|
|
♚ Hannah 120 Actief if it involves pancakes,
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 15:02 | |
| Iemand nog een topicje met Lion? |
|
| |
Freedje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 15:06 | |
| - *Lionpaw schreef:
- Iemand nog een topicje met Lion?
Met Jayflame? Zie jij zitten om te maken en door te sturen naar Shark? (: |
|
| |
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 15:10 | |
| - Razor schreef:
- *Lionpaw schreef:
Met Jayflame? Zie jij zitten om te maken en door te sturen naar Shark? (: Sure ^^ Ik zal het doen zodra ik klaar ben met mijn project doet niet lang, no worries |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 15:11 | |
| - *Lionpaw schreef:
- Razor schreef:
- *Lionpaw schreef:
Met Jayflame? Zie jij zitten om te maken en door te sturen naar Shark? (: Sure ^^ Ik zal het doen zodra ik klaar ben met mijn project doet niet lang, no worries Grote kans dat ik toch pas over een week of zo reageer, dus doe maar rustig aan (: |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 15:14 | |
| - Redpetal schreef:
- Ik leef nog guys!
Eerste dag ging volgens mij wel goed, ik heb 7 en een half uur brood gesmeerd en gesneden etc. dus ik kan echt geen boterham meer zien rip also ik voel mijn voeten niet meer want ik heb ook 7 en een half uur recht gestaan soo xD
Eerst even recupereren en dan zal ik miss es posten :') HAHA ik voel je als bakkersmeisje zo erg man, ik leef met je mee u.u goed dat je het hebt overleefd tho! |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 15:15 | |
| - Burnetpaw schreef:
- Redpetal schreef:
- Ik leef nog guys!
Eerste dag ging volgens mij wel goed, ik heb 7 en een half uur brood gesmeerd en gesneden etc. dus ik kan echt geen boterham meer zien rip also ik voel mijn voeten niet meer want ik heb ook 7 en een half uur recht gestaan soo xD
Eerst even recupereren en dan zal ik miss es posten :') HAHA ik voel je als bakkersmeisje zo erg man, ik leef met je mee u.u goed dat je het hebt overleefd tho! We moeten een hulpgroep starten na deze maand want ik ga geen brood meer willen eten wss xD |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 15:17 | |
| - Bloompaw schreef:
- Burnetpaw schreef:
- Redpetal schreef:
- Ik leef nog guys!
Eerst even recupereren en dan zal ik miss es posten :') HAHA ik voel je als bakkersmeisje zo erg man, ik leef met je mee u.u goed dat je het hebt overleefd tho! We moeten een hulpgroep starten na deze maand want ik ga geen brood meer willen eten wss xD dude na bijna 2 jaar te werken in een bakker en elk weekend om 5u opstaan tussen school in en ook in vakanties om dan uren aan een stuk brood te snijden, verkopen, belegen, uit de oven te halen, in te pakken idk, heb je echt GEEN zin meer in iets van broodd of boterkoeken like aah surprise surprise this is why i hate croissants x'D so prepare yurself HAHA |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 15:33 | |
| - Burnetpaw schreef:
- Bloompaw schreef:
- Burnetpaw schreef:
- Redpetal schreef:
- Ik leef nog guys!
Eerst even recupereren en dan zal ik miss es posten :') HAHA ik voel je als bakkersmeisje zo erg man, ik leef met je mee u.u goed dat je het hebt overleefd tho! We moeten een hulpgroep starten na deze maand want ik ga geen brood meer willen eten wss xD dude na bijna 2 jaar te werken in een bakker en elk weekend om 5u opstaan tussen school in en ook in vakanties om dan uren aan een stuk brood te snijden, verkopen, belegen, uit de oven te halen, in te pakken idk, heb je echt GEEN zin meer in iets van broodd of boterkoeken like aah surprise surprise this is why i hate croissants x'D so prepare yurself HAHA Snap ik haha xD Als ik ooit in een rusthuis woon ga ik ook absoluut niet moeilijk doen want die arme jobstudenten die dat brood klaar moet maken. De ene wil 3 boterhammen, de ander 2, nog een 4, 6, we hadden er zelfs een stuk of twee die 8 boterhammen willen, sommigen willen hun boterhammen zelf smeren en voor anderen moeten wij ze smeren, sommigen moeten elke dag een ander specifiek beleg hebben iemand anders wil altijd choco, sommigen hebben bijvoeding nodig (soort pudding of een soort drankje ofzo) sommigen willen soep, sommigen moeten yoghurt zonder suiker en sommigen met suiker, sommigen lusten geen smeerkaas maar wel plarte kaas, sommigen dit sommigen dat.. Mensen, als je in het rusthuis ligt, doe niet te moeilijk xD |
|
| |
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 15:33 | |
| Jullie twee lijken aan een zwaar broodtrauma te lijden XD |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 15:57 | |
| Psht als ik in een rusthuis lig kunnen ze me de pot op Ik wil eten wat ik wil ;D |
|
| |
WazBeer 75 Actief "The road is ahead of us, so let's start out today."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 16:02 | |
| Talk about trauma. Rijst, kip en bonen x.x xD |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 16:06 | |
| Moonkit ziet er enorm cute uit <'3 |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 16:12 | |
| Zo eens kijken of ik inspiratie heb om te posten :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 16:15 | |
| - *Lionpaw schreef:
- Jullie twee lijken aan een zwaar broodtrauma te lijden XD
als 90% van je vrije tijd naar brood snijden, boord verkopen, brood inpakken, brood dit brood dat is en dat de zaterdag en zondag om 5u na een week school waar je ook om 5/6u opstaat dan ben je wel even dear lord wrm is brood een ding ._. |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 16:26 | |
| Vergeet het drama van glutenvrij brood niet |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 16:29 | |
| - Thornface schreef:
- Vergeet het drama van glutenvrij brood niet
'n vriendin van mij mag geen: * Tarwe * Koemelk * Kip en kippenei Succes met iets bedenken |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 16:30 | |
| Oh, ik mag zelf ook niks met gluten en heb een tijdje niet tegen lactose gekund. Is te doen, maar wel duur en lastig om aan te wennen :'D |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 16:37 | |
| Lactose vrij is idd raar, heb ik een x geproefd maar was er geen fan van. |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 16:42 | |
| Ik proef zelf geen verschil tussen gewone melk en melk die lactosevrij is, maar alternatieven als sojamelk en dergelijke vind ik ook niks in pure vorm :')
Laatst aangepast door Thornface op di 1 aug 2017 - 17:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 aug 2017 - 16:55 | |
| Sojamelk is verschrikkelijk, liever gewoon lactose vrij dan xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|