|
|
Wolf 80 Actief if you wanna
follow • me • back
TO THE HIGH LAND
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 19:49 | |
| sjow gisteren ff van uit West-Vlaanderen naar Groningen gereden en vandaag dan terug, was me wel een lang ritje haha hebben jullie mij gemist? -aa- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 20:34 | |
| - Rainkit. schreef:
- sjow gisteren ff van uit West-Vlaanderen naar Groningen gereden en vandaag dan terug, was me wel een lang ritje haha
hebben jullie mij gemist? -aa- je was in Groningen omg ??? |
|
| |
D*ne 40 Actief "I am a lost boy"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 20:50 | |
| Ik heb een vraagje. Er kwam mij een idee te boven om een soort familie te creëren met allemaal katten met vogel namen zoals Kingfisher en Wren als prefix. Is dit al eerder gedaan of is dit gewoon een dom idee, zeg het dan |
|
| |
Demi 24 Actief "Smile and make a bitch mad."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 20:52 | |
| - Moonflower schreef:
- Ik heb een vraagje. Er kwam mij een idee te boven om een soort familie te creëren met allemaal katten met vogel namen zoals Kingfisher en Wren als prefix. Is dit al eerder gedaan of is dit gewoon een dom idee, zeg het dan
Er is wel net een nestje geweest (Raptorecho x Northdrift) dat al hun kits naar roofvogels heeft vernoemd. Maar verder weet ik 't niet c': |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 20:52 | |
| - Moonflower schreef:
- Ik heb een vraagje. Er kwam mij een idee te boven om een soort familie te creëren met allemaal katten met vogel namen zoals Kingfisher en Wren als prefix. Is dit al eerder gedaan of is dit gewoon een dom idee, zeg het dan
Het laatste nestje van Raptor had allemaal roofvogels als namen, maar allemaal vogel namen schiet me niets te binnen. Je kan altijd zien of er interesse is iig ^^ |
|
| |
Hannah 28 Actief I've never opted for this
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 21:22 | |
| Iemand nog een topic met deze? uwu |
|
| |
{ Loïs } 155 Actief Winter
is coming
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 21:24 | |
| - Strainedmind schreef:
- Iemand nog een topic met deze? uwu
Ik met Dire? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 21:27 | |
| - Direkit. schreef:
- Strainedmind schreef:
- Iemand nog een topic met deze? uwu
Ik met Dire? sure, kan jij maken? Ik ga heel snel een osje voor hem fixen |
|
| |
D*ne 40 Actief "I am a lost boy"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 22:02 | |
| - Redpetal schreef:
- Moonflower schreef:
Het laatste nestje van Raptor had allemaal roofvogels als namen, maar allemaal vogel namen schiet me niets te binnen. Je kan altijd zien of er interesse is iig ^^ Oké, dan ga ik het gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis. |
|
| |
Wolf 80 Actief if you wanna
follow • me • back
TO THE HIGH LAND
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 22:03 | |
| - Cedarkit. schreef:
- Rainkit. schreef:
- sjow gisteren ff van uit West-Vlaanderen naar Groningen gereden en vandaag dan terug, was me wel een lang ritje haha
hebben jullie mij gemist? -aa- je was in Groningen omg ??? jazeker wel. Finsterwolde (omdat de persoon die ik meette daar woont) en Emmen (ze liet een tatt zetten in een shop daar) en nog wat rondliggende gedoetjes waar we doorheen zijn gegaan haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 22:07 | |
| Ik denk dat ik Shallow een geel halsbandje ga geven, maar ik vind turqoise ook zo mooi bij haar passen want dat si een mengeling van haar ogen ;w; |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 22:23 | |
| - Strainedmind schreef:
- Ik denk dat ik Shallow een geel halsbandje ga geven, maar ik vind turqoise ook zo mooi bij haar passen want dat si een mengeling van haar ogen ;w;
als Ara member word krijgt ze een fancy rode halsband 8) |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 22:29 | |
| Omfg kent iemand dat vervelende gevoel dat er iets in zijn/haar keel zit en hij/zij het niet weggeslikt krijgt? Like een nootje of zo... zo irritant xD |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 22:30 | |
| - Redpetal schreef:
- Strainedmind schreef:
- Ik denk dat ik Shallow een geel halsbandje ga geven, maar ik vind turqoise ook zo mooi bij haar passen want dat si een mengeling van haar ogen ;w;
als Ara member word krijgt ze een fancy rode halsband 8)
We moeten ooit een Shallow x Ara tho uwu |
|
| |
♥ & ☾ 47 Actief "I'm tired, it's raining, and I'm not a waterlily."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 23:09 | |
| |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 23:54 | |
| - Littlepaw, schreef:
- Moonflower schreef:
Er is wel net een nestje geweest (Raptorecho x Northdrift) dat al hun kits naar roofvogels heeft vernoemd. Maar verder weet ik 't niet c': ik dacht dat Fawnstep nog een nestje had gehad met alleemaal vogelnamen. Starlingkit, Magpiekit etc nooit actief geweest denk ik |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 23:56 | |
| - Chivypaw schreef:
- Littlepaw, schreef:
- Moonflower schreef:
Er is wel net een nestje geweest (Raptorecho x Northdrift) dat al hun kits naar roofvogels heeft vernoemd. Maar verder weet ik 't niet c': ik dacht dat Fawnstep nog een nestje had gehad met alleemaal vogelnamen. Starlingkit, Magpiekit etc nooit actief geweest denk ik wel logisch, ze zijn dood <'3 |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 23:57 | |
| - Lily • schreef:
- Chivypaw schreef:
- Littlepaw, schreef:
- Moonflower schreef:
Er is wel net een nestje geweest (Raptorecho x Northdrift) dat al hun kits naar roofvogels heeft vernoemd. Maar verder weet ik 't niet c': ik dacht dat Fawnstep nog een nestje had gehad met alleemaal vogelnamen. Starlingkit, Magpiekit etc nooit actief geweest denk ik wel logisch, ze zijn dood <'3 aah rip dat heb ik dan gemist |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 23:58 | |
| Also, @B, wou je nog een topicje met Strained? |
|
| |
Beertje 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 jul 2017 - 23:59 | |
| Jush met Rattlesnout, ik switch even naar hem en maak het topic wel c: |