|
|
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 7:27 | |
| Mooorning!
@Jacqueline: creeepyyy |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 8:08 | |
| |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 9:18 | |
| - Jinglepaw schreef:
- ik had gedroomd dat ik op de site online kwam en toen zag dat letterlijk heel tc dood was dus moest ik ff checken dat het niet echt was O.o bijna klaar met de tweede verhuizing dus kan ik binnenkort weer helemaal actief worden <3
No worries, we're still here! |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 9:54 | |
| Alweer bijna een week werken om, morgen nog lekker een half dagje thuis c: . En ik vind dat ik vandaag tussendoor wel wat postjes kan schrijven (a) . |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 10:20 | |
| - Macchiato schreef:
- Swallowflight schreef:
- uuugh ik heb een hele nare kriebel in mijn keel ._. alsof ik verkouden ben, en dát lijkt me sterk want het is nu nog 27 graden ugh
Psstt, je wordt niet verkouden door kou, je wordt verkouden door een virus :') Ook in hartje zomer kan je dus verkouden worden ^^'
Ik ben zelf verkouden, so ye xD oh really? dat wist ik niet hahaha ^^ well, dan zal t vast een virusje zijn ofzo goodmorningg |
|
| |
Quinty 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 10:57 | |
| - Swallowflight schreef:
- Macchiato schreef:
- Swallowflight schreef:
- uuugh ik heb een hele nare kriebel in mijn keel ._. alsof ik verkouden ben, en dát lijkt me sterk want het is nu nog 27 graden ugh
Psstt, je wordt niet verkouden door kou, je wordt verkouden door een virus :') Ook in hartje zomer kan je dus verkouden worden ^^'
Ik ben zelf verkouden, so ye xD oh really? dat wist ik niet hahaha ^^ well, dan zal t vast een virusje zijn ofzo
goodmorningg Hahah, het is een veel gemaakte fouten door mensen, so I don't blame you xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 11:04 | |
| Pff vandaag nog heledag. Morgen en overmorgen 2 halve dagjes en dan vakantiee |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 11:09 | |
| - ,Honeykit schreef:
- Swallowflight schreef:
- Macchiato schreef:
- Swallowflight schreef:
Ik ben zelf verkouden, so ye xD oh really? dat wist ik niet hahaha ^^ well, dan zal t vast een virusje zijn ofzo
goodmorningg Hahah, het is een veel gemaakte fouten door mensen, so I don't blame you xD Oh sh- Bij mij is het hel in mijn lichaam Precies op de eerste dag van vakantie kreeg ik een soort virus in me buik voor een hele week lang en ik mocht ni meer naar Walibi. En toen het weg was wouden we naar een soort leuke plek gaan maar toen kreeg ik de griep dus ik moest thuis blijven En ik heb nog steeds de griep Ik ben nog nooit zo lang ziek geweest, like al 12 dagen |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 11:47 | |
| *krakt vingers* Tijd om eens aan Ace zijn kk te werken |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 12:19 | |
| Ik ben in januari - februari - maart ziek geweest. Ga maar na (': Steeds aan en uit en dan ging ik naar school, helemaal beter, en de dag daarna lag ik weer op bed met buikpijn/hoofdpijn/koorts >c |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 12:35 | |
| Even snelle melding; elektriciteit is hier uitgevallen tot 10 uur, als ik het goed heb Dus posten gaat niet totdat ik in alphen ben |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 12:57 | |
| - Acefray schreef:
- *krakt vingers* Tijd om eens aan Ace zijn kk te werken
Wat is kk? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 12:58 | |
| - Bronzemask schreef:
- Acefray schreef:
- *krakt vingers* Tijd om eens aan Ace zijn kk te werken
Wat is kk? Karakter kaart xD |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 13:03 | |
| Lumina weet Claw een emotie te ontfutselen, bijzonder :p haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 13:12 | |
| Is er eigenlijk een actieve, Nederlandse, Game of Thrones text-based rpg forum? |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 13:15 | |
| Ik ga dit weekend wss beginnen aan de trainingen en alles, guys! (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 13:19 | |
| "She stood in the storm, and when the wind did not blow her way, she adjusted her sails."
Op wie draait dit eigenlijk? Of moeten we daar nog achter komen. c: |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 13:28 | |
| - Claw schreef:
- Lumina weet Claw een emotie te ontfutselen, bijzonder :p haha
HUJH x3 |
|
| |
Quinty 37 Actief Life Happens. Coffee Helps.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 13:32 | |
| @Hannah & Linn; Ik heb het geluk dat als ik ongesteld ben mijn weerstand zó laag wordt dat ik 9/10 keer ziek wordt of in ieder geval een koudje te pakken heb xD Maar hij komt nooit door, dus ik loop 2 weken te snotteren om daarna weer opnieuw ziek te worden :") |
|
| |
beertje 103 Actief You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 aug 2017 - 13:44 | |
| Ah wat mooi, zwart wit zwart wit zwart wit online XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|