Algemene Onzin Topic - Pagina 31

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 17:54

Lionkit' schreef:
Redpetal schreef:
Lionkit' schreef:
Smokegaze schreef:
Littlekit*\" schreef:
Smokegaze schreef:
De irritatie wanneer ik mijn posts terug lees en dan mijn prachtige typfouten zie en soms belachelijke zins-opbouw ._.
hahaha ik ken het gevoel ;-;
Gelukkig zijn mn posts gewoon te lezen en te begrijpen xD

Dat is de reden waarom ik mijn posts niet teruglees yay
Sorry not sorry for everyone who has to read 'em
ik weet niet in hoe verre mijn posts te begrijpen zijn tbh, ik heb het gevoel dat ik soms maar wat doorratel xD alle zij's en ze's beginnen soms in elkaar over te vloeien ;-; like, soms weet ik zelf niet eens meer over wie het gaat oeps ^^''
'het was vervelend dat ze haar staart tegen haar aan had geslagen' <-- Feel you, like deze zin is like.. wie is ze en wie is haar en wie is de andere haar ;3; xD
hmm, dat is tricky idd :')
Mijn eerste gedacht was dat het de staart was van degene van wie de post is die tegen iemand anders aan sloeg.. Maar het kan evengoed de staart van de ander zijn die tegen het lichaam van degene van wie de post was aan sloeg, weet je wat ik bedoel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 17:56

En als t goed is heb ik Smokegaze bij gepost nu~
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 17:58

Redpetal schreef:
Lionkit' schreef:
Redpetal schreef:
Lionkit' schreef:
Smokegaze schreef:
Littlekit*\" schreef:
Smokegaze schreef:
De irritatie wanneer ik mijn posts terug lees en dan mijn prachtige typfouten zie en soms belachelijke zins-opbouw ._.

ik weet niet in hoe verre mijn posts te begrijpen zijn tbh, ik heb het gevoel dat ik soms maar wat doorratel xD alle zij's en ze's beginnen soms in elkaar over te vloeien ;-; like, soms weet ik zelf niet eens meer over wie het gaat oeps ^^''
'het was vervelend dat ze haar staart tegen haar aan had geslagen' <-- Feel you, like deze zin is like.. wie is ze en wie is haar en wie is de andere haar ;3; xD
Mijn eerste gedacht was dat het de staart was van degene van wie de post is die tegen iemand anders aan sloeg.. Maar het kan evengoed de staart van de ander zijn die tegen het lichaam van degene van wie de post was aan sloeg, weet je wat ik bedoel?

Yesss
De situatie was dat iemand anders zijn staart tegen Lionkit aankwam en Lionkit het vervelend vond (': Yes!
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:03

Aah, de reden waarom ik woorden als "de ander" en "de kater"/"de kattin" gebruik xD
Al ben ik er waarschijnlijk ook schuldig aan
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:06

Lionkit' schreef:
Redpetal schreef:
Lionkit' schreef:
Redpetal schreef:
Lionkit' schreef:
Smokegaze schreef:
Littlekit*\" schreef:
Smokegaze schreef:

Yesss
De situatie was dat iemand anders zijn staart tegen Lionkit aankwam en Lionkit het vervelend vond (': Yes!
Ja dat probleem heb ik dus ook enorm, teveel hij's, ze's, haar's, zijn's, etc. Ik probeer ook meer met namen, de kattin, de kater, etc, te werken en dan maar hopen dat t wel goed gaat.
Maar soms kloppen mijn zinnen uberhaupt niet. Heb geen duidelijk voorbeeld, maar soms is de volgorde van woorden gewoon niet logisch xD
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:16

Ik gebruik veel 'de ander' omdat ik het anders zelf niet meer snap xD

En aaah Finch is zo adorable in Deer x Tall x Finch man <3 trouwens Nath, wil je een topic Deerleg x Finchpaw? (:
Smotherwolf
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Rosans
19
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smotherwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:18

Ooh dat heb ik ook heel vaak, is echt super lastig, vooral met de volgorde van de worde XD zoals Nath
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:32

Smokegaze schreef:

Als je hulp nodig hebt?

Maar Lynxfang was een eerlijk warrior met een goed hart. Hij zou wel de laatste zijn die het op haar had gemunt. Tenminste daar moest ze maar vanuit gaan want anders zou het niet goed gaan als ze niemand meer kon vertrouwen.

Je vleit me Mims
Finchdive
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Ouoiqp7
Nath
198
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Finchdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:33

Swallowflight schreef:

En aaah Finch is zo adorable in Deer x Tall x Finch man <3 trouwens Nath, wil je een topic Deerleg x Finchpaw? (:
Dit is grappig, omdat ik je benaderde via Discord xD

@Rosans; agja, vaak is t gelukkig wel gewoon te begrijpen c:
Kumeza
Member
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:36

Finchpaw. schreef:
Swallowflight schreef:

Dit is grappig, omdat ik je benaderde via Discord xD

@Rosans; agja, vaak is t gelukkig wel gewoon te begrijpen c:
Ja hahaha xD
----
Aah ik las net een post van Swallowflight toen Bloodclan Thunderclan had overgenomen en mijn posts waren toen veel beter dan nu ;-;
Silverstar
Editor
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:39

hi
Swiftclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:39

Omg Maaike!! <3
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:40

Heya Maaike! c:

In plaats van iets nuttigs doen tewrijl ik vrij ben, ga ik de Cat Questions invullen B)
Kumeza
Member
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:41

Omg ja meer leesvoer voor moi B)) dus doen, Kip, is héél nuttig!

Hello Maaike c:
Herondulcet
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Kyf79qR
Beertje
205
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Herondulcet
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:43

Aaah dag maaike c:
Lionrose
Member
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:51

Silverstar schreef:
hi

HI -waves-
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:52

*kijkt blij naar ace zijn partner tekst* Yesh ship complete
Lionrose
Member
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:53

Acefray schreef:

Iemand moet Ace echt van zn med. cat troon afgooien tho xD Damn Ace, U can't do that.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:58

Ik huil ik barst van de inspi, maar het heeft toch geen zin nu topics te gaan starten want vliegen enzo uuuggshdhdhddh
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:59

Lionkit' schreef:
Acefray schreef:

Iemand moet Ace echt van zn med. cat troon afgooien tho xD Damn Ace, U can't do that.

Whoops. Laat iemand het ff goed uitleggen dan. Nu doet hij het gwn juist omdat het niet mag. (A') ace is wel goed in het normale katten beter maken :'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: