|
|
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 11:55 | |
| Goeiemorgen!
Ik heb mijn nieuwe schoolspullen weer aangeschaft. Alles lekker bruin, karton en neutraal zodat ik het zelf kan pimpen. |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 11:57 | |
| ugh net geprobeerd piano te spelen maar ik heb zulke stijve vingers :C like wat vakantie met mijn vingers doet well, ik heb nog tot 21 augustus om mijn vingers weer los te krijgen en mijn stukken in te studeren dus dat gaat wel lukken i hope xD |
|
| |
Rosans 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:18 | |
| man man mijn hoof zit nog niet bij school xD
Goedemorgen iedereeen, hows life
btw Banestrike is zo een mooie naam
Laatst aangepast door Smotherwolf op di 8 aug 2017 - 12:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:19 | |
| Ik moet deze actief maken *zegt het letterlijk over elke acc* |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:33 | |
| - Acefray schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Trouwens Jamie, hoe oud wil je eig dat deze dodo's zijn. Ze horen eigenlijk ouder te zijn dan Tallfright enzo oops (':
Eigenlijk zouden ze ergens in de 29 moons moeten zijn xD Hmpfff so olddd ;v; |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:34 | |
| - Lionkit' schreef:
- Acefray schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Trouwens Jamie, hoe oud wil je eig dat deze dodo's zijn. Ze horen eigenlijk ouder te zijn dan Tallfright enzo oops (':
Eigenlijk zouden ze ergens in de 29 moons moeten zijn xD Hmpfff so olddd ;v; I knowww maar Ace was 13 moons toen hij ze kreeg xD |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:35 | |
| - Acefray schreef:
- Lionkit' schreef:
- Acefray schreef:
- Lightpaw. schreef:
Eigenlijk zouden ze ergens in de 29 moons moeten zijn xD Hmpfff so olddd ;v; I knowww maar Ace was 13 moons toen hij ze kreeg xD wow teen dad |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:38 | |
| - Burnetpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lionkit' schreef:
- Acefray schreef:
- Lightpaw. schreef:
Eigenlijk zouden ze ergens in de 29 moons moeten zijn xD Hmpfff so olddd ;v; I knowww maar Ace was 13 moons toen hij ze kreeg xD wow teen dad Hij was 3 seconde warrior en toen ging hij met running de bosjes in, het kon niet eerder dan dit xDD |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:38 | |
| - Acefray schreef:
- Burnetpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lionkit' schreef:
- Acefray schreef:
- Lightpaw. schreef:
Eigenlijk zouden ze ergens in de 29 moons moeten zijn xD Hmpfff so olddd ;v; I knowww maar Ace was 13 moons toen hij ze kreeg xD wow teen dad Hij was 3 seconde warrior en toen ging hij met running de bosjes in, het kon niet eerder dan dit xDD wie heeft ooit besloten dat deze dude een med cat moest worden |
|
| |
Rosans 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:39 | |
| - Acefray schreef:
- Burnetpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lionkit' schreef:
- Acefray schreef:
- Lightpaw. schreef:
Eigenlijk zouden ze ergens in de 29 moons moeten zijn xD Hmpfff so olddd ;v; I knowww maar Ace was 13 moons toen hij ze kreeg xD wow teen dad Hij was 3 seconde warrior en toen ging hij met running de bosjes in, het kon niet eerder dan dit xDD Ergens wist hij dat hij Med cat zou worden en dacht 'jow dkt is mn kans' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:41 | |
| Starclan picked him, ik denk dat de rede was omdat hij veel over plantjes wist na zijn aanreiding XD en toen heeft hij 7 moons lang geklaagd dat hij dit helemaal niet wilt en bij zijn kinders wilt zijn :'D
Stiekem wel, hij voelde het aankomen en pakte zijn kans, niet dat hij er nu zo veel naar kijkt but still xD |
|
| |
Rosans 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:45 | |
| |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:46 | |
| Ace was gewoon zovan; LETS MAKE FLOOFS NOW WE STILL CAN En toen kon hij er geen genoeg van krijgen en besloot hij dat hij er meer wilde (': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:49 | |
| Naja het was ook heel slecht geregeld hoor xD hij had net een zwangere partner en toen was ineens starclan van "yo dude, je word med cat, je hebt een maan om je vak te leren" Dus tjaahhh hij had maar een speedcursus med cat zijn gehad xD Al dat geen kindjes krijgen heeft hij gewoon niet meegekregen |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:51 | |
| MOrning!
Ik wil echt eens een topic Lizard x Ace x3 |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 12:56 | |
| I wanna have more topicsss with Lionkitt <33 |
|
| |
Rosans 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 13:07 | |
| Lionkits avatar is zo adorabel <333
Ik moet eens gaan xD 4G is bijna op en geen wifi =C |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 13:08 | |
| Aww thankyouu <3 Ze is zo smol op die avatar, zo cute ;vv; |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 13:18 | |
| Ik ben zo trots op Flame's nieuwe template whooo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 aug 2017 - 13:20 | |
| Yes lizard X ace moet eens gebeuren |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|