|
|
hannah ♥ 46 Actief couldnt care any less
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 11:54 | |
| - Homekit schreef:
- Homekit de mottenmoordenaar is aandoenlijk <3
Owlkit approves |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 11:57 | |
| - Blizzardwing schreef:
- @M; Ik pray for you
@K; maak me trots, heb de lol die ik niet ga krijgen :'D Oh no! Een vakantie zonder lol kan niet >3 Plan iets cools? |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 11:58 | |
| - Tallshadow schreef:
- Blizzardwing schreef:
- @M; Ik pray for you
@K; maak me trots, heb de lol die ik niet ga krijgen :'D Oh no! Een vakantie zonder lol kan niet >3 Plan iets cools? twee weken met drie problematische kinderen in één kamer, dear lord maar daarna ben ik lekker alleen in spanje met mn hele familie dus whoo~ Also, Homekit die Owlkit een deerne noemt, actually, she ain't wrong |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 11:59 | |
| - Owlkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Blizzardwing schreef:
- @M; Ik pray for you
@K; maak me trots, heb de lol die ik niet ga krijgen :'D Oh no! Een vakantie zonder lol kan niet >3 Plan iets cools? twee weken met drie problematische kinderen in één kamer, dear lord maar daarna ben ik lekker alleen in spanje met mn hele familie dus whoo~
Also, Homekit die Owlkit een deerne kitten noemt, actually, she ain't wrong Oooh, dus dat wordt wel leuk! Spanje is heerlijk atm, waar in Spanje ga je heen? |
|
| |
| |
| - Tallshadow schreef:
- Owlkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Blizzardwing schreef:
- @M; Ik pray for you
@K; maak me trots, heb de lol die ik niet ga krijgen :'D Oh no! Een vakantie zonder lol kan niet >3 Plan iets cools? twee weken met drie problematische kinderen in één kamer, dear lord maar daarna ben ik lekker alleen in spanje met mn hele familie dus whoo~
Also, Homekit die Owlkit een deerne kitten noemt, actually, she ain't wrong Oooh, dus dat wordt wel leuk! Spanje is heerlijk atm, waar in Spanje ga je heen? De pure straten in Madrid |
|
| |
| |
| - Owlkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Owlkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Blizzardwing schreef:
- @M; Ik pray for you
Also, Homekit die Owlkit een deerne kitten noemt, actually, she ain't wrong Oooh, dus dat wordt wel leuk! Spanje is heerlijk atm, waar in Spanje ga je heen? De pure straten in Madrid Madrid <3 Fave stad daar, ben je er al eens geweest? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 12:00 | |
| - Tallshadow schreef:
- Owlkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Owlkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Blizzardwing schreef:
- @M; Ik pray for you
Also, Homekit die Owlkit een deerne kitten noemt, actually, she ain't wrong Oooh, dus dat wordt wel leuk! Spanje is heerlijk atm, waar in Spanje ga je heen? De pure straten in Madrid Madrid <3 Fave stad daar, ben je er al eens geweest? Ik ben daar geboren en opgegroeid tot ik vier werd en naar Nederland ging. Maar ja, ik ga er sowieso één of twee keer per jaar heen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 12:05 | |
| - Owlkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Owlkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Owlkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Blizzardwing schreef:
- @M; Ik pray for you
Also, Homekit die Owlkit een deerne kitten noemt, actually, she ain't wrong Oooh, dus dat wordt wel leuk! Spanje is heerlijk atm, waar in Spanje ga je heen? De pure straten in Madrid Madrid <3 Fave stad daar, ben je er al eens geweest? Ik ben daar geboren en opgegroeid tot ik vier werd en naar Nederland ging. Maar ja, ik ga er sowieso één of twee keer per jaar heen Oké vet gaaf. Volgende keer dat ik erheen ga, ga ik jou dus om tips vragen o: Beetje zin in tho? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 12:08 | |
| - Tallshadow schreef:
- Owlkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Owlkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Owlkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Blizzardwing schreef:
- @M; Ik pray for you
Also, Homekit die Owlkit een deerne kitten noemt, actually, she ain't wrong Oooh, dus dat wordt wel leuk! Spanje is heerlijk atm, waar in Spanje ga je heen? De pure straten in Madrid Madrid <3 Fave stad daar, ben je er al eens geweest? Ik ben daar geboren en opgegroeid tot ik vier werd en naar Nederland ging. Maar ja, ik ga er sowieso één of twee keer per jaar heen Oké vet gaaf. Volgende keer dat ik erheen ga, ga ik jou dus om tips vragen o: Beetje zin in tho? Ja vast wel. Zoalng ik mijn telefoon bij me heb overleef ik het wel |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 12:09 | |
| Ik geloof dat ik swallows history nu helemaal klaar heb yes yes x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 12:10 | |
| Fair enough ^^ @Hannah
Nice Nynke! Ik moet ook eigenlijk weer eens verder schrijven aan die van Tall... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 12:11 | |
| Owl's reputatie gaat hem ooit echt vermoorden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 12:12 | |
| Nah, Swallows history is best kort omdat ik geen zin had om het in alle detail uit te schrijven xD doe ik thuis wel eens een keer hihihi
Snows history was huge, Swallow is vooral héél veel alinea's gahahahah x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 12:13 | |
| Fair enough Nynke xD Had je dan ook dat je echt zo zat van 'oh shit dat is ook nog gebeurt!' Dat heb ik altijd ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 12:14 | |
| Ik maak nooit geschiedenissen van mijn kitties omdat ik bang ben dat ik een belangrijk moment voor even vergeten ben met iemand ander's karakter en diegene dan gaat denken dat ik zijn kat beledigd heb van 'lol ur not important' becuzzz |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 12:15 | |
| Ik heb pas die van Lionroar uit proberen te werken. It was a hell of a job ;v; |
|
| |
| |
| Owl heeft al vier themes *sigh* |
|
| |
| |
| Dat kan ik me voorstellen Linn o: Achteraf bekeken maak je dan zoooooveel mee ^^
xD Dat is de eerste keer dat ik die reden hoor @Hannah, ik beloof je dat als je Tall vergeet ik niet boos zal worden (A) |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 12:17 | |
| Emma: Ja echt super veel en in de rpg zelf merk je dat niet zo, maar zodra je het allemaal achter elkaar probeert te zetten dan is het echt damn wow ;v; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jul 2017 - 12:17 | |
| Hahahaha ja same Emma xD dta ik destijds met Snows history, maar ik zie nu ook dat daar nog een hoop te veranderen valt but im lazy en ze is toch dood dus whatever (a) En eigenlijk is een history bijhouden onmogelijk omdat er elke dag wel weer is iets gebeurd pfff |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|