terug moet fietsen. Wat doen ze, zetten ze maandag drie klanten er in en dinsdag vier.. Like... Ik was op vakantie en krijg dan een voice mail dat ze wat meer in willen plannen ondanks dat ik vol geplant sta. Wat denk je.. Te laat thuis omdat ik toen in de auto zat en kan ze maar twee uur per dag bereiken en niet in het weekend. Ook hebben ze de twee dagen dat ik vrij heb gevraagd wel toegezegd maar nog niets mee gedaan.. In het weekend werken ze niet en maandag is het al zo ver. Ik heb zo de neiging gewoon niet op te dagen maar daar heb ik hun niet mee enkel een oudje.. Dat kan ik die niet aan doen..
Normaal werken de schoonmakers korte contracten en blijkbaar sturen ze teveel met vakantie en mag ik het op knappen. Fijn weer.. Ga daar volgend jaar niet meer heen ben ik bang.
Erger nog heb recht op twee weken vakantie en er maar een genomen om hun van dienst te zijn. Dan zou je toch denken dat ze me iets beter behandelen.. Ah man dat is echt gewoon naar! :c Maar ja zoals je zegt, je hebt hun er niet mee als je niet opdaagt, maar juist de oudjes en dat is het sneue eraan, ze gooien je het werk op de hals probably omdat ze veel werknemers eruit hebben gegooid, zoals overal en dan moet jij het daar maar oké mee zijn :/ Succes in ieder geval! Hoop dat je ze deze week kan bereiken en je igg niet volgende week weer door zoveel werk heen moet! :c |
|
| |
Elfje 266 Actief Heat is not a luxury, It's an absolute must-have
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 aug 2017 - 0:59 | |
| *komt weer eens een kijkje nemen na twee weken ofs* |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |