Elfje 266 Actief Heat is not a luxury, It's an absolute must-have
| |
| Onderwerp: If you got wings, learn to fly di 25 jul 2017 - 21:47 | |
| HEATWAVE SHEETS
Heatwave
De gevlekte kitten was met een insect aan het spelen, alleen het beestje vloog steeds weg. Heatkit rende er vrolijk achteraan als dit gebeurde. Hij had het gevoel dat hij, sinds hij was begonnen, de hele cave al rond was geweest. Dit keer landde het beestje voor iemand op de grond, een kitten van zijn clan. En in zijn nieuwsgierigheid naar deze kitten, was hij kort afgeleid. Het beestje was weer weggevlogen. "Nu ben ik mijn speelmaatje door jou kwijt." Piepte hij, een moment vergetend dat hij deze kitten helemaal niet kende. Heatkit wist dat het volledig zijn eigen schuld was geweest dat hij zijn ogen van het insect af had gehaald, maar dat deed hij alleen maar door de schuld van de ander. Toen deze gedachte echter voorbij was, kwam er een nieuwe zijn kopje binnen. Al was deze meer een realisatie. Hij kende deze kitten niet. Wat als hij zich voor schut zette? Of dat de ander boos werd om wat hij had gezegd? Wat nerveus schuifelde hij met zijn pootjes. "Sorry," mompelde hij, en schraapte zijn keeltje, "Ik ben Heatkit." Stelde hij zich wat nerveus voor, en hij voelde zijn wangen warm worden. Waarom moest hij zo verlegen zijn? Hij zou zo nooit vrienden krijgen. Dat was iets waar hij heel bang voor was, dat hijn nooit vrienden zou hebben. Hij wilde niet alleen zijn. "Ehm...Wie ben jij?" Vroeg hij aan de gestreepte kitten voor hem.
+Owlkit first
And You Can Find Me In The Space Between
Where Two Worlds Come To Meet, I'll Never Be Out Of Reach
|
|